Rate de speler.

DeletedUser69389

Guest
Aloha schorem, tuich van de richel en TW verslaafden. Het Algemeen Forum van 80 is mij te dood en daarom maar een oud topic uit de mottenballenbak gehaald en dat is dit keer het Rate de speler topic ofwel het kontenbonkentopic of wat het ook kan zijn de azijnemmer. Hoe werkt het ook alweer om veren te steken of om de community met azijn en zeik onder te gooien? Nou je hebt een aantal categorieën waarop je een account kunt beoordelen. Je vult onderstaande lijstje in en probeert dit te beargumenteren zodat anderen je argumentatie kunnen volgen of verwerpen.

Naam account:
Punten:

Verslagen tegenstanders ODA/ODD/ODS/totaal:
Stam:
Ligging:
Reputatie:
Gemiddeld cijfer:
(je kan ervoor kiezen om bepaalde onderdelen zwaarder of minder zwaar mee te tellen, laat dit dan ook zien in de berekening)

Enige discussie naar aanleiding van een rate mag, maar voor uitgebreide discussies over specifieke spelers verwijs ik graag naar het top/flopspelers topic.\, Het is de bedoeling dat je het account rate waar door de vorige beoordelaar om gevraagd is. In dit geval rate ikzelf Guided by The Light en daarna wil ik graag dat De Grote Smurf wordt gerate. Wie dan Smurf hierna rate mag dan zelf weer met een nieuwe suggestie komen.


1623668054042.png

Het acc/Punten:
Het account Guided by the Light bevindt zich op het moment van schrijven op de 39ste stek met 10 dorpen en een 71.745 aantal punten. De groei is de laatste twee weken ingezet en het valt dan ook niet uit te sluiten dat daar een zooi PP bij hoort. Hoewel ikzelf een tegenstander ben van het overdreven gebruik van premium punten moet ik nu eenmaal helaas gewoon accepteren dat dat een onderdeel is geworden van het spel en zal ik hiervoor dan ook niet al te streng zijn.

1623671481052.png
Dit is de recente groei van het account en als we dan kijken naar de veroveringen dan valt het op dat het account 11 veroveringen heeft en waarvan 2x zichzelf. Interns zit er wel eentje bij met het account Akon wat 1 dorp was. Maar voor de rest, zeker vergeleken met andere hooggeplaatste accounts is dat zeer netjes. De spelers die zijn geedeld zijn niet de grootste TW spelers, maar gezien de omgang van Guided is dat logisch en ook door de ligging. Dit zal nog wel komen.
Er wordt redelijk gefarmd met een 400K haul record op 10 juni. Zeker wanneer je er rekening mee houdt dat het account recent enorm is gegroeid en ook aan het groeien is. Maar ondanks die groei voelen ze zich niet te goed om hun stamgenoten te helpen en dat is lovenswaardig.

Ik geef hiervoor dan ook een 8.

Verslagen Tegenstanders:

OD Rang in zijn totaliteit is de 32ste plek met 171658 punten. Aanvalsrang is 62 met 97.5K en de verdediging is 311 met 17.2K. De ODA is opvallend hoog voor de tegenstanders, maar ook wel weer verklaarbaar gezien de snelle groei en dat die alles even sterk zal zijn in combi met prioritering dat er geen barbaren bij de veroveringen zaten en het op eentje na allemaal grote(re) dorpen zijn geweest die zijn gepakt. Maar het meest opvallende vind ik de hoge notering voor ondersteuning, namelijk een 8ste plek met 56.8K en ik vind dat echt heel, heel erg gul. Zeker in de nog prille fase waarin wij ons nu nog bezitten. Daarvoor kan ik niets anders dan lof opbrengen.

Hiervoor geef ik dan ook een 8.

Stam
1623672621854.png
De stam waar ze sinds een paar dagen in zitten is de stam Orange van @Do Not Eat Yellow Snow en ik kan mij niets anders inbeelden dan dat dit niets meer is dan een tijdelijke stam gezien de spelers die er in zitten, het verschil in grootte en het feit dat de stam nog niet vol zit. Do Not ken ik als een prettig stamgenoot en Mamba heb ik goede verhalen over gehoord. Maar wat ik moet verwachten van Orange weet ik dus niet ondanks dat ze momenteel de 7e stam van 80 zijn. Ik ben zeer benieuwd naar hoe deze stam en/of de spelers daarvan zich gaan ontwikkelen, maar voor nu kan ik niet meer dan een 6 geven gezien de onduidelijkheid over de toekomst.

