Top/flopspelers

Reactiescore
5.609
Call to Anguisj vieze boosterkes, alleen maar internen en dan ook nog zo’n gigantische premade met allemaal MBs. Jullie durven niet eens 1 speler alleen weg te spelen, jullie niveau is goed zichtbaar nu.

Ben blij dat ik gewezen ben op jullie wanpraktijken. Call To Anguisj flop
 
Reactiescore
300
Call to Anguisj vieze boosterkes, alleen maar internen en dan ook nog zo’n gigantische premade met allemaal MBs. Jullie durven niet eens 1 speler alleen weg te spelen, jullie niveau is goed zichtbaar nu.

Ben blij dat ik gewezen ben op jullie wanpraktijken. Call To Anguisj flop

Is dit niet elke wereld ondertussen zo haha, vroeger was alles beter!!
 
Reactiescore
1.869
Call to Anguisj vieze boosterkes, alleen maar internen en dan ook nog zo’n gigantische premade met allemaal MBs. Jullie durven niet eens 1 speler alleen weg te spelen, jullie niveau is goed zichtbaar nu.

Ben blij dat ik gewezen ben op jullie wanpraktijken. Call To Anguisj flop
Inderdaad.

Internen zonder een vriendschappelijk account te adelen is een nieuw fenomeen op TW. Toch? @Arithmetic
 
Reactiescore
259
Gewoon als TW premades verbieden. Geen stammen voor de start, random ligging, uitnodigingen sluiten tot zo'n maand na wereldstart en zoek het dan maar uit :p

Dan gaat het lastig worden om vooraf al een heel scala aan vriendjes op te trommelen.
 
Reactiescore
903
Zou heel TW verbieden
 
Reactiescore
5.609
Nou leden limiet 5 is prima om premades tegen te gaan op een manier. Je kan premades nooit uitbannen, ik bedoel, als spelers of vrienden met elkaar willen spelen en starten, moet dat altijd mogelijk blijven.

Overigens was mijn post hierboven een troll op basis van een binnengekregen PM en is discussiëren over premades totaal niet interessant. TW gaat hier niet meer aan doen dan ze al deden, ofwel windrichting kiezen vaak uitzetten wat random spawnen veroorzaakt. TW heeft altijd gedraaid op het inviten van vrienden (irl) dus dat uitnodigingsysteem zal altijd blijven denk ik.
 
Reactiescore
5.609
Gewoon willekeurig wat spelers in een stam stoppen en meteen tribelock :cool2:
Tribelock kan wel wat realiseren ja, dan weet je zeker dat die 5 spelers ook echt met 5 blijven en niet hier en daar een ander erbij doen voor OS en dergelijke.
 
Reactiescore
1.869
Tribelock na 30 dagen oid zou wel interessant kunnen zijn ja.
 
Reactiescore
300
Gewoon als TW premades verbieden. Geen stammen voor de start, random ligging, uitnodigingen sluiten tot zo'n maand na wereldstart en zoek het dan maar uit :p

Dan gaat het lastig worden om vooraf al een heel scala aan vriendjes op te trommelen.


Het probleem is denk ik vooral het kleiner wordende spelersbestand. Vaste kern blijft, vaste kern speelt graag met eigen vriendjes want wat moet je anders.

Ook wel een stukje mentaliteit, wij hadden er vroeger wel plezier in om een wereld erna juist tegen elkaar te spelen (dat kon ook makkelijker met grote werelden en veel spelers). Nu zijn we trots als we top 5 staan en 3 stammen volledig in dienst van 1 account spelen… ook PP farms en daarna dorp opgeven werkt niet mee.

We spelen zelf weer 1,5 wereld mee na een lange pauze en de echte rek en uitdaging is er wel uit denk ik. Het is eigenlijk jammer, geeft de ‘oude’ garde weinig kans om terug te komen of opgenomen te worden, nieuwe of rookie spelers staan natuurlijk sws geen kans (al is dit altijd wel een beetje geweest als ze er te weinig tijd aan besteden)

Ook helemaal prima, tis nog voor de lol maar het competitieve spelletjes zoals het 6/7 jaar geleden was is weg. TW is dying maar dat wisten we al toen we tot onze schrik de hoeveelheid continenten zagen laatste werelden.

Overigens geen gezeik of treurnis op een ieder z’n speelstijl, ieder z’n eigen plezier en lol. Maar er is niks meer wat dit soort dingen gaat oplossen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ach joh gewoon zoals mij gewoon de beste twer zijn en het komt allemaal goed.

rank 1 btw?
 
Reactiescore
16
The remedy, Time does matter, niet in de haak, Istari , Only Candy, etc etc

Blijkbaar allemaal onder de naam van : Rave Into Space

Mien jij moet echt fantastisch als je al deze konten likkers achter je aan kunt krijgen. #Flopspeler
 
Reactiescore
449
The remedy, Time does matter, niet in de haak, Istari , Only Candy, etc etc

Blijkbaar allemaal onder de naam van : Rave Into Space

Mien jij moet echt fantastisch als je al deze konten likkers achter je aan kunt krijgen. #Flopspeler
Gelukkig speelt niet iedereen zo tegenwoordig, oh wacht... toch wel.
 
Reactiescore
2.444
Gelukkig speelt niet iedereen zo tegenwoordig, oh wacht... toch wel.

Niet iedereen speelt zo, een overgrote meerderheid van de spelers speelt helaas wel zo en verneukt de start voor zichzelf en voor anderen. De meeste account's komen zonder enige dreiging, actie en alleen met wat boosts internen de startfase door. Alle spanning van een deel van het spel dat voor vele vroeger een van de leukste delen was is compleet weg. Je kunt tegenwoordig net zo goed de continenten verdelen over vier premades en de mid-game beginnen. De kans op een spannende mid-game is dan nog groter dan die nu is, want ook die wordt door het overmatige boosten in de start vaak compleet overgeslagen. Doordat spelers of overmatig boosten of de tegenstander wanhopig een poging doet ze bij te houden.
 
Reactiescore
449
Rustig aan Kyle, ik weet dat snow dat niet doet ^^
 
Bovenaan