Top/flopstammen

Reactiescore
2.433
Dank voor het vermaak
 
Reactiescore
157
Misschien moet je dan eens het stukje pre-made vanuit jullie erbij pakken. Als er signalen komen dat er een pre-made verstopt ligt in het oosten kan je een reactie verwachten. In dit geval dus de fusie gwamm/TuuTuu.

Dat jullie pre-made maar op een kleine schaal is(5 account) kan men niet ruiken.
 
Reactiescore
470
Misschien moet je dan eens het stukje pre-made vanuit jullie erbij pakken. Als er signalen komen dat er een pre-made verstopt ligt in het oosten kan je een reactie verwachten. In dit geval dus de fusie gwamm/TuuTuu.

Dat jullie pre-made maar op een kleine schaal is(5 account) kan men niet ruiken.

Misschien moet je dan op de kaart kijken dan zie je dat er maar 5 accounts noord-oost liggen. De premade bestond uit 4 accounts waarvan er 1 meteen bij de start al is afgevallen door inactiviteit en er nog 2 recruits bij zijn gedaan. Dit is toch geen reden om de toenmalige rang 1 en 2 stammen beide vol te laten fuseren tot 1 en dan ook nog eens individuele leden ertussen hebben die samenwerken met de rang 6 stam. Dit heeft jullie een meer dan dubbele kwantitatieve overmacht gegeven en slaat helemaal nergens op.
 
Reactiescore
5.595
Misschien moet je dan eens het stukje pre-made vanuit jullie erbij pakken. Als er signalen komen dat er een pre-made verstopt ligt in het oosten kan je een reactie verwachten. In dit geval dus de fusie gwamm/TuuTuu.

Dat jullie pre-made maar op een kleine schaal is(5 account) kan men niet ruiken.
Ik kan je vertellen dat Vinci precies wist hoe de vork in de steel zat of in ieder geval een goede inschatting hiervan kon maken.
Om dan uit angst en reactie gelijk een fusie te doen met de voor toen misschien nog wel 2de grootste stam is toch niet een trede te ver, maar twee tredes te ver.
 
Reactiescore
348
Misschien moet je dan eens het stukje pre-made vanuit jullie erbij pakken. Als er signalen komen dat er een pre-made verstopt ligt in het oosten kan je een reactie verwachten. In dit geval dus de fusie gwamm/TuuTuu.

Dat jullie pre-made maar op een kleine schaal is(5 account) kan men niet ruiken.
Dit afschuiven op het feit dat er een potentiële premade is, is wel heel gemakkelijk. Zelfs al zouden wij met 7 spelers begonnen zijn en deze het gemiddelde aantal punten van de stam handhaven, zou GWAMM/TuuTuu een overmacht van ~1,3 miljoen punten hebben plus 3 hoofdaccounts meer.
Zoals Mats ook al aangeeft, zijn wij deze wereld gestart met Mamba/Snow/Tycoon/WSNT. Tycoon is hierbij vroeg afgehaakt en pas daarna hebben wij Guided en Schedel benaderd voor een eventuele rekrutering.
 
Reactiescore
8
De helft van de mensen die me hier gelijk geven ken ik niet eens, maar weten hoe TW werkt omdat ze al langer mee draaien. Zal het ook voor nieuwe spelers zoals jou een laatste keer uitleggen.

Op het moment dat er idiote beslissingen worden gemaakt binnen een stam zoals een extreme R2W zoals op deze wereld of nog erger een stab wat bijvoorbeeld op W69 gebeurde zijn er altijd spelers binnen de stam die dit aan de vijand doorgeven. Ben ik dan als ontvanger die hier niet om heeft gevraagd dan fout? Nee tuurlijk niet .

het is trouwens buitengewoon appart, dat je aangeeft op een nogal vervelende manier al meer dan een jaar geen contact hebt met die gozer. Hij geeft aan jou te steunen in de w80 chat voordat er überhaupt iets was, en gaat op het einde van de dag nog gezellig met jou kletsen, ook dat in de w80 chat. Erg opvallend en weer iets wat totaal tegenstrijdig is met jou verhaal.

Ik vraag me echt af, waarom het zo belangrijk voor je is om geen naam te geven, en dit heeft duidelijk aan dat het dus bijna zeker die gozer is. Want tja, is het hem, dan kunnen we wel stellen dat hij daar speciaal voor jou om rechten vraagt om speciaal voor jou screens te maken. Ik vind je laf, en elk lapje tekst dat je hier plaatst is alleen maar onzin zonder daadwerlijk iets in te brengen.