Ligging:
1623673334700.png
1623673143479.png

Wat direct opvalt is dat het account zich mooi op de grens van twee continenten bevindt, maar ook dat er 0 perspectief is op een vlotte veilige rug. Dit bevestigd alleen maar het eerder geschetste beeld over Orange dat dit vermoedelijk niet de stam in huidige vorm is, omdat het dan, ogenschijnlijk, maar een zeer beperkte toekomst zou hebben. De stam en het account liggen voor nu namelijk nog enorm ingesloten en heeft het (toekomstig) raakvlak met bijna elke (huidige) top 10 stam op deze wereld. Ofwel komt er een focus op de rim om die verder veilig te stellen en/of diplomatie of recruits met andere partijen. Doen ze dat niet dan wordt het bijzonder lastig. Er ligt dan ook nog een hele uitdaging op hen te wachten en dat maakt het cijfer ook iets hoger, want echt positief hierover kun je niet wezen.

Daarom een 5.

Reputatie:

Ik was in het verleden op wereld 73 zeer kritisch over de spelkwaliteiten. Maar naar wat ik begreep hebben ze door de hulp en support van mensen uit Imago toch aardig wat stappen gezet. Of het voldoende is om er wat van te maken op deze wereld? Dat zal zeer lastig worden gezien de eerder geschetste situatie. Wel denk ik dat juist die contacten ervoor kunnen zorgen dat ze toch een langer leven hebben dan dat ze dat anders hadden gehad. Persoonlijk ken ik ze ook niet echt afgezien van wat PM contact. Laat ik het houden op een steady 6.5


(8+8+6+5+6.5) / 10 = 6.7


Nu zie ik dus, zoals eerder genoemd, graag De Grote Smurf gerate worden.​




 

Bijlagen

  • 1623673123767.png
    1623673123767.png
    41,6 KB · Weergaven: 17
Reactiescore
26
Mooie post!
 
Reactiescore
257
Zo, nou, De Grote Smurf dan dus maar.

Ondertussen de kleine smurf helaas.

Ik heb voor het gemak het format van UT even overgenomen.

Naam account: Lolsmurf (De Grote Smurf)
Punten: 0
0 reeten
Smurf.PNG

Verslagen tegenstanders:
ODA: 190,801
ODD: 822,845
totaal: 1,050,324
4 reeten
Overzicht.PNG

Stam: Geen
3 reeten
Stammen.PNG

Ligging: Niet
0 reeten

Reputatie: Booster/Intern?
0 reeten

Gemiddeld cijfer: 1,4 reeten

Toelichting
:
De Grote Smurf lijkt een leuke intern/booster te zijn voor spelers binnen GWAMM/Tuutuu. Als we kijken naar de overnames van dit account zien we dat deze tot aan de 300k punten mooi aan het groeien was. Hieronder is de laatste overname te zien.
Laatste overname.PNG
Van de 55 overnames totaal waren er 32 op een barbarendorpje, 2 op zichzelf en dus 21 op een speler. De groei was t/m 28 juni. Hierna is deze lolsmurf ineens uit de stam Tuutuu waar hij tot dan toe een maand in had gezeten. Ook sinds die datum worden er ineens dorpen overgenomen door onder andere Davroar, Xbraun, BABOR, BONN en de aanvrager van deze post: Underground Tacticz.
Overnames.PNG
Op hetzelfde moment stijgen zowel de ODA als ODD ineens. Waar de ODD vandaan komt geen idee, de ODA zal wel komen door troependumps neem ik aan.
OD.PNG

Al met al lijkt het op een heerlijk boost accountje. Vanaf de start hard groeien, BB'tjes overnemen en uitbouwen om daarna door de samenwerking van meerdere stammen geïnternt te worden. Volgens mij een typische manier van spelen tegenwoordig.

