Spotprenten

Reactiescore
533
1621725285313.png
 
Reactiescore
239
Hoe kan je mij nu pesten als ik geen fuck geef om wat je zegt? :p
 
Reactiescore
533
Hoe kan je mij nu pesten als ik geen fuck geef om wat je zegt? :p
Humor is natuurlijk niet leuk als je het moet verduidelijken. Maar ik denk dat je het oprecht niet goed beheerst.

Filmpje was ludiek bedoelt natuurlijk, voor de personen in house zit er ook een extra boodschap in vermits de man 'El Risistas' een eigen leven is gaan leiden in de discord-chat.
En het is ook een mooie ode aan de, onlangs overleden, man 'El risistas.
Dat is de oorsprong om dergelijk filmpje te maken. Vermits ik me al veel langer frustreer aan het gekozen pad van gaatje was dat onderwerp ook vrij voor de hand liggend.

Dat je daarop nogal sarcastisch reageert is natuurlijk jouw vrijheid.
'zéér origineel, deze heb ik nog nooit zien passeren op het AF.'
Dan bedenk ik me al vrij snel. Hier probeert iemand stoer te doen met een opmerking, maar doet daarin hetzelfde als hij de andere verwijt.
Zou deze persoon dat überhaupt zelf inzien?

Uit je volgende reactie bleek dat je het toch niet zo leuk vond, of op zijn minst moeite had om te plaatsen. Anders negeer je zoiets gewoon... Blijkbaar niet en vond je mijn reactie niet zo fijn.

Dus dan maar een kleine meme over een wenende baby Yoda. Met een kinderlijke klaagzin. Omdat dit perfect jouw reacties weergeeft. Ook nu weer, een wenende baby Yoda past perfect bij je .

Geniet in het vervolg maar van de spotprenten en neem het leven wat ludieker op.
Het filmpje bevat trouwens ook heel veel zelfspot. Want hoe kan het dat een stam als gaatje met dergelijke manier van spelen zo ver kan geraken? Dat kan enkel doordat andere stammen dit toelieten of met andere woorden ervoor kozen om zich goed te laten nemen door Gaatje. Wie was er dan de slimste stam?
 
Reactiescore
239
Helemaal niet verkeerd opgenomen hoor... anyways, bedankt voor je uitleg? xD
 
Reactiescore
524
Minder lullen meer spotprenten.
 
Reactiescore
470
Magnificus top.
 
Bovenaan