Het verzwijgen van, en de vermoedens wie, is toch echt heel simpel te doorzien, door te stellen dat jij en die gozer een bewuste keuze hebben gemaakt om hoe dan ook bewijs te verkrijgen uit een Discord waar jij niks in hebt te zoeken. Dit is gewoon stabben van jullie beiden, en lieg je nu dus ook al 3 dagen iedereen voor.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
157
Dit afschuiven op het feit dat er een potentiële premade is, is wel heel gemakkelijk. Zelfs al zouden wij met 7 spelers begonnen zijn en deze het gemiddelde aantal punten van de stam handhaven, zou GWAMM/TuuTuu een overmacht van ~1,3 miljoen punten hebben plus 3 hoofdaccounts meer.
Zoals Mats ook al aangeeft, zijn wij deze wereld gestart met Mamba/Snow/Tycoon/WSNT. Tycoon is hierbij vroeg afgehaakt en pas daarna hebben wij Guided en Schedel benaderd voor een eventuele rekrutering.

Tja zoals in mijn vorige post, kan je het zien als een reactie op. Niemand kan ruiken hoeveel accounts er onder jullie premade zouden vallen. Dus om dit af te schuiven op wij zijn maar met 4 accounts gestart kon niemand weten.

Daarbij is het toch compleet zinloos om hier verder op in te gaan. De situatie is zoals die is.

Gwamm/tuutuu een r2w actie, de boys van loony met een informant die ze beschermen.
Al zou er nog enige vorm van nette oplossing zijn voor beide partijen is die al van tafel, gezien het feit er dus geaccepteerd word dat men gebruik maakt van informatie uit vijandige discords.

Dan terug te komen op de samenwerking met pog. Ik heb persoonlijk gesprekken gehad met spelers die nu in pog zitten(voorheen fearless.) Ik heb deze gasten verteld geen enkele mogelijk samenwerking te zien zitten. Als ik tijd heb zal ik graven naar deze pm gesprekken.
 
Reactiescore
348
Tja zoals in mijn vorige post, kan je het zien als een reactie op. Niemand kan ruiken hoeveel accounts er onder jullie premade zouden vallen. Dus om dit af te schuiven op wij zijn maar met 4 accounts gestart kon niemand weten.
Dan is het toch nog normaal om er vanuit te gaan dat het maximaal 7 leden zijn, wat ik dus ook aankaart? Dan is een kwantiteit van ongeveer 1,3m toch gigantisch veel?
 
Reactiescore
470
het is trouwens buitengewoon appart, dat je aangeeft op een nogal vervelende manier al meer dan een jaar geen contact hebt met die gozer. Hij geeft aan jou te steunen in de w80 chat voordat er überhaupt iets was, en gaat op het einde van de dag nog gezelig met jou kletsen, ook dat in de w80 chat. Erg opvallend en weer iets wat totaal tegenstrijdig is met jou verhaal.

Ik vraag me echt af, waarom het zo belangrijk voor je is om geen naam te geven, en dit heeft duidelijk aan dat het dus bijna zeker die gozer is. Want tja, is het hem, dan kunnen we wel stellen dat hij daar speciaal voor jou om rechten vraagt om speciaal voor jou screens te maken. Ik vind je laf, en elk lapje tekst dat je hier plaatst is alleen maar onzin zonder daadwerlijk iets in te brengen.

Het verzwijgen van, en de vermoedens wie, is toch echt heel simpel te doorzien, door te stellen dat jij en die gozer een bewuste keuze hebben gemaakt om hoe dan ook bewijs te verkrijgen uit een Discord waar jij niks in hebt te zoeken. Dit is gewoon stabben van jullie beiden, en lieg je nu dus ook al 3 dagen iedereen voor.

Je kan zoveel gissen op vermoedens als je wilt maar daar kom je nergens mee. Mijn leiding en mijn co´s weten hoe het is gegaan en weten dat ik ben benaderd door de speler en niet om bewijs heb gevraagd. Waarom denk je dat die me gelijk geven? Ik geef de naam niet omdat ik een belofte heb gemaakt, die ga ik niet breken en al helemaal niet voor een paar randoms die er al 3 dagen over aan het huilen zijn.

