[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.530
8FEC95EE-3CBD-42FA-87DD-BBEF4D8F8A6A.jpeg
nu breekt mijn zoveelste klomp. het kwartier is voorbij! ik ben dit wachten in combinatie met valse beloftes zó zat! ik heb zojuist mijn stem in het award topic spelleider gewijzigd van jou naar nonkel jos!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Uitslag speelronde 7:

gegroet, er werden helaas alweer enkele mensen ge DISKWALIFICEERD wegens het uitblijven van enig teken van leven.

anthraxxol werd kansloos laatste, blijkbaar kon niemand zijn eurovisieliedke waarderen. Voor hem staat het triootje Dr. Hannibal, Predator025, ItsDashba met elks 28 punten. Ook buckje (29p), arbeitman (32p) en calamus lincendium (39p) hadden vast op een beter resultaat gehoopt. Bappos, Rob, Moh zijn met respectievelijk 41, 43 en 45 stabiele middenmoters. Op een gedeelde 10e plaats met 46 punten vinden we kerouacske en dendubel.

Twiga haalt met 48 punten op haar beurt een verdienstelijke 9e plek binnen. Simeco, de huidige leider, had wellicht wel wat meer verwacht van deze speelronde. Hij strandt met een schamele 52 punten slechts op de 8e plek. Sieb deed een gewaagde gok met zijn nummer, gelukkig voor hem betaalde het zich uit: een zevende plaats en 57 punten voor hem. @Candiu sukkelt met haar 59 punten nog uit de top 5.

Op een gedeelde vierde, op verre afstand van de eerste 3, zijn @nonkel jos en @I like trains. te vinden. Zij wisten elks 73 punten te vergaren. Debutant @Speeder. mist op een haar na de 2e plek. Hij behaalde 88 punten, amper 2 minder dan de nummer 2, namelijk mezelf met het VIBENDE KATJE JAAAAAAAA GOOOOOOOD VIBEEZZZZZSSSS. @een niet dubieuze naam is een verdiende winnaar. Hij liet met 110 punten, iedereen ver achter zich. Gefeliciteerd!

TSCronde7.png

Groetekes
Combino
 
Reactiescore
1.804
doug paisley terechte winnaar proficiat!!
 
Reactiescore
1.530
bedankt @Candiu en @bappos voor de douze points. ik vind dat jij je kan schamen @simeco om EMBERS maar 2 punten te geven? het leek in de sjet alsof het jouw lust en je leven was dat nummer en je geeft 2 punten????? gedraag je je fake of doe je fake, ik weet het niet..... goed, ik hou het voor gezien want jullie zijn duidelijk geen concurentie voor me???

belangrijkere vraag: wanneer is de volgende uitslag er combino?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Inzendingen speelronde 8:

Ik heb bijzonder weinig inzendingen binnen gekregen, zeker gezien de vertraging die het heeft opgelopen. :biggrin:
Daarom lijkt het me niet meer dan logisch het merendeel van jullie nogmaals de kans te geven om een liedje in te zenden voor speelronde 8. Nogmaals de vereisten hieronder:
- de lyrics en/of titel van je liedje moet minstens 1 eenheid van Tribalwars bevatten (denk hierbij aan spear, sword, cavalry, knight of archer en dit mag in eender welke taal)
Bij onduidelijkheden of vragen stel ik voor dat je me even contacteert en dan kijken we samen of iets acceptabel is of niet. Daarbij wil ik jullie ook vragen om bij jullie inzending de eenheid die te vinden is in het liedje erbij te vermelden, dit maakt het iets makkelijker voor me. :smile:

Veel succeskes
Combino

DEADLINE INZENDINGEN: donderdag 10/06 22:00
 
Reactiescore
1.037
Oei weinig mensen met muzieksmaak zo te zien:\ Vond Sleeping with sirens wel weer eens leuk om in te zenden, keer wat anders
 
Reactiescore
1.804
bedankt @Candiu en @bappos voor de douze points. ik vind dat jij je kan schamen @simeco om EMBERS maar 2 punten te geven? het leek in de sjet alsof het jouw lust en je leven was dat nummer en je geeft 2 punten????? gedraag je je fake of doe je fake, ik weet het niet..... goed, ik hou het voor gezien want jullie zijn duidelijk geen concurentie voor me???

belangrijkere vraag: wanneer is de volgende uitslag er combino?
tldr
 
Reactiescore
2.490
Hoeveel mensen hebben al een juist nummer ingezonden?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik !!!!!!!
 
Reactiescore
1.693
ik denk dat het onduidelijk was dat de deadline van het niuewe nummer tegelijk lag met de deadline van het insturen van de stemmen.
 
Reactiescore
1.014
Uitslag speelronde 7:

gegroet, er werden helaas alweer enkele mensen ge DISKWALIFICEERD wegens het uitblijven van enig teken van leven.

anthraxxol werd kansloos laatste, blijkbaar kon niemand zijn eurovisieliedke waarderen. Voor hem staat het triootje Dr. Hannibal, Predator025, ItsDashba met elks 28 punten. Ook buckje (29p), arbeitman (32p) en calamus lincendium (39p) hadden vast op een beter resultaat gehoopt. Bappos, Rob, Moh zijn met respectievelijk 41, 43 en 45 stabiele middenmoters. Op een gedeelde 10e plaats met 46 punten vinden we kerouacske en dendubel.

Twiga haalt met 48 punten op haar beurt een verdienstelijke 9e plek binnen. Simeco, de huidige leider, had wellicht wel wat meer verwacht van deze speelronde. Hij strandt met een schamele 52 punten slechts op de 8e plek. Sieb deed een gewaagde gok met zijn nummer, gelukkig voor hem betaalde het zich uit: een zevende plaats en 57 punten voor hem. @Candiu sukkelt met haar 59 punten nog uit de top 5.

Op een gedeelde vierde, op verre afstand van de eerste 3, zijn @nonkel jos en @I like trains. te vinden. Zij wisten elks 73 punten te vergaren. Debutant @Speeder. mist op een haar na de 2e plek. Hij behaalde 88 punten, amper 2 minder dan de nummer 2, namelijk mezelf met het VIBENDE KATJE JAAAAAAAA GOOOOOOOD VIBEEZZZZZSSSS. @een niet dubieuze naam is een verdiende winnaar. Hij liet met 110 punten, iedereen ver achter zich. Gefeliciteerd!


Groetekes
Combino
Je geeft nonkel 0 punten ipv materlotti
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wel een erg lange deadline aangezien die al een week staat maar goed :d
 
Reactiescore
1.014
Beetje apart dat jullie allemaal teringongeduldig doen maar er wel maar 9 nummers ingezonden zijn :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:
Ik heb mn nr op 27 mei ingestuurd. 4 dagen voor mn puntenlijstje..
 
Bovenaan