w80 | Early game verwachtingen

Reactiescore
399
Oke hier mijn take om deze vragen eens te beantwoorden
Als ik iets verkeerd zeg dan spijt me dat alvast

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. Schedel
Dit account heeft volgens mij op elke wereld dat ze spelen wel een impact en zoals ze aan deze wereld zijn begonnen zie ik dat deze wereld niet veranderen.

2. Do Not Eat Yellow Snow
Van wat ik weet is dit gewoon een account met veel kwaliteit en hebben ze dat laten zien op met name 73 (Teminsten daar komen de dingen weg die ik heb gehoord) en lijken ze deze wereld ook wel weer goed begonnen te zijn.
Ik zie dit account op termijn wel naar een betere stam vertrekken gezien de huidige stam alleen hunzelf en 2 MB`s zijn volgensmij.

3. .Da vinci
Ik heb een maand meegespeeld op W63 tegen het einde van de wereld toen de activiteit wat lager lag en ik denk dat als dat zelfde team deze wereld speelt we nog veel van ze gaan zien.

4. Mamba mentality
Het is niet zo dat ik dit account perse heel goed ken of weet wat ze kunnen maar vind hun ligging gewoon heel goed tegenover andere spelers.
Daarnaast gaan ze W75 winnen met hun stam dus zal er vast en zeker wel iets van kwaliteit op het account zitten.
Ben benieuwd hoe ze hun ligging gaan benutten.

Ik kan geen outstanding 5e account kiezen dus hou ik het maar op een paar accounts die deze plek in de toekomst wellicht kunnen krijgen:
Wurm 2.0, Disguised Turtle, Jagerm3ister en Fools Abound.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?


1. Mr.Captain en B.I.G.
Als deze 2 accounts met hun core ligging niet gauw een andere stam vinden ben ik bang dat ze er niet lang zullen staan. (Ze staan met ze`n 2en omdat ze bij elkaar in de stam zitten)

2. Scooby-Doo
Ook dit account heeft die ligging niet in het voordeel.
Ze hebben dan wel een betere stam als dekking dan de vorige 2 die ik noemde maar met wat druk van beide kanten zie ik dit account wel snel vallen.

3. Nielsderat
Oke dit is geen top 20 account maar omdat alles best wel dicht op elkaar zit noem ik hem gewoon.
Van wat ik weet heeft dit account inmiddels al 1 of meerdere pogingen gedaan om de huidige nummer 1 stam (Chaos.) te joinen en zijn deze tot nu toe op niks uitgelopen.
Van wat ik mee heb gekregen heeft Niels inmiddels ook zijn pijlen op Whopper gericht met de vrij hoge ODD van Whopper en de hoge ODS van Il Leone Indomabile als wellicht bewijs hiervan?

4. Ivar The Boneless
Met de dingen die ik op het AF zie van dit account raak ik daar niet van onder de indruk eerlijk gezegd.
Misschien translate hun AF gedrag wel totaal niet in hun spel en heb ik het hier flink mis maar dat gaan we in de toekomst mee maken.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?


Ik verwacht dat deze allemaal nog op zullen staan.
Misschien dat TuuTuu een gooi kan doen in de huidige vorm maar ook dat verwacht ik niet.
Wellicht word de wereld een 4 strijd maar das natuurlijk alleen maar hopen.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?


POGGERS (POG)
Met VKG als nummer 5 stam in de rug en de huidige nummer 1 stam Chaos. van voren verwacht ik zonder enige twijfel dat deze stam het niet lang vol zal houden.
Er zullen zeker accounts vallen en wellicht zijn er een paar uitschieters die hun weg vinden naar VKG of Chaos. al lijkt dat onwaarschijnlijk in huidige vorm met beide stammen nog maar 1 plek over.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

1. Varki
Ken deze gasten niet echt maar lijken het prima te doen tot nu toe met een rang 7 voor ODA en 3e voor punten.
Benieuwd of ze deze lijn voort gaan zetten.

Voor de rest kleine dingen die me opvielen maar niet echt schokkende ofzo.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?


Misschien TuuTuu en GWAMM in huidige vorm.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?


C55 is het zwaarst en voor makkelijkste zou ik zeggen 45

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?


Schedel
Do Not Eat Yellow Snow
Varki

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?


1. Schedel
2. Disguised Turtle
3. Varki
4. De Grote Smurf
5. Wurm 2.0
6. Do Not Eat Yellow Snow
7. Fools Abound
8. Seduced by Lies
9. Supergirl
10. .Da vinci

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?


De grootste verrasing word dat de wereld zal crashen 1 dag voor dat hij zal sluiten :eek:
 
Reactiescore
399
Oke hier mijn take om deze vragen eens te beantwoorden
Als ik iets verkeerd zeg dan spijt me dat alvast

Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. Schedel
Dit account heeft volgens mij op elke wereld dat ze spelen wel een impact en zoals ze aan deze wereld zijn begonnen zie ik dat deze wereld niet veranderen.

