Package Sangu Package

Reactiescore
1.228
Auteur
Laoujin / De Goede Fee, aangepast door Tjeerdo, cgrain, Hardcode93, martijn1279, @ixfuryanix, @Qui Intus Diaboli
Beschrijving
Het is een verzameling van scripts die de bestaande TW pagina's gaan verrijken door extra informatie.
Publiek of Privé
Publiek
Afbeelding-URL
- https://dl.dropboxusercontent.com/s/t7uthxai5173ig9/sangu.png?dl=0
Werkt op pagina
Alle tw pagina's.
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Sangu-Package_206130.js');
Beknopte uitleg.
Het Sangu Package is een script dat je TW spel sneller, vlotter en efficiënter zal laten verlopen en dat, zoals de naam al doet vermoeden, een verzameling is van scripts die de bestaande TW pagina's gaan uitbreiden met vooral extra berekeningen (afstanden, tijden, stacks) en sorteer, groepeer- en filtermogelijkheden. Het Sangu Package is gericht naar grote spelers (50+ dorpen) en is ook meer actief op PA pagina's.

Sangu Website.
Het Sangu Package heeft een eigen webstek waar alle features uitgelegd staan en hoe je ze kan configureren: Sangu Package Website

Let op: Op de website staan ook download links voor userscript / extensie, dit is niet meer toegestaan op .NL!
Gebruik dus ALTIJD de snellijst versie uit dit topic!


Sangu updates.

Vanaf nu zullen updates/bugfixes op het sangu package hieronder geupdate worden.

1622145415542.png

Leeftijd van het dorp op de info_village pagina van je dorp.
Let op:
de data wordt iedere uur upgedate dus bij nieuwe overnames zal het even duren voor deze zichtbaar zijn.
1622145483119.png1622145497208.png


Dorpsleeftijd van herkomstdorp toevoegen aan je beveltag.
Zelfde uitleg van hierboven.
1622145520378.png


Cancelbutton voor bevelen van jezelf op je eigen dorpen.
1622145580259.png

EDIT: Dorpleeftijd instelling en de instelling om te controleren of een bevel nog te annuleren valt/van jezelf is zitten nu in een nieuw instelling knopje.
1622239716365.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Bij mij moet ik het elke keer aanklikken ipv dat het aanblijft, is dit een bekend iets?
Logisch aangezien de tw extensie momenteel nog niet in gebruik is. Tot 6mei kan je het script nog in TamperMonkey gooien waardoor het ook altijd zal laden.
 
Reactiescore
399
cc1dbfcfb36bfd968b56b56f65311e15.png

Iemand enige idee hoe ik dit kan fixen zodat ik de stats weer gewoon kan zien.
Note: Ik had dit probleem ook met tamper versie en extensie versie.
 
Reactiescore
1.228
Bekijk bijlage 28580

Iemand enige idee hoe ik dit kan fixen zodat ik de stats weer gewoon kan zien.
Note: Ik had dit probleem ook met tamper versie en extensie versie.
Onveilige content aanzetten in je browser.

Linksboven op dat slotje klikken en daar zou dat ergens moeten staan. Zit mobiel dus kan geen screens sturen. :p
 
Reactiescore
1.228
Thanks! is gefixt
Vrij apart sinds het vorige maand van de 1 op de andere dag is geblokkeerd terwijl ik dit zelf niet heb aangezet
Nja heeft niets met sangu te maken maar met Chrome zelf volgens mij.

Goed dat het ok is.
 
Reactiescore
1.367
Thanks! is gefixt
Vrij apart sinds het vorige maand van de 1 op de andere dag is geblokkeerd terwijl ik dit zelf niet heb aangezet

Dit is voor mij al jaren zo, op verschillende browsers. Denk dat je het ooit hebt toegestaan en nooit meer iets aan hebt hoeven veranderen.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Sangu updates.
Vanaf nu zullen updates/bugfixes op het sangu package in de beginpost geplaatst worden en gepost worden door mij.

1622145949602.png

Leeftijd van het dorp op de info_village pagina van je dorp.
Let op:
de data wordt iedere uur upgedate dus bij nieuwe overnames zal het even duren voor deze zichtbaar zijn.
1622145963115.png1622145968874.png


Dorpsleeftijd van herkomstdorp toevoegen aan je beveltag.
Zelfde uitleg van hierboven.
1622145974479.png


Cancelbutton voor bevelen van jezelf op je eigen dorpen.
1622145979234.png

EDIT: Dorpleeftijd instelling en de instelling om te controleren of een bevel nog te annuleren valt/van jezelf is zitten nu in een nieuw instelling knopje.
1622239542937.png

Mochten er vragen/problemen zijn ben ik hier of op discord (Toxic Donut#4034) bereikbaar.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Cancelbutton voor bevelen van jezelf op je eigen dorpen.
Om de requests te beperken zullen deze cancel buttons ook zichtbaar zijn als je bevel niet meer te annuleren valt.
1622145979234.png


Mochten er vragen/problemen zijn ben ik hier of op discord (Toxic Donut#4034) bereikbaar.

Het is me gister opgevallen dat dit niet beperkt is gebleven tot eigen bevelen, maar ook op aanvallen en os van anderen. Ook binnen stamchat is dit door minstens 1 andere speler opgemerkt
 
Reactiescore
1.228
Het is me gister opgevallen dat dit niet beperkt is gebleven tot eigen bevelen, maar ook op aanvallen en os van anderen. Ook binnen stamchat is dit door minstens 1 andere speler opgemerkt

Is aangepast nu. Mochten er dus nog problemen zijn na de update die nu gebeurd is hoor ik het graag. :)
 
Reactiescore
603
1622988344738.png
waarom loopt "Terug op:" niet meer mee automatisch? is in de chrome extensie wel
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
603
Bovenaan