Waar UT met de vraag om dit account mee heen wilde weet ik niet. Mocht het zo zijn dat ik compleet verkeerd zit en De Grote Smurf om andere redenen uit de stam is gekicked en daarna weggespeeld, dan hoor ik dat verhaal graag in het top/flopspelers topic.


Tot zover mijn analyse. Ik zie als volgende graag de analyse van .Da Vinci dus. Misschien blijkt dat daar toch niet zo veel geboost is als nu lijkt bij Tuutuu/GWAMM.
 

DeletedUser69389

Guest
Zo, nou, De Grote Smurf dan dus maar.

Ondertussen de kleine smurf helaas.

Ik heb voor het gemak het format van UT even overgenomen.

Naam account: Lolsmurf (De Grote Smurf)
Punten: 0
0 reeten
Bekijk bijlage 29577

Verslagen tegenstanders:
ODA: 190,801
ODD: 822,845
totaal: 1,050,324
4 reeten
Bekijk bijlage 29576

Stam: Geen
3 reeten
Bekijk bijlage 29575

Ligging: Niet
0 reeten

Reputatie: Booster/Intern?
0 reeten

Gemiddeld cijfer: 1,4 reeten

Toelichting
:
De Grote Smurf lijkt een leuke intern/booster te zijn voor spelers binnen GWAMM/Tuutuu. Als we kijken naar de overnames van dit account zien we dat deze tot aan de 300k punten mooi aan het groeien was. Hieronder is de laatste overname te zien.
Bekijk bijlage 29578
Van de 55 overnames totaal waren er 32 op een barbarendorpje, 2 op zichzelf en dus 21 op een speler. De groei was t/m 28 juni. Hierna is deze lolsmurf ineens uit de stam Tuutuu waar hij tot dan toe een maand in had gezeten. Ook sinds die datum worden er ineens dorpen overgenomen door onder andere Davroar, Xbraun, BABOR, BONN en de aanvrager van deze post: Underground Tacticz.
Bekijk bijlage 29580
Op hetzelfde moment stijgen zowel de ODA als ODD ineens. Waar de ODD vandaan komt geen idee, de ODA zal wel komen door troependumps neem ik aan.
Bekijk bijlage 29579

Al met al lijkt het op een heerlijk boost accountje. Vanaf de start hard groeien, BB'tjes overnemen en uitbouwen om daarna door de samenwerking van meerdere stammen geïnternt te worden. Volgens mij een typische manier van spelen tegenwoordig.

Waar UT met de vraag om dit account mee heen wilde weet ik niet. Mocht het zo zijn dat ik compleet verkeerd zit en De Grote Smurf om andere redenen uit de stam is gekicked en daarna weggespeeld, dan hoor ik dat verhaal graag in het top/flopspelers topic.


Tot zover mijn analyse. Ik zie als volgende graag de analyse van .Da Vinci dus. Misschien blijkt dat daar toch niet zo veel geboost is als nu lijkt bij Tuutuu/GWAMM.
Ik moet er wel om lachen. Maar bedankt. Was geen boost, want het is aangevallen toen die dorpen verloor aan zijn mb's en er nog 0,0 mee mogelijk was qua communicatie. Ik was vergeten dat het Smurf was die gerate moest worden. Dat was een tamelijk kansloze exercitie ja.
 
Reactiescore
257
Ik geloof alleen niet dat Davroar, Babor en Xbraun zijn mb's waren ofwel.

Want de eerste 2 dorpen die hij verloor was door Pasqual. Een uur na de 2e nog een dorpje aan Memorized (die bij BOS, dus mb-stam van Tuutuu, zit), maar daarna zijn de overnames alleen al op de 29e:
- 5x Davroar
- 3x BABOR
- 2x UT
- 10x Xbraun

En van die overnames waren de eerste 4 zelfs volop in de nachtbonus.

Sorry, maar je gaat mij niet vertellen dat na 2 dorpen verliezen aan een mb (ik denk dat dat dus Pasqual moet zijn geweest) de rest van je stam van een dag ervoor 18 van je dorpen pakt binnen letterlijk 24 uur na die overnames. Dat was 100% van tevoren al gepland. Iets anders ga je mij niet wijs maken :p
 

DeletedUser69389

Guest
Ik geloof alleen niet dat Davroar, Babor en Xbraun zijn mb's waren ofwel.

