Top/flopstammen

Reactiescore
1.363
Reactiescore
2.444
Het lijkt er aardig op dat ik GWAMM en TUUTUU dezelfde kleur kan gaan geven binnenkort? Dat zou toch wel een van de meest trieste/grote boost-starts geweest zijn die ik op Tribalwars tegen gekomen ben (zeker op een wereld als deze). Beide stammen hebben in totaal al vier main account's op intern gezet (daar reken ik alle mb's nog niet bij dan) en zouden dan nog eens vier account's moeten fuseren zodat de nr 1 en 2 stam samen zouden kunnen voegen.

Ik wuif niks weg ik zeg alleen dat kyle me rood gemarkeerd heeft:(
 
Reactiescore
1.918
ik ga dit nader onderzoeken, jullie horen spoedig meer
 
Reactiescore
1.363
E Joey, ik mag datttt!

En kyly niet zo piepen over mook. Jij speelt zelf met een vieze stabbert ;).
 
Reactiescore
1.752
Die Kyle blijft me verbazen .......
 
Reactiescore
451

Ik dacht dat we vrienden waren waar is dan die donkerblauwe kleur?

Graag asap een invite van orange hier heen
 
Reactiescore
26
Reactiescore
1.363
Reactiescore
26
Schedel boost ook wel lekker veel hé, zijn dat niet gewoon dikke janknoobs die niets beter kunnen dan dat?
Ben jij trouwens niet die Björn van die badfoto's? :p



Jouw tw carrière ook op w80 zo. :)

Haha badfoto? No man haha! Maar wat Schedel wel of niet doet, maakt me vrij weinig uit in principe. Maar onze TW carrière is niet zomaar voorbij :sad:
 
Reactiescore
1.363
Haha badfoto? No man haha! Maar wat Schedel wel of niet doet, maakt me vrij weinig uit in principe. Maar onze TW carrière is niet zomaar voorbij :sad:
Er is zo'n dude die ook björn heet die die shizzl wel deelde namelijk, dus dacht ik gok eem. :p
Schedel maakt wel veel uit. Want die rotnoobs kunnen er gewoon geen ene flikker van. + zijn schijnbaar wat hogere geplaatste lui met een ''premade''? Ofzo?
Die noobs kun je dus beter afzeiken dan die mook man. Dies te cute daarvoor :D. Laat m maar lekker in vrede de stenen leggn.

En als je die mook boosmaakt hé, die sloopt je in jouw slaap en dan word je wakker en dan denk je HUH WAT IS ER NOU WEER GEBEURD?!!??!!?
Ja jonge, die mook is weer eem bezig gewest. Dus bij deze de waarschuwing :O.
 
Reactiescore
26
Er is zo'n dude die ook björn heet die die shizzl wel deelde namelijk, dus dacht ik gok eem. :p
Schedel maakt wel veel uit. Want die rotnoobs kunnen er gewoon geen ene flikker van. + zijn schijnbaar wat hogere geplaatste lui met een ''premade''? Ofzo?
Die noobs kun je dus beter afzeiken dan die mook man. Dies te cute daarvoor :D. Laat m maar lekker in vrede de stenen leggn.

En als je die mook boosmaakt hé, die sloopt je in jouw slaap en dan word je wakker en dan denk je HUH WAT IS ER NOU WEER GEBEURD?!!??!!?
Ja jonge, die mook is weer eem bezig gewest. Dus bij deze de waarschuwing :O.

Haha oké nee dat ben ik niet man! Onverwacht op bezoek komen word dan ook niet getolereerd natuurlijk! En premade's hou je jammer genoeg niet tegen, dat ''hoort'' er voortaan bij...
 
Reactiescore
1.363
Haha oké nee dat ben ik niet man! Onverwacht op bezoek komen word dan ook niet getolereerd natuurlijk! En premade's hou je jammer genoeg niet tegen, dat ''hoort'' er voortaan bij...
Die premades mot je dus slopen.
En dan ben jij dus de 2de Björn in tw mn jongn.
Jaa, dus dan mot je lief tegen Mookie zijn, want je weer maar nooit met hem :O.
Premades waar noob mods in zitten en vieze noob stabbers + boosters + katanoobs, die mot je gewoon met alle macht slopen.
Das wel wat belangrijker dan op mookie lopen piepn om niks.
Schedelhaat is altijd goed :D.
Aangezien ze zo rete slecht zijn man, dat joey ze zelfs kan ownen. En dat zegt heel wat!

En Tombo bakkes, heb ff wat schade in te halen :p.
Mijn posts zijn rete awesome. xx
 

DeletedUser69389

Guest
Die premades mot je dus slopen.
En dan ben jij dus de 2de Björn in tw mn jongn.
Jaa, dus dan mot je lief tegen Mookie zijn, want je weer maar nooit met hem :O.
Premades waar noob mods in zitten en vieze noob stabbers + boosters + katanoobs, die mot je gewoon met alle macht slopen.
Das wel wat belangrijker dan op mookie lopen piepn om niks.
Schedelhaat is altijd goed :D.
Aangezien ze zo rete slecht zijn man, dat joey ze zelfs kan ownen. En dat zegt heel wat!

En Tombo bakkes, heb ff wat schade in te halen :p.
Mijn posts zijn rete awesome. xx
Op een schaal van 1 tot janknoob zijn ze anders aardig janknoob momenteel.
 
Reactiescore
2.444
Het grote verschil tussen een Schedel en een TUUTUU/GWAMM zit het hem er natuurlijk in dat Schedel een account is en TUUTUU/GWAMM twee gehele stammen zijn. Waarbij het er momenteel op lijkt dat de nr1 + nr2 stam samen zullen gaan en er dan in totaal acht main account's op fuseren gezet worden (rekening gehouden met de al gedane fusies). Daar is dan nog überhaupt nog geen rekening gehouden met de moraalbrekers/boosts account's die het merendeel van de accounts binnen TUUTUU/GWAMM net zo hard gebruiken als een Schedel dat doet.

Het geboost/fuseren gebeurd dan op een dermate grote schaal bij een samengaan van TUUTUU/GWAMM en dat is iets wat ik persoonlijk nog nooit op deze schaal heb zien gebeuren. Om dan de vergelijking met Schedel te trekken om zo'n eventueel samengaan goed te praten is echt een vreselijk slechte poging om de aandacht te weerleggen van iets wat de wereld compleet zou verneuken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
uit naam van schedel verklaar ik de oorlog aan TUUTUU en GWAMM

wij, team schedel, maken jullie kapot
 
Bovenaan