Top/flop spelers

Reactiescore
1.138
Veel plezier nog. Ik heb de indruk dat er eindelijk niemand meer mee speelt van de oudere generatie. ze hebben het eindelijk opgegeven. Ik zie niemand bekend hier nog posten. Jan zo nu en dan eens.

Laurens doet ook nog mee bij ons dus toch nog iemand ^^
en als ik vanaf w22 inmiddels ook tot de oude garde mag rekenen hier ook nog wel beetje oude garde :biggrin:
 
Reactiescore
298
Ik bespaar het forum de moeite maar ik kan paginas met deze rapportjes laten zien. Eerste dorpen komen nu binnen en we zijn pas net begonnen met edels te sturen. Denk dat ze zich daar groter voor doen als dat ze zijn ;)
Nouja, netto geen dorpje binnengekomen zie k op twstats, dus toch niet zo barslecht gedeffed? Of gewoon barslecht aangevallen?

Jan zo nu en dan eens.
Kan t af en toe niet laten, maar vgm maak ik dr weinig vrienden mee. Verder iedereen zo'n beetje wel gestopt ja, houden we zo!

:cata:
 
Reactiescore
1.138
Nouja, netto geen dorpje binnengekomen zie k op twstats, dus toch niet zo barslecht gedeffed? Of gewoon barslecht aangevallen?

mwa niet dat er echt fantastisch gedeft werd zeker in het begin.
Maar uiteindelijk het tweede gedeelte van de massa werd wel decent gedeft al was dat ook vooral mogelijk omdat er bij ons gewoon niet volgens plan aangevallen werd en niet alle middelen aanwezig waren.

Kan daar later nog wel is in detail op terug komen hoe en wat exact maar voor nu kan ik niet te veel info prijs geven.
 
Reactiescore
469
Kan t af en toe niet laten, maar vgm maak ik dr weinig vrienden mee. Verder iedereen zo'n beetje wel gestopt ja, houden we zo!

Vrienden misschien niet, maar je nuchtere kijk op zaken wordt zeker wel gewaardeerd.
 
Reactiescore
660
Laurens doet ook nog mee bij ons dus toch nog iemand ^^
en als ik vanaf w22 inmiddels ook tot de oude garde mag rekenen hier ook nog wel beetje oude garde :biggrin:
uw auto manager en ik hebben nog een tijd samen gespeeld, jij bent oude garde.

Nouja echt spelen is een groot woord bij mij natuurlijk :p
Stuur je weer dronken je edels in de nachtbonus, die dan ook nog eens effectief doorkomen?

Nouja, netto geen dorpje binnengekomen zie k op twstats, dus toch niet zo barslecht gedeffed? Of gewoon barslecht aangevallen?


Kan t af en toe niet laten, maar vgm maak ik dr weinig vrienden mee. Verder iedereen zo'n beetje wel gestopt ja, houden we zo!


:cata:
Niet zo kritisch Jan, aanvallen is best moeilijk. En trouwens, vrienden maken op een classic? We blijven idd beter ‘gestopt’, ik alvast, mijn eergevoel zou het niet aankunnen om afgeslacht te worden door de eerste de beste newbie met een timebot. ;)
 
Reactiescore
1.089
Veel plezier nog. Ik heb de indruk dat er eindelijk niemand meer mee speelt van de oudere generatie. ze hebben het eindelijk opgegeven. Ik zie niemand bekend hier nog posten. Jan zo nu en dan eens.

ik post soms ook nog wel eens, maar het spel kan me al tijden niet meer bekoren
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
499
Doet die Geralt nog iets anders dan internen ofwat?
 
Reactiescore
469
Reactiescore
499

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
dat is hem
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
en nu wil jij vast en zeker in IQ komen spelen lukas
 
Bovenaan