Tja zoals in mijn vorige post, kan je het zien als een reactie op. Niemand kan ruiken hoeveel accounts er onder jullie premade zouden vallen. Dus om dit af te schuiven op wij zijn maar met 4 accounts gestart kon niemand weten.

Daarbij is het toch compleet zinloos om hier verder op in te gaan. De situatie is zoals die is.

Gwamm/tuutuu een r2w actie, de boys van loony met een informant die ze beschermen.
Al zou er nog enige vorm van nette oplossing zijn voor beide partijen is die al van tafel, gezien het feit er dus geaccepteerd word dat men gebruik maakt van informatie uit vijandige discords.

Dan terug te komen op de samenwerking met pog. Ik heb persoonlijk gesprekken gehad met spelers die nu in pog zitten(voorheen fearless.) Ik heb deze gasten verteld geen enkele mogelijk samenwerking te zien zitten. Als ik tijd heb zal ik graven naar deze pm gesprekken.

Je hoeft het ook niet te ruiken je kan het gewoon zien op de kaart, kijk er 1 keer naar en je zag 5 accounts die apart in stammen zaten maar wel in phalanxen naar het zuiden groeien en zoals lord toms al aangaf weet ik zeker dat da vinci de accounts zonder al te veel moeite kon aanwijzen.

Tuurlijk wordt het geaccepteerd dat er iemand uit jullie stam eerlijk is en aangeeft dat jullie al ruim 5 uur aan het liegen waren in de wereld chat over een actie die de hele wereld verpest, misschien meteen eerlijk zijn en dit was niet gebeurd?

Je stamgenoot DT werkt er wel mee samen en Inno heeft er een NAP mee, dat er accounts die er niet eens in de buurt liggen blijven roepen maar ik werk er niet mee samen slaat nergens op als je 2 zuidelijke spelers samenwerken met een zuidelijke stam hoort deze zuidelijke stam gewoon bij jullie kamp.
 
Reactiescore
1.853
Maaar oweee als er iets, met ook daadwerkelijke aanwijzingen over jullie maatje Mats naar buiten komt. Dan is de wereld te klein en gaat iedereen hier als een gek Mats verdedigen.
Nah, als er daadwerkelijk goed bewijs was geweest had ik hem er publiekelijk net zo hard op afgerekend. Maar jullie argumentatie is zo zwak, onvolledig en uit z’n verband getrokken dat zelfs m’n vierjarige nichtje het nog kan ontkrachten. Als je dan al x aantal dagen gal aan het spuwen bent zonder enige vorm van concreet bewijs, is het enige wat je doet iemands naam onterecht door het slijk halen. Tsja, dan moet je niet verwonderd zijn als je ook de neutrale lezer tegen je krijgt.
 
Reactiescore
363
Nah, als er daadwerkelijk goed bewijs was geweest had ik hem er publiekelijk net zo hard op afgerekend. Maar jullie argumentatie is zo zwak, onvolledig en uit z’n verband getrokken dat zelfs m’n vierjarige nichtje het nog kan ontkrachten. Als je dan al x aantal dagen gal aan het spuwen bent zonder enige vorm van concreet bewijs, is het enige wat je doet iemands naam onterecht door het slijk halen. Tsja, dan moet je niet verwonderd zijn als je ook de neutrale lezer tegen je krijgt.
Dit is ook echt precies de reinste onzin, als je iets langer meedraait als je nichtje van 4 weet je ook wel dat vanaf een stam met een spion er zelden te bewijzen is tot in hoeverre dit gebeurd is. Moeten wij gaan beargumenteren waarom wij vermoedens hebben of wordt het gewoon op tafel gelegd en wordt er vrijuit over gepraat.

Ik snap niet zo goed waarom je verwacht dat wij met halve info gaan beargumenteren als er binnen 1 minuut duidelijkheid kan zijn. Enkel willen ze dat niet? Dan gebeurd dit.
 
Reactiescore
8
Nah, als er daadwerkelijk goed bewijs was geweest had ik hem er publiekelijk net zo hard op afgerekend. Maar jullie argumentatie is zo zwak, onvolledig en uit z’n verband getrokken dat zelfs m’n vierjarige nichtje het nog kan ontkrachten. Als je dan al x aantal dagen gal aan het spuwen bent zonder enige vorm van concreet bewijs, is het enige wat je doet iemands naam onterecht door het slijk halen. Tsja, dan moet je niet verwonderd zijn als je ook de neutrale lezer tegen je krijgt.
Ik ben niet direct bij het gesprek geweest in de world chat, maar heb elke screen gecheckt of het ook daadwerkelijk kloppend is. Dan kun je stellen dat het ook daadwerkelijk niet uit context is getrokken. Dus bij deze: check het even met CNTR+F en dan op naam van verzender zoeken. Je zult dan zien dat elke timestamp kloppend is... Wat hier dus ook door bepaalde mensen als niet kloppend is verklaard.

