Top/flopstammen

Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064
Flopspeler dan?

Ik kan me niet voorstellen dat je de kaart en stand van zaken in de rest van de wereld niet bijhoud lol. Het heeft vanzelf invloed op jou als speler dan.

Als je bij da vinci speelt, is dat niet nodig. Wij zijn zo goed, dat er geen concurrentie is.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat een typische wereld is dit weer. Twee grote kampen waar de kwaliteit vooral weer aanwezig is aan de ene zijde van de wereld en de kwantiteit met iets minder kwaliteit aan de andere kant. Benieuwd wat de rest van de wereld gaat brengen.
 
Reactiescore
2.477
Nieuwe recruit van Gwamm

ziet er niet al te best uit voor Looney
 
Reactiescore
5.693
HAaa rikkert matje
 
Reactiescore
8
Zeer triest. Aan ODA en ODD te zien is het een block ok invite geweest. Benieuwd Hoelang die blijft...

Maar Looney heeft vast wel een discord account ergens verstopt in hun Discord dus we zullen straks wel wat screens krijgen van Mats. Mats zal die dan op zijn beurt geheel spontaan/gevraagd hebben/gekregen. Maar hij zal uit belofte (rattengedrag) niet zeggen van wie!

Echt een top wereld dit

De ene kant recruit leterlijk alles, en de andere kant liegt en bedriegt heel de boel bij elkaar, en heeft een leger aan kontenlikkers om dit te verdedigen. Lang leven TW.
 
Reactiescore
8
een 1 op 2 is nou niet bepaald een block ok tis maar hoe je het ziet
Bijna 1 miljoen aan ODD, geen idee wat een block ok bij jou moet zijn in deze periode van de wereld. Maar er zijn zeker weten heel wat clears tegen een block ok gelopen als je 1 mil aan ODD hebt in een avond.
 
Reactiescore
742
Bijna 1 miljoen aan ODD, geen idee wat een block ok bij jou moet zijn in deze periode van de wereld. Maar er zijn zeker weten heel wat clears tegen een block ok gelopen als je 1 mil aan ODD hebt in een avond.

er is 228k pop langs geweest, en er is maar 132k dood dus van een flinke block zou ik niet durven spreken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
schedel had vv genomen en gedefft

wij hebben niet geblockt
 
Bovenaan