Top/flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Niet iedereen speelt zo, een overgrote meerderheid van de spelers speelt helaas wel zo en verneukt de start voor zichzelf en voor anderen. De meeste account's komen zonder enige dreiging, actie en alleen met wat boosts internen de startfase door. Alle spanning van een deel van het spel dat voor vele vroeger een van de leukste delen was is compleet weg. Je kunt tegenwoordig net zo goed de continenten verdelen over vier premades en de mid-game beginnen. De kans op een spannende mid-game is dan nog groter dan die nu is, want ook die wordt door het overmatige boosten in de start vaak compleet overgeslagen. Doordat spelers of overmatig boosten of de tegenstander wanhopig een poging doet ze bij te houden.

Die continenten verdelen lijkt me serieus een top idee.
 
Reactiescore
2.444
Die continenten verdelen lijkt me serieus een top idee.

Haha tja, op de manier waarop er nu gestart wordt wel ja. Iedereen komt de start toch wel door en zo is de kans op een leukere mid/end-game een stuk groter doordat je het toch eerlijk kunt verdelen. Maar je gooit een groot deel van de spelersbasis gewoon weg dan voor een wereld waar alleen de 'betere' spelers vier premades zouden maken. Of zou je het voor de wereld afspreken met vier premades op een normale wereld, zo starten en de wereld op-edelen tot alle vier een continent hebben?
 
Reactiescore
1.138
Juh is ook wel is zo'n principe geweest waarbij iedereen van te voren al in 4 stammen ingedeeld wordt random.
4 continenten is lastig dat moet dan eigenlijk meer vanuit de spelers komen omdat je in meerdere continenten kunt liggen enzo en als het al vanaf minuut 1 zou zijn dan komt dat er eigenlijk op neer dat je in de start alleen maar bb's kunt pakken.
 
Reactiescore
903
Die gasten van RIS breken het ene naar het ander record!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
2.433
kyuka minste pp, meeste boosts

en ik ben er trots op
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
449
Reactiescore
903
Reactiescore
420
Vroeger was boosten cool. Nu niet meer!


@Absurd. Zelf grootste booster van w80 jij!!!!
 
Bovenaan