Top/flopstammen

Reactiescore
138
en gaan we het over TW hebben hier ? wil je verder praten over dit , maak dan je appart topic , dit is geen runescape topic :D
 
Reactiescore
760
Vind ik ook , nogmaals chris maakt graag ruzie , je ziet het wel :D

Jij die leugens komt verspreiden bedoel je ? En nog steeds ontwijk je het hele verhaal van sven ? Beetje vreemd
 
Reactiescore
760
ontwijk niets en zoals ik zeg , maak je topic dan , hier is niet de plaats
Antwoord dan en vervolgens mij begin jij tege chris ? Dus stop met dit domme gedrag alsjeblieft
 
Reactiescore
1.363
Frank heeft gezegd , doe op 2 accounts 75 punten op LMS en we zitten goed , heb ik ook gedaan . Dus dat was gefixt en dat hij dat vergeten is , is niet mijn probleem :D
Jij ontwijkt mijn vragen kerel.

Wie heeft wat over mij gezegd?
Zet het er dan eens neer!

En met Sven etc?
1625766420213.png
1625766569625.png 1625766589328.png
Kan er nog meer toevoegen hoor..

En ik zet het gewoon oa ook hier neer, omdat jij met Schedel's noobclubje in zee wilt gaan.
Kunnen ze mooi zien waar ze mee te maken hebben.
Hoop dat Laurens + Passie het ook hier lezen..

Ik maak trouwens helemaal niet graag ruzie kerel.
Maar ik strooi zoals altijd gewoon met de waarheid + wil dat mensen weten wat ze in hun schuitje halen.

Zelfde met Michiel, die ook gewoon een vieze stabmol is.
Boeit me gewoon niet.
Ik wil dat mensen dat gewoon onthouden en toepassen, die lui verdienen gewoon het niet om dan nog in ''goeie'' stammen te zitten.
Geef het openlijk toe anders gewoon oprotten van dit spel. En denk dan aub gewoon bij jezelf eens na hoe je functioneert.
 
Reactiescore
138
Jij ontwijkt mijn vragen kerel.

Wie heeft wat over mij gezegd?
Zet het er dan eens neer!

En met Sven etc?
Kan er nog meer toevoegen hoor..

En ik zet het gewoon oa ook hier neer, omdat jij met Schedel's noobclubje in zee wilt gaan.
Kunnen ze mooi zien waar ze mee te maken hebben.
Hoop dat Laurens + Passie het ook hier lezen..

Ik maak trouwens helemaal niet graag ruzie kerel.
Maar ik strooi zoals altijd gewoon met de waarheid + wil dat mensen weten wat ze in hun schuitje halen.

Zelfde met Michiel, die ook gewoon een vieze stabmol is.
Boeit me gewoon niet.
Ik wil dat mensen dat gewoon onthouden en toepassen, die lui verdienen gewoon het niet om dan nog in ''goeie'' stammen te zitten.
Geef het openlijk toe anders gewoon oprotten van dit spel. En denk dan aub gewoon bij jezelf eens na hoe je functioneert.


Ik hoor niet eens met het clubje van schedel , waar haal je het van? Vind je gedrag hier gewoon op niets slaan.
 
Reactiescore
1.363
Ik hoor niet eens met het clubje van schedel , waar haal je het van? Vind je gedrag hier gewoon op niets slaan.
Ga je wss wel mee samenwerken ;).

Ik heb het letterlijk van Sven, die heeft alle appgesprekken met jou nog.. Aangezien jij hem geblokkeerd hebt.
Dus die leest alles terug en screenshot het door naar mij :p.
Waarom vind je mijn gedrag nergens op slaan dan?
Want nu hoor ik nog steeds niet wat JIJ over MIJ hebt gehoord en van WIE..
Of is dat een loos dreigementje... :p
Praat t dan met m uit en betaal m gedaan en dan trek ik alles terug en verwijder ik alles, klaar...
Heb jij je naam ook weer geschoond en is dit gejank ook weer klaar, doe dit liever ook niet, maar kom gewoon voor mijn maten op, snap je?
 
Reactiescore
138
Ga je wss wel mee samenwerken ;).

Ik heb het letterlijk van Sven, die heeft alle appgesprekken met jou nog.. Aangezien jij hem geblokkeerd hebt.
Dus die leest alles terug en screenshot het door naar mij :p.
Waarom vind je mijn gedrag nergens op slaan dan?
Want nu hoor ik nog steeds niet wat JIJ over MIJ hebt gehoord en van WIE..
Of is dat een loos dreigementje... :p
Praat t dan met m uit en betaal m gedaan en dan trek ik alles terug en verwijder ik alles, klaar...
Heb jij je naam ook weer geschoond en is dit gejank ook weer klaar, doe dit liever ook niet, maar kom gewoon voor mijn maten op, snap je?

Nou ja , hier mij zwart maken boeit me eigenlijk vrij weinig . het voelt echt niet als een dreigement , vind het eerder erg hoe je een heel topic over GWAMM/TUUTUU en pog kan verknallen met je runescape spelletje dat niets boeit
 
Reactiescore
760
Nou ja , hier mij zwart maken boeit me eigenlijk vrij weinig . het voelt echt niet als een dreigement , vind het eerder erg hoe je een heel topic over GWAMM/TUUTUU en pog kan verknallen met je runescape spelletje dat niets boeit
het boeit je zoveel dat je maar leugens verspreid ?
 
Bovenaan