Want de eerste 2 dorpen die hij verloor was door Pasqual. Een uur na de 2e nog een dorpje aan Memorized (die bij BOS, dus mb-stam van Tuutuu, zit), maar daarna zijn de overnames alleen al op de 29e:
- 5x Davroar
- 3x BABOR
- 2x UT
- 10x Xbraun

En van die overnames waren de eerste 4 zelfs volop in de nachtbonus.

Sorry, maar je gaat mij niet vertellen dat na 2 dorpen verliezen aan een mb (ik denk dat dat dus Pasqual moet zijn geweest) de rest van je stam van een dag ervoor 18 van je dorpen pakt binnen letterlijk 24 uur na die overnames. Dat was 100% van tevoren al gepland. Iets anders ga je mij niet wijs maken :p
Nja ik wil best de berichten naar boven halen van onze gesprekken hierover. Wij hebben eerst gescout en dan pak je eerst de lege natuurlijk. Ook bleek het account op een andere wereld ook inactief te zijn en was het daar ook een geel bolletje.
 
Reactiescore
157
Ik geloof alleen niet dat Davroar, Babor en Xbraun zijn mb's waren ofwel.

Want de eerste 2 dorpen die hij verloor was door Pasqual. Een uur na de 2e nog een dorpje aan Memorized (die bij BOS, dus mb-stam van Tuutuu, zit), maar daarna zijn de overnames alleen al op de 29e:
- 5x Davroar
- 3x BABOR
- 2x UT
- 10x Xbraun

En van die overnames waren de eerste 4 zelfs volop in de nachtbonus.

Sorry, maar je gaat mij niet vertellen dat na 2 dorpen verliezen aan een mb (ik denk dat dat dus Pasqual moet zijn geweest) de rest van je stam van een dag ervoor 18 van je dorpen pakt binnen letterlijk 24 uur na die overnames. Dat was 100% van tevoren al gepland. Iets anders ga je mij niet wijs maken :p

Onzin, als je niet weet waar je over spreekt kan je beter je mond houden. Wij speelde ook met grote smurf op cas11 en daar is die tegelijk mee gestopt. Kan je screens geven van mb's die zeggen dat die gestopt is. Hij heeft ons nergens van op de hoogte gesteld en op het moment dat er mb's gingen edelen en er een geel bolletje verscheen hebben wij deze beslissing genomen ja.
 

DeletedUser69389

Guest

162882_large

.Da Vinci

Ik wil alvast mijn excuses aanbieden voor als ik soms niet neutraal genoeg zou zijn, maar dat komt dan doordat ik een deel van hen al lang ken en met sommige zelfs meermaals op een account heb gezeten.


Het acc/Punten:
11e plek met 931,215K punten en een 118 tal dorpen wat een gedeelde 7e plek is qua aantal dorpen. Ze stonden laatst een beetje stil, maar de groei is weer aangetrokken en gemiddeld genomen hebben ze een mooie constante groei.
image.php

Kijken we naar de overnamens dan zien we dat er 150 overnames zijn waarvan 141 veroveringen en 9 verliezen. Er zijn om te beginnen een 36 tal barbarendorpen veroverd waarvan 30 minder dan 2000 punten hadden en 5 meer dan dat, die zijn zelfs 3K+. Een flink aandeel in wat ze hebben geedeld zijn afkomstig van dorpenuitbouwers en moraalbrekers en dat zijn voor zover bekend:
Praemunitus = 16
Joeydecoole = 10
Aapjeklap = 15
Callmereese = 1

Dus het schrikbare totaal aantal van een kleine 50 dorpen zijn afkomstig van interns. Tevens zijn er 34 dorpen geedeld van niet noemenswaardige spelers. De enige overnames van enige serieuze dreiging zijn die van P2W door de relaties die er vermoedelijk waren/zijn met Mamba Mentality van Looney gezien de strakke recaps die er hebben plaatsgevonden op veroveringen van .Da Vinci. Dat zijn er in totaal 19 geweest. TAl bij al is het vooralsnog treurig om te zien wat ze op de mat leggen, want de kwaliteit en potentie is er aanwezig om een bepalend account te gaan worden. Vooralsnog kan ik niet meer dan een 3.5 geven, want er is gewoon onzettend veel geboost en nog weinig echt noemenswaardigs neergezet.


