Voetbal

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Italie, portugal en frankrijk hebben sowieso een minstens evenwaardig team. Engeland heeft een prima team maar een bizar slechte coach, die winnen helemaal niks en vliegen wss na de groepsfase er wel uit.

Voor @lord-toms. Ik vind de verdediging van italie niet bepaald sterk???? Italie is gewoon een kutteam om tegen te winnen omdat ze je doormidden trappen vanaf de middellijn
 
Reactiescore
5.702
Italie, portugal en frankrijk hebben sowieso een minstens evenwaardig team. Engeland heeft een prima team maar een bizar slechte coach, die winnen helemaal niks en vliegen wss na de groepsfase er wel uit.

Voor @lord-toms. Ik vind de verdediging van italie niet bepaald sterk???? Italie is gewoon een kutteam om tegen te winnen omdat ze je doormidden trappen vanaf de middellijn
Ze mogen dan wel niet in vorm zijn, maar komop, de verdediging van Italië is echt wel beter dan die van België. Iedere andere linie overclassed België Italië wel hoor.
 
Reactiescore
1.577
Ze mogen dan wel niet in vorm zijn, maar komop, de verdediging van Italië is echt wel beter dan die van België. Iedere andere linie overclassed België Italië wel hoor.

we hebben een centrale verdediger die de naaier heet

ik denk dat deze discussie gesloten is en wederom gewonnen door nonkel jos
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ze mogen dan wel niet in vorm zijn, maar komop, de verdediging van Italië is echt wel beter dan die van België. Iedere andere linie overclassed België Italië wel hoor.

Ik weet niet of ik een 38jarige chiellini of een florenzi die een heel seizoen 10minuren heeft gespeeld beter vindt dat een alderweireld oid. Italie heeft net achterin nauwelijks nog talent. Het middenveld is wel interessant
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Juh door ons systeem spelen we in defensie met zn 5en bij balverlies met een cvm ervoor. Dat moet normaal wel goed komen.
 
Reactiescore
3.586
Italie, portugal en frankrijk hebben sowieso een minstens evenwaardig team. Engeland heeft een prima team maar een bizar slechte coach, die winnen helemaal niks en vliegen wss na de groepsfase er wel uit.

Voor @lord-toms. Ik vind de verdediging van italie niet bepaald sterk???? Italie is gewoon een kutteam om tegen te winnen omdat ze je doormidden trappen vanaf de middellijn

Italie kan je echt geen evenwaardig team noemen he xD, Hun beste aanvallers zijn wss Insigne, Immobile, Mois Kean. Dat is geen wereldklasse. Ik dacht dat het onmogelijk was maar hun verdediging is mogelijk nog ouder als de onze.

Ben het wel mee eens dat het een kutteam is om tegen te spelen en ze je kunnen uitschakelen. Als Belgie 100 keer speelt tegen Italie winnen ze 70x, daar ben ik van overtuigd.
 
Reactiescore
3.586
Wat ik mij bij NL vooral afvraag is dat ze hun beste wing-backs niet selecteren maar nu toch 3-5-2 gaan spelen. Why selecteer je Hateboer en/of Karsdorp dat niet op, dat zijn uitstekende wingbacks.
 
Reactiescore
55
Italie kan je echt geen evenwaardig team noemen he xD, Hun beste aanvallers zijn wss Insigne, Immobile, Mois Kean. Dat is geen wereldklasse. Ik dacht dat het onmogelijk was maar hun verdediging is mogelijk nog ouder als de onze.

Ben het wel mee eens dat het een kutteam is om tegen te spelen en ze je kunnen uitschakelen. Als Belgie 100 keer speelt tegen Italie winnen ze 70x, daar ben ik van overtuigd.
Het enige wat Italië heeft is ervaring. Maar dat hebben wij intussen ook met ons team.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kijk we maken zeker kans. Aanvallend is er geen beter team. We hebben na CR7 de beste spits van het toernooi (weet niet of benzema basis gaat spelen? Die is eventueel ook wel beter).

Hebben de beste middenvelder op de planeet en de beste keeper. Er is kans, maar we moeten het tikkeltje geluk hebben dat we zowel op het WK als op het vorige EK niet hadden.
 
Reactiescore
55
Om een toernooi te winnen heb je altijd een tikkeltje geluk nodig. Toch geloof ik in een goede afloop! Ik voel meer dan ooit dat we een team hebben dat prijzen wil pakken.
 
Reactiescore
5.702
Kijk we maken zeker kans. Aanvallend is er geen beter team. We hebben na CR7 de beste spits van het toernooi (weet niet of benzema basis gaat spelen? Die is eventueel ook wel beter).

Hebben de beste middenvelder op de planeet en de beste keeper. Er is kans, maar we moeten het tikkeltje geluk hebben dat we zowel op het WK als op het vorige EK niet hadden.
Griezmann-benzema-mbappe is toch echt wel heel ziek hoor
 
Reactiescore
1.000
Spanje ligt er al uit door corona

Frankrijk, Portugal en Engeland zijn de beste teams

Dan komt België (tenminste als De Bruyne fit is)

Daarna komen Duitsland, Italië en Spanje (als ze mogen meedoen)

Daarna komt Nederland

Daarna Denemarken en Kroatië

Dan de rest
 
Reactiescore
5.702
Ben het eens met materlotti. Al zitten die eerste 4 niet bijzonder ver van elkaar vandaan, zal puur ook om omstandigheden gaan, blessures, corona, off-days etc.

edit: Ietsjes anders voor mij: Frankrijk, Belgie (Bruyne fit), Portugal, Engeland, Italie, Duitsland, Spanje, Nederland.
Belgie en Portugal niet ver van elkaar vandaan.
 
Bovenaan