Top/flopstammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik zou toch zelf kiezen voor een hybride systeem, anders ga je echt een dood forum krijgen. Kleine opmerkingen kunnen gewoon hier, anders krijg je topics met één post. Indien het een groot verhaal begint te worden, dan apart topic.
 
Reactiescore
1.752
Die ene stam waar ik blijkbaar in zit is wel goed denk ik
 
Reactiescore
903
Equilibrium duidelijk flop!
 
Reactiescore
524
Burger en de chickennuggets lijken me nou echt goede spelerkes
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
John ik dacht dat we een mooie band opgebouwd hadden>?????!?!?!?!?!??!?!??!

Ja maar jij bent Goat man! Gewoon niet te vergelijken met iemand. Je hebt de Ronaldo en Messi in het voetbal, Max en Hamilton in F1 en dan heb je jou en TW!
 
Reactiescore
524
Ja maar jij bent Goat man! Gewoon niet te vergelijken met iemand. Je hebt de Ronaldo en Messi in het voetbal, Max en Hamilton in F1 en dan heb je jou en TW!

En jij bent de suiker in mijn koffie!
 
Reactiescore
903
Ja duidelijk flop!
 
Reactiescore
2.433
Random leave van Wolf omdat hij zin had zijn eigen stamgenoten te edelen, yolo
Ben benieuwd naar de kant van Wolf zijn verhaal, hij is geedeld door jullie stamleider nota bene??

1 ding is zeker, ziet er niet al te best uit voor Eq. dit
 
Reactiescore
2.878
Durf het bijna niet te zeggen maar is dit het einde van EQ/Wolf?
 
Reactiescore
460
Ben benieuwd naar de kant van Wolf zijn verhaal, hij is geedeld door jullie stamleider nota bene??

1 ding is zeker, ziet er niet al te best uit voor Eq. dit
Wolf leaved uit het niets de stam omdat hij vind dat fifth en ghurka in zijn edellijn liggen, dus ipv iets te bespreken doet die dat.
Vervolgens bied hij een NAP aan en die wordt geweigerd en wordt hij opgeedeld. Heel vage keuze haha.
 
Reactiescore
903
Oei dit ziet er echt heel slecht uit voor ze!

eQ. Flop
 
Reactiescore
2.433
Wolf leaved uit het niets de stam omdat hij vind dat fifth en ghurka in zijn edellijn liggen, dus ipv iets te bespreken doet die dat.
Vervolgens bied hij een NAP aan en die wordt geweigerd en wordt hij opgeedeld. Heel vage keuze haha.
Aha

Is er een poging ondernomen tot praten of heeft jullie leider besloten meteen het vuur te openen?

dit zaakje STINKT
 
Bovenaan