Top/flopstammen

Reactiescore
280
Naja het punt is: alle topspelers/topstammen doen in meer of mindere mate aan boosten/samenwerkingen etc. Ik snap ergens wel de teleurstelling want niemand wil een r2w maar waar ligt dan de grens? Dat is zo lastig om te kwantificeren. Zolang je daar geen duidelijke afspraken over kunt maken hou je altijd scheve verhoudingen. Hoe lullig het ook is: het heeft dan niet zoveel zin om er steeds over te beginnen want je lost er niks mee op..
 
Reactiescore
138
Naja het punt is: alle topspelers/topstammen doen in meer of mindere mate aan boosten/samenwerkingen etc. Ik snap ergens wel de teleurstelling want niemand wil een r2w maar waar ligt dan de grens? Dat is zo lastig om te kwantificeren. Zolang je daar geen duidelijke afspraken over kunt maken hou je altijd scheve verhoudingen. Hoe lullig het ook is: het heeft dan niet zoveel zin om er steeds over te beginnen want je lost er niks mee op..

Met kata's los je heel wat op hoor :D
 
Reactiescore
1.918
Zoals u ziet dames en heren verbaast dit circus me helemaal NIETS! Ik had het namelijk een maand geleden al in de gaten toen iedereen nog doof en blind aan het farmen was. Ziehier het bewijs.



1625509624533.png

1625509663670.png


jawel... met stip op 1 van de lijst; Da Vinci
 
Reactiescore
1.542
Orange flop stam
 
Reactiescore
449
Reactiescore
1.542

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het zal toch nooit veranderen. Iedereen zeikt erover, maar de wereld erna doen ze weer een ultieme poging om de kwantitatieve overmacht te pakken met als reden “Jullie hebben dit gedaan” of “Het was nodig om onze positie goed te leggen/gebreken op te lossen”. Soms zie je nog wel eens iemand zeggen “mijn stamgenoten wilde dit”.

Zelden zie je iemand er open voor uit komen of proberen het anders te doen. Stel je het een keertje voor zoals op W78 wordt het afgewezen. TW blijft een game waarbij partijen zoveel mogelijk overmacht willen pakken, simpelweg omdat ze te slecht/inactief zijn om het kwalitatief op te lossen.


Überhaupt dat Vinci hier aan mee werkt is raar te noemen. Snap dat deze stam de enige mogelijkheid is, maar dat je dan zo ver mee gaat in deze acties is toch wel goed opmerkelijk. Een account als Da Vinci zou hier niet bij betrokken willen en moeten zijn, acht hun normaliter toch wel boven dit soort wereldslopende acties.

Hoezo? De laatste wereld van Vinci was op Wereld 71. Daar kwam Vinci ook met een mega pre-Made en vgm 40 mb-accounts? Dat het goede spelers zijn ben ik met je eens, maar dat je anders had verwacht is niet echt logisch.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Het zal toch nooit veranderen. Iedereen zeikt erover, maar de wereld erna doen ze weer een ultieme poging om de kwantitatieve overmacht te pakken met als reden “Jullie hebben dit gedaan” of “Het was nodig om onze positie goed te leggen/gebreken op te lossen”. Soms zie je nog wel eens iemand zeggen “mijn stamgenoten wilde dit”.

Zelden zie je iemand er open voor uit komen of proberen het anders te doen. Stel je het een keertje voor zoals op W78 wordt het afgewezen. TW blijft een game waarbij partijen zoveel mogelijk overmacht willen pakken, simpelweg omdat ze te slecht/inactief zijn om het kwalitatief op te lossen.
Thnxs dat je me zo waardeert <3

Maar inderdaad het is altijd de schuld van de ander of reden omdat iemand anders het doet. Als iedereen zo blijft denken en doen dan worden de werelden er niet leuker op. W78 is inderdaad een voorbeeld geweest dat dit niet gebeurde! Maar dan moet je ook de personen hebben die daar ook daadwerkelijk voor uitkomen
 
Reactiescore
5.603
Het zal toch nooit veranderen. Iedereen zeikt erover, maar de wereld erna doen ze weer een ultieme poging om de kwantitatieve overmacht te pakken met als reden “Jullie hebben dit gedaan” of “Het was nodig om onze positie goed te leggen/gebreken op te lossen”. Soms zie je nog wel eens iemand zeggen “mijn stamgenoten wilde dit”.

Zelden zie je iemand er open voor uit komen of proberen het anders te doen. Stel je het een keertje voor zoals op W78 wordt het afgewezen. TW blijft een game waarbij partijen zoveel mogelijk overmacht willen pakken, simpelweg omdat ze te slecht/inactief zijn om het kwalitatief op te lossen.




Hoezo? De laatste wereld van Vinci was op Wereld 71. Daar kwam Vinci ook met een mega pre-Made en vgm 40 mb-accounts? Dat het goede spelers zijn ben ik met je eens, maar dat je anders had verwacht is niet echt logisch.
René springt voor minder hoog en laag, heb vernomen dat hij er daadwerkelijk speelt. Dan zou die zichzelf hier wel van gedistantieerd hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
rene hypocriet mannetje dit heb ik altijd al gezegd en nu wijk ik niet meer af van dit statement
 
Reactiescore
1.542
René springt voor minder hoog en laag, heb vernomen dat hij er daadwerkelijk speelt. Dan zou die zichzelf hier wel van gedistantieerd hebben.

Rene is vgm sinds vandaag pas voor het eerst gelogd op het account dus die zal er niet al teveel van meegekregen hebben ;)
 
Reactiescore
5.603
Rene is vgm sinds vandaag pas voor het eerst gelogd op het account dus die zal er niet al teveel van meegekregen hebben ;)
Ohh dus duimhoofd zit wel onwaarheden te vertellen?? @noobteam. Kwalijke zaak voor de bijna p&per van t jaar.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.542
Het is sws alweer een pauper wereld als ik al hoor dat looney screenshots van de gwam discord ontvangt maar niet wilt toegeven wie de smerige rat tussen in midden is.

Dit spel spel wordt met de dag meer verneukt. Waar is de tijd gebleven dat mollen publiekelijk aan de schandpaal werden genageld?
 
Reactiescore
363
Het is sws alweer een pauper wereld als ik al hoor dat looney screenshots van de gwam discord ontvangt maar niet wilt toegeven wie de smerige rat tussen in midden is.

Dit spel spel wordt met de dag meer verneukt. Waar is de tijd gebleven dat mollen publiekelijk aan de schandpaal werden genageld?
Luc die tijden zijn allang gevlogen, tegenwoordig worden mensen die (bewezen) gestabt hebben nog overal in de endgame geplaatst en ook nog eens als co gevraagd. Het publiekelijk lynchen is voorbij helaas. Je komt tegenwoordig met alles weg.
 
Bovenaan