Top/flopstammen

Reactiescore
138
Ik stuur je zo wel wat op discord.
Maar dreigementen waren er meer van jouw kant. Heb daarvan alle screenshots gezien.. En Sven is grotendeels rustig gebleven en ik geef hem groot gelijk dat hij ook ongeduldig wordt uiteindelijk..
Jij ook int begin, maarja..
Aub niet zoveel onwaarheden vertellen maat.. ;)

vertel geen onwaarheden , geef net letterlijk toe , dat ik hem niet wou betalen . is dat een leugen dan? nee dat is uitkomen voor mijn fouten :D
 
Reactiescore
767
Nogmaals wil ik dan wel screens zien dat ik dreig ? Of is dit een goedkope manier van onzin verkondigen omdat je niet wilt betalen ? Klinkt beetje als net met je w80 waar ik graag screens van zie ?
 
Reactiescore
138
Nogmaals wil ik dan wel screens zien dat ik dreig ? Of is dit een goedkope manier van onzin verkondigen omdat je niet wilt betalen ? Klinkt beetje als net met je w80 waar ik graag screens van zie ?

doe je ogen open , dan zie je mischien dat ik het vroeg ?

En laat chris het gesprek nemen , want van jou word ik helemaal gek
 
Reactiescore
1.365
vertel geen onwaarheden , geef net letterlijk toe , dat ik hem niet wou betalen . is dat een leugen dan? nee dat is uitkomen voor mijn fouten :D
Dus hoe gaan wij het oplossen?
Enige wat Sven ''dreigde'' was het op het af zetten, maar heb ik nu gedaan :p en hij jou banned zien..
Maarja...
 
Reactiescore
767
doe je ogen open , dan zie je mischien dat ik het vroeg ?

En laat chris het gesprek nemen , want van jou word ik helemaal gek
wat is er zo moeilijk om met screens aantekomen oja die heb je niet ??? Daarom misschien en idd enigste wat ik sven hebben gezegd dat het hierop zou komen waar op je laatst nog leuk appje stuurde
 
Reactiescore
138
Dus hoe gaan wij het oplossen?
Enige wat Sven ''dreigde'' was het op het af zetten, maar heb ik nu gedaan :p en hij jou banned zien..
Maarja...

Blade n Soul ofzoeits had pm gestuurt hoor ik net via dc,


En ik heb je zo'n 50 berichten geleden al gezegd laten we op discord praten of als je het zo graag doet op tw forum om me te intimideren ofzo mag ook ,

Maar niet hier , is echt niet relevant en heeft niets met het topic te maken
 
Reactiescore
767
Deze bijv
 

Bijlagen

  • 93BF9748-0453-433E-8BB2-816C1611700F.jpeg
    93BF9748-0453-433E-8BB2-816C1611700F.jpeg
    279 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
1.365
Nah Elias, jullie kant is toch te dom om te poepen daarmee.
Mats gaat toch mollen accepteren, jullie accepteren vies spel om aan info te komen..
Dus dat schiet toch niet op, ga lekker twen op een normale eerlijke manier en speel het spelletje gewoon.
 
Reactiescore
767
Blade n Soul ofzoeits had pm gestuurt hoor ik net via dc,


En ik heb je zo'n 50 berichten geleden al gezegd laten we op discord praten of als je het zo graag doet op tw forum om me te intimideren ofzo mag ook ,

Maar niet hier , is echt niet relevant en heeft niets met het topic te maken
dan kom je weer aan met je leugens dat niet betaalt ect ..
 