Ik vind het nogmaals totale onzin wat TuuTuu en GWAMM doen met een POG samenwerking. Maar wat Mats doet, zou tegen elke speler van TW tegen het principe in moeten staan. En iedereen hier zou dan toch willen zien dat een speler van een top account als Schedel dit even recht zou zetten? Maar Mats zweert bij het feit een belofte te hebben gemaakt, en daar zou niemand hier genoegen me moeten nemen. Zeker niet met de getoonde screens...
 
Reactiescore
470
Ik ben niet direct bij het gesprek geweest in de world chat, maar heb elke screen gecheckt of het ook daadwerkelijk kloppend is. Dan kun je stellen dat het ook daadwerkelijk niet uit context is getrokken. Dus bij deze: check het even met CNTR+F en dan op naam van verzender zoeken. Je zult dan zien dat elke timestamp kloppend is... Wat hier dus ook door bepaalde mensen als niet kloppend is verklaard.

Ik vind het nogmaals totale onzin wat TuuTuu en GWAMM doen met een POG samenwerking. Maar wat Mats doet, zou tegen elke speler van TW tegen het principe in moeten staan. En iedereen hier zou dan toch willen zien dat een speler van een top account als Schedel dit even recht zou zetten? Maar Mats zweert bij het feit een belofte te hebben gemaakt, en daar zou niemand hier genoegen me moeten nemen. Zeker niet met de getoonde screens...

Lees dan eens mijn post waar ik alles in 10 minuten heb ontkracht, als je erna weer een vermoeden krijgt lees mijn post opnieuw.
 
Reactiescore
470
Je ontkracht het niet, je praat er om heen..

Blijf mijn post lezen tot je het snapt aub, toch raar dat alle andere het na de eerste keer lezen snappen en jij er maar over door blijft zeuren maar voor de laatste keer : ik ben zelf benaderd en heb niet om bewijs gevraagd aan de persoon die me benaderd heeft. Al die vermoedens en uit de context getrokken screens waar ik in mijn post prima uitleg hoe dit uit de context is getrokken zeggen helemaal niks. Dit is tevens ook de laatste keer dat ik op je zal reageren want ik heb het gevoel alsof ik het aan het vierjarige nichtje van dream team. probeer uit te leggen.
 
Reactiescore
8
Blijf mijn post lezen tot je het snapt aub, toch raar dat alle andere het na de eerste keer lezen snappen en jij er maar over door blijft zeuren maar voor de laatste keer : ik ben zelf benaderd en heb niet om bewijs gevraagd aan de persoon die me benaderd heeft. Al die vermoedens en uit de context getrokken screens waar ik in mijn post prima uitleg hoe dit uit de context is getrokken zeggen helemaal niks. Dit is tevens ook de laatste keer dat ik op je zal reageren want ik heb het gevoel alsof ik het aan het vierjarige nichtje van dream team. probeer uit te leggen.
Ik hoef het niet te blijven lezen om te zien dat jij bewust de afzender beschermd. En of het daadwerkelijk uit context is getrokken kan alleen bewezen worden als ook daadwerkelijk aangetoond kan worden dat het niet om Nicolas98 gaat. Want als het wel om hem gaat, gaat heel jou verhaaltje zo de prullenbak in, en ben jij de gene die kan aantonen niet om screens te hebben gevraagd.
 
Reactiescore
470
Ik hoef het niet te blijven lezen om te zien dat jij bewust de afzender beschermd. En of het daadwerkelijk uit context is getrokken kan alleen bewezen worden als ook daadwerkelijk aangetoond kan worden dat het niet om Nicolas98 gaat. Want als het wel om hem gaat, gaat heel jou verhaaltje zo de prullenbak in, en ben jij de gene die kan aantonen niet om screens te hebben gevraagd.

Ik bescherm inderdaad bewust de afzender, ik heb bij de personen die ertoe doen bewezen niks fouts gedaan te hebben en hoef me niet te verantwoorden aan janknoobs zoals jezelf. Accepteer dat en ga verder met je leven .
 
Reactiescore
903
Bovenaan