Verslagen tegenstanders ODA/ODD/ODS/totaal:
Aanvallend de 11e plek met 1,73 Mil. , verdedigend 34e met 673.232 en een ODS van 29K wat voor een 148e stek zorgt.

image.php

image.php

Dat dat laatste laag ligt is ook logisch gezien het feit dat dit account al de eerste vormen van een serieus front begint te krijgen op deze wereld. Dat is dan ook niet iets om over te vallen. Aanvallend staan ze oke. De verdediger is verklaarbaar door de eerste enkele speldenprikken of de attacks van Fihann van P2W op .Da Vinci. Al bij al geef ik hiervoor een 6.5. Niet slecht, maar ook niet top.


Stam
162529_large


Je haat ons of je houdt van ons. GWAMM is de huidige nummer 1 stam van deze wereld en heeft een samenwerking met de nummer 4 stam Tuutuu en een aantal MB stammen. De stam is al een account verloren aan inactiviteit, te weten het account Rakket55 en in een eerder stadium al door fusie, intern en/of stoppen de accounts Deep Impact, Master Counting & The Alienist..

Maar het valt simpelweg niet te ontkennen dat wij als stam momenteel weinig hebben laten zien. Daar zijn vele redenen en verklaringen voor te noemen, maar dat doet niets af van het feit dat wij met onze kwantiteit tot meer in staat zouden moeten zijn. Voor nu houd ik het dan ook op een magere 6.0


Ligging:
1627044227558.png
Wat we zien is een account dat over een mooie rim beschikt die nagenoeg afgeschermd is van de grootste bedreiging, Mamba Mentality, van Looney. Guided by the Light ligt nog er enigszins bij in de buurt. Maar voor de rest is er maar weinig directe dreiging voor .Da Vinci en zouden zij voorlopig nog flink kunnen door edelen in hun achter- en zijland. Dat biedt ook mogelijkheden voor de acties in de toekomst die zij kunnen ondernemen tegen Mamba, maar ook voor de kansen om een actie te kunnen af slaan. Al bij al voor de potentie die er in dit gebied ligt en wat ze al hebben geef ik hiervoor een 9.


Reputatie:

Voor de domme verliezen tegen P2W gaat er natuurlijk een puntje af. Dat spreekt voor zich en zou bijna iedereen kunnen beamen, maar dat doet voor de rest niets ervan af dat het baasjes zijn. Ook voor de stam hebben ze al een flinke inzet getoond en ze hebben in het verleden bewezen tot veel in staat te zijn. Dat die 3.5 voor het account dan ook zal gaan stijgen in de toekomst ben ik van overtuigd. Het is voor de wereld in elk geval een zege dat ze aan de kant van een andere partij dan bij Looney zitten. Want dat kan deze wereld nog enigszins spannend maken, want anders was de kwaliteit helemaal onevenredig verdeeld geweest. .Da Vinci is het account van GWAMM die het zowat moet gaan doen in den beginne tegen Looney en als er een account is die dat kan doen dan zijn zij dat met hulp van hun buren zoals Jelle en Luc.

Een 8.5 dan ook voor de reputatie. -1 door die blitz en een -0.5 door de janknoob posts van Christina de gebroken worstenzuiger.

Gemiddeld cijfer: (3.5 + 6.5 + 6 + 8.5 + 9) / 5 = 6.7

Ik ben wel benieuwd naar wat mensen vinden van het account Mr.Captain wat zo tussen GWAMM en Looney ingedrukt ligt. Gaarne zie ik van dat account dan ook een rating.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
27

162882_large

.Da Vinci

Ik wil alvast mijn excuses aanbieden voor als ik soms niet neutraal genoeg zou zijn, maar dat komt dan doordat ik een deel van hen al lang ken en met sommige zelfs meermaals op een account heb gezeten.


