Top/flopstammen

Reactiescore
451
Je zal wel antwoorden ja, dat wel.
Of je effectief een gesprek waard bent dat is natuurlijk een ander verhaal hé kevje :O

Ik vind dit een grove belediging vanuit jou mond.
Graag verwacht ik excuses ter grote van een a4 formaat
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie gaat hier winnen?
 
Reactiescore
2.444
Wie gaat hier winnen?

Momenteel gaan de nr.1 GWAMM en nr.3 stam TUUTUU fuseren, deze twee stammen liggen verspreid over twee gehele continenten en zijn samen goed voor bijna 5mil aan punten. Om dit enigszins in verhouding te zetten de nr.2 stam heeft momenteel 2.5mil aan punten. Sinds korte tijd hebben de fusie partners ook een samenwerking met de nr.6 stam POG (1.3mil) waardoor hun samenwerking zich over drie continenten heen spreid en samen goed is voor 6.2mil aan punten. Om ook dat enigszins in verhouding te zetten met de wereld dit zijn meer punten/dorpen dan de resterende stammen van de top.5 bij elkaar.

Al met al een bijzondere poging een wereld die nog maar twee maanden oud is op slot te gooien door middel van recruits, fusies en BG's.
 
Reactiescore
5.598
Überhaupt dat Vinci hier aan mee werkt is raar te noemen. Snap dat deze stam de enige mogelijkheid is, maar dat je dan zo ver mee gaat in deze acties is toch wel goed opmerkelijk. Een account als Da Vinci zou hier niet bij betrokken willen en moeten zijn, acht hun normaliter toch wel boven dit soort wereldslopende acties.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
gewoon delete gaan, laat ze maar lekker een wereld uitspelen zonder tegenstanders, dat zijn ze volgende maand al strontbeu
 
Reactiescore
451
Dat we met turtle samengingen was voor vele geen verrassing naardat we te horen kregen dat er een premade aan de andere kant van de wereld lag.
Veder hebben wij van vinci helemaal geen weet van banden met POG of wat dan ook dus om daar vinci voor te verwijten vind ik wel wat overdreven.
 
Reactiescore
344
Ik hoorde dat vinci zijn hele continent vol ligt met vrienden en kennissen en du mb en fusie partners. Maar indd er gaan genoeg spook verhalen rond. Ben benieuwd wat er straks achter weg komt. De fun van tw richt zich toch meer op katas. Maar dat is gewoon een mening
 
Reactiescore
1.363
Tegenwoordig geeft niemand nog een fuck om hoe een wereld gewonnen wordt, zal helaas alleen maar erger worden komende werelden.
Dat ik het ooit nog eens kan zijn met jou. Wauw..
 
Reactiescore
1.363
Tis tegenwoordig zelf constant janken en huilen. En dan zelf het vieste spelen en vele boosts/stabs/samenwerkingen uitvoeren. 0 niveau aan. Echt een bende rotnoobs hiero.
 
Reactiescore
280
Chris ik ben het niet vaak met je eens maar deze keer kan ik je geen ongelijk geven...
 
Reactiescore
5.598
Als we allemaal maar het moreel en kwaliteit van lord-Toms hadden, maar nee. Zitten opgescheept met een tegelzetter en een paar verdwaalde vikings.
 
Reactiescore
26
Als we allemaal maar het moreel en kwaliteit van lord-Toms hadden, maar nee. Zitten opgescheept met een tegelzetter en een paar verdwaalde vikings.
Hou die verdwaalde Vikings erbuiten :cool2:
 
Bovenaan