Reactiescore
138
dan kom je weer aan met je leugens dat niet betaalt ect ..

heb je stiekem niet door , dat je je mond moet houden , TW community wacht niet op je bijbels aan runescape verhalen . zal het nogmaals zeggen want luisteren kan je blijkbaar echt niet goed. maak een ander TW topic zet : Wurm de Oplichter , schrijf alles wat je wil daar . maar stop met dit topic te verpesten met je dom gedrag
 
Reactiescore
767
heb je stiekem niet door , dat je je mond moet houden , TW community wacht niet op je bijbels aan runescape verhalen . zal het nogmaals zeggen want luisteren kan je blijkbaar echt niet goed. maak een ander TW topic zet : Wurm de Oplichter , schrijf alles wat je wil daar . maar stop met dit topic te verpesten met je dom gedrag
Volgens mij geef jij net alles toe dat je gwn fout zit dus waar blijven de screens?
 
Reactiescore
767
Ik heb al lang gezegd dat ik fout zat , dus wat wil je nu nog aan screens zien , jezus man . ga eens naar school terug . Je IQ begint nu wel heel hard te droppen.
Waarom gedraag je dan als een achtelijke debiel en trek je uberhaupt je bek open en lieg je alles bij 1 ? Ik zou me echt verrot schamen als ik in jou schoenen zou staan
 
Reactiescore
138
Waarom gedraag je dan als een achtelijke debiel en trek je uberhaupt je bek open en lieg je alles bij 1 ? Ik zou me echt verrot schamen als ik in jou schoenen zou staan

hoezo lieg ik , als ik alles toegeef flapdrol , wie gedraagt zich als een debiel . kijk je hier nou blijven reageren als een klein meisje . terwijl ik op alles een antwoord geef .

En zal het nogmaals zeggen , want zelf 6 x is niet genoeg . maak je AF topic of stuur me discord . hier is niet de plek dankje!

Tot zo ver heb ik je alzheimer behandeld , vanaf nu zal je verpleging je moeten helpen . heb geen tijd voor dit soort zaken
 
Reactiescore
1.365
Blade n Soul ofzoeits had pm gestuurt hoor ik net via dc,


En ik heb je zo'n 50 berichten geleden al gezegd laten we op discord praten of als je het zo graag doet op tw forum om me te intimideren ofzo mag ook ,

Maar niet hier , is echt niet relevant en heeft niets met het topic te maken
Klopt Sven heeft idd gedreigd in pm, maar ik geef hem geen ongelijk..
Snap dat het jou irritaties op kan leveren, Harry heeft toen gereageerd voornamelijk.
Maarja, ik stuur zo wel pm. Die andere discussies zijn toch poep atm.
 
Reactiescore
767
Nogmaals je komt hier met dingen roepen dat ik dreig pms heb lopen sturen op w80 dat ik je prive heb bedreigt en zegt dat ik een kleuter ben maar als ik om bewijs vraag heb je die niet vervolgens kom je zeggen dat je niet betaalt en zoek je alleen maar zwakke leugens om het goed te praten het feit dat je constance als een kleuter reageert zegt echt meer over jou voor je nu weer je bek opentrekt je bent sven nog 500 euro schuldig als je ballen heb betaal je die en hoor je niks meer van dit gezeik alleen heb je dat na een jaar nog niet gedaan , en dan nog het lef hebben om tege chris integaan en vervolgens zeggen dat hij de ruzie begint

Ik w8 nog op deze dingen

1 waar speel ik w80
2 graag die dreig pms en die dreig gesprekken naar jou

Alvast bedankt
 
Reactiescore
428
Klopt Sven heeft idd gedreigd in pm, maar ik geef hem geen ongelijk..
Snap dat het jou irritaties op kan leveren, Harry heeft toen gereageerd voornamelijk.
Maarja, ik stuur zo wel pm. Die andere discussies zijn toch poep atm.

Best wel jammer dat als ik gewoon vraag of hij mij het verhaal prive effe wil sturen dat ik daar dan geen gehoor aan krijg maar vervolgens wel dreigen in een pm die jurn stuurt om de hele wereld te verpesten voor het account.
Zegt dus ook genoeg over Sven in die zin vind ik dan.
En je hoeft me geen Harry te noemen Chris want je weet men naam best.
 
Bovenaan