Het acc/Punten:
11e plek met 931,215K punten en een 118 tal dorpen wat een gedeelde 7e plek is qua aantal dorpen. Ze stonden laatst een beetje stil, maar de groei is weer aangetrokken en gemiddeld genomen hebben ze een mooie constante groei.
image.php

Kijken we naar de overnamens dan zien we dat er 150 overnames zijn waarvan 141 veroveringen en 9 verliezen. Er zijn om te beginnen een 36 tal barbarendorpen veroverd waarvan 30 minder dan 2000 punten hadden en 5 meer dan dat, die zijn zelfs 3K+. Een flink aandeel in wat ze hebben geedeld zijn afkomstig van dorpenuitbouwers en moraalbrekers en dat zijn voor zover bekend:
Praemunitus = 16
Joeydecoole = 10
Son of Thor = 4
Aapjeklap = 15
Redrunnerl = 1
Callmereese = 1

Dus het schrikbare totaal aantal van 47 dorpen zijn afkomstig van interns. Tevens zijn er 34 dorpen geedeld van niet noemenswaardige spelers. De enige overnames van enige serieuze dreiging zijn die van P2W door de relaties die er vermoedelijk waren/zijn met Mamba Mentality van Looney gezien de strakke recaps die er hebben plaatsgevonden op veroveringen van .Da Vinci. Dat zijn er in totaal 19 geweest. TAl bij al is het vooralsnog treurig om te zien wat ze op de mat leggen, want de kwaliteit en potentie is er aanwezig om een bepalend account te gaan worden. Vooralsnog kan ik niet meer dan een 3.5 geven, want er is gewoon onzettend veel geboost en nog weinig echt noemenswaardigs neergezet.


Verslagen tegenstanders ODA/ODD/ODS/totaal:
Aanvallend de 11e plek met 1,73 Mil. , verdedigend 34e met 673.232 en een ODS van 29K wat voor een 148e stek zorgt.

image.php

image.php

Dat dat laatste laag ligt is ook logisch gezien het feit dat dit account al de eerste vormen van een serieus front begint te krijgen op deze wereld. Dat is dan ook niet iets om over te vallen. Aanvallend staan ze oke. De verdediger is verklaarbaar door de eerste enkele speldenprikken of de attacks van Fihann van P2W op .Da Vinci. Al bij al geef ik hiervoor een 6.5. Niet slecht, maar ook niet top.


Stam
162529_large


Je haat ons of je houdt van ons. GWAMM is de huidige nummer 1 stam van deze wereld en heeft een samenwerking met de nummer 4 stam Tuutuu en een aantal MB stammen. De stam is al een account verloren aan inactiviteit, te weten het account Rakket55 en in een eerder stadium al door fusie, intern en/of stoppen de accounts Deep Impact, Master Counting & The Alienist..

Maar het valt simpelweg niet te ontkennen dat wij als stam momenteel weinig hebben laten zien. Daar zijn vele redenen en verklaringen voor te noemen, maar dat doet niets af van het feit dat wij met onze kwantiteit tot meer in staat zouden moeten zijn. Voor nu houd ik het dan ook op een magere 6.0


Ligging:
Wat we zien is een account dat over een mooie rim beschikt die nagenoeg afgeschermd is van de grootste bedreiging, Mamba Mentality, van Looney. Guided by the Light ligt nog er enigszins bij in de buurt. Maar voor de rest is er maar weinig directe dreiging voor .Da Vinci en zouden zij voorlopig nog flink kunnen door edelen in hun achter- en zijland. Dat biedt ook mogelijkheden voor de acties in de toekomst die zij kunnen ondernemen tegen Mamba, maar ook voor de kansen om een actie te kunnen af slaan. Al bij al voor de potentie die er in dit gebied ligt en wat ze al hebben geef ik hiervoor een 9.