2. Do Not Eat Yellow Snow
Van wat ik weet is dit gewoon een account met veel kwaliteit en hebben ze dat laten zien op met name 73 (Teminsten daar komen de dingen weg die ik heb gehoord) en lijken ze deze wereld ook wel weer goed begonnen te zijn.
Ik zie dit account op termijn wel naar een betere stam vertrekken gezien de huidige stam alleen hunzelf en 2 MB`s zijn volgensmij.

3. .Da vinci
Ik heb een maand meegespeeld op W63 tegen het einde van de wereld toen de activiteit wat lager lag en ik denk dat als dat zelfde team deze wereld speelt we nog veel van ze gaan zien.

4. Mamba mentality
Het is niet zo dat ik dit account perse heel goed ken of weet wat ze kunnen maar vind hun ligging gewoon heel goed tegenover andere spelers.
Daarnaast gaan ze W75 winnen met hun stam dus zal er vast en zeker wel iets van kwaliteit op het account zitten.
Ben benieuwd hoe ze hun ligging gaan benutten.

Ik kan geen outstanding 5e account kiezen dus hou ik het maar op een paar accounts die deze plek in de toekomst wellicht kunnen krijgen:
Wurm 2.0, Disguised Turtle, Jagerm3ister en Fools Abound.

Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

1. Mr.Captain en B.I.G.
Als deze 2 accounts met hun core ligging niet gauw een andere stam vinden ben ik bang dat ze er niet lang zullen staan. (Ze staan met ze`n 2en omdat ze bij elkaar in de stam zitten)

2. Scooby-Doo
Ook dit account heeft die ligging niet in het voordeel.
Ze hebben dan wel een betere stam als dekking dan de vorige 2 die ik noemde maar met wat druk van beide kanten zie ik dit account wel snel vallen.

3. Nielsderat
Oke dit is geen top 20 account maar omdat alles best wel dicht op elkaar zit noem ik hem gewoon.
Van wat ik weet heeft dit account inmiddels al 1 of meerdere pogingen gedaan om de huidige nummer 1 stam (Chaos.) te joinen en zijn deze tot nu toe op niks uitgelopen.
Van wat ik mee heb gekregen heeft Niels inmiddels ook zijn pijlen op Whopper gericht met de vrij hoge ODD van Whopper en de hoge ODS van Il Leone Indomabile als wellicht bewijs hiervan?

4. Ivar The Boneless
Met de dingen die ik op het AF zie van dit account raak ik daar niet van onder de indruk eerlijk gezegd.
Misschien translate hun AF gedrag wel totaal niet in hun spel en heb ik het hier flink mis maar dat gaan we in de toekomst mee maken.

Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Ik verwacht dat deze allemaal nog op zullen staan.
Misschien dat TuuTuu een gooi kan doen in de huidige vorm maar ook dat verwacht ik niet.
Wellicht word de wereld een 4 strijd maar das natuurlijk alleen maar hopen.

Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?

POGGERS (POG)
Met VKG als nummer 5 stam in de rug en de huidige nummer 1 stam Chaos. van voren verwacht ik zonder enige twijfel dat deze stam het niet lang vol zal houden.
Er zullen zeker accounts vallen en wellicht zijn er een paar uitschieters die hun weg vinden naar VKG of Chaos. al lijkt dat onwaarschijnlijk in huidige vorm met beide stammen nog maar 1 plek over.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

1. Varki
Ken deze gasten niet echt maar lijken het prima te doen tot nu toe met een rang 7 voor ODA en 3e voor punten.
Benieuwd of ze deze lijn voort gaan zetten.

Voor de rest kleine dingen die me opvielen maar niet echt schokkende ofzo.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

Misschien TuuTuu en GWAMM in huidige vorm.

Welk continent is het zwaarst, welke het makkelijkst?

C55 is het zwaarst en voor makkelijkste zou ik zeggen 45

Welke 3 spelers behalen de meeste OD?

Schedel
Do Not Eat Yellow Snow
Varki

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

1. Schedel
2. Disguised Turtle
3. Varki
4. De Grote Smurf
5. Wurm 2.0
6. Do Not Eat Yellow Snow
7. Fools Abound
8. Seduced by Lies
9. Supergirl
10. .Da vinci

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

De grootste verrasing word dat de wereld zal crashen 1 dag voor dat hij zal sluiten :eek:

Well stukje waar ik jagerm3ister benoem als iemand die eventueel impact kan hebben op deze wereld didn age very well:confused:
 
Reactiescore
13
Misschien lijkt dat maar zo, maar is wereld 80 de minst bevolkte wereld van alle NL servers?
 
Reactiescore
157
Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben?

1. Schedel

Je leest veel over het accounts schedel en als je de spelersakte kijkt van vorige werelden kan ik hier uit opmaken dat dit een account is om in de gaten te houden. Ze maken dan wel veel gebruik van boost accounts wat weliswaar
voor een enorme voorsprong zorgt maar