Reputatie:

Voor de domme verliezen tegen P2W gaat er natuurlijk een puntje af. Dat spreekt voor zich en zou bijna iedereen kunnen beamen, maar dat doet voor de rest niets ervan af dat het baasjes zijn. Ook voor de stam hebben ze al een flinke inzet getoond en ze hebben in het verleden bewezen tot veel in staat te zijn. Dat die 3.5 voor het account dan ook zal gaan stijgen in de toekomst ben ik van overtuigd. Het is voor de wereld in elk geval een zege dat ze aan de kant van een andere partij dan bij Looney zitten. Want dat kan deze wereld nog enigszins spannend maken, want anders was de kwaliteit helemaal onevenredig verdeeld geweest. .Da Vinci is het account van GWAMM die het zowat moet gaan doen in den beginne tegen Looney en als er een account is die dat kan doen dan zijn zij dat met hulp van hun buren zoals Jelle en Luc.

Een 8.5 dan ook voor de reputatie. -1 door die blitz en een -0.5 door de janknoob posts van Christina de gebroken worstenzuiger.

Gemiddeld cijfer: (3.5 + 6.5 + 6 + 8.5 + 9) / 5 = 6.7

Ik ben wel benieuwd naar wat mensen vinden van het account Mr.Captain wat zo tussen GWAMM en Looney ingedrukt ligt. Gaarne zie ik van dat account dan ook een rating.




het zijn teminste al hogere rapportcijfers dan dat ik vroeger op school kreeg :O
 
Reactiescore
1.363
-0.5 door de janknoob posts van Christina de gebroken worstenzuiger.
Je bent zelf een janknoob, met je dyson 14.0.
EN ik zat nog een mooie inzamelingsactie te organiseren voor jou, voor een upgrade naar de dyson 15.0.
Ik voel mij oprecht gewoon gekwetst door jou! :(
 
Reactiescore
157
1627138193770.png
Mr.Captain


Het acc/Punten:

1627138837016.png
Het account Mr.Captain in momenteel in het bezit van rang 19 op de wereldlijst qua punten met een totaal van 83 dorpen.
Voor zover tw-stats aangeeft zie ik hier geen intern dorpen tussen zitten. Dit betekend dat het account op eigen kracht zijn huidige positie op de ranglijst heeft veroverd. Als het daadwerkelijk is dat het account geen interns heeft is het een knappe prestatie, al helemaal gezien zijn ligging.

Verslagen tegenstanders ODA/ODD/ODS/totaal:

1627139167922.png
1627139383284.png

Aanvallen ligt het account ook niet stil. Er is een mooie gestaagde lijn zichtbaar dat aanduid dat er in periodes gestreden word om dorpen. Mijn verwachtingen zijn dat deze lijn zich voortzet gezien Mr.Captain een interessante ligging heeft.
Offensief en defensief kunnen we nog heel wat van dit account verwachten.


Stam
1627139498709.png

Scripts?

Scripts? een core stam dat momenteel 7 leden bezit waarvan Mr.Captain de grootse is.
De stam Scripts? hebben een nare ligging tegenover zowel GWAMM als LOONEY. Ze zitten opgesloten en hebben weinig groei mogelijkheden meer. Als ze er als stam nog iets van willen maken zullen ze de keuze moeten maken tegen welke stam ze het willen opnemen.

In dat opzicht ben ik erg benieuwd welke keuzes ze als stam gaan maken en waar de eerste aanvallen op landen.



Ligging:
1627140067385.png
Ik denk dat ik over de ligging weinig hoef te vertellen. Als stam zijnde zitten ze opgesloten en als account zijnde hebben ze een zwaar front tegen LOONEY en GWAMM
Om te zeggen dat het een hopeloze ligging is wil ik nog net niet zeggen. Maar dat ze een zware wereld gaan krijgen staat 100% vast.


Reputatie:

Ik zal dit stukje moeten passeren. Voor mij is dit een onbekend account waar ik zelf ook maar weinig over hoor.

Van mij krijgt het account Mr.Captain een 7.5.
Mijn cijfer is vooral gebaseerd op hoe ze zich tot nu toe staande hebben weten te houden in de core.


Ik zou graag het account Wurm 2.0 wel eens beoordeelt zien worden.



 

Bijlagen

  • 1627138828040.png
    1627138828040.png
    43,7 KB · Weergaven: 5
  • 1627138895177.png
    1627138895177.png
    29,4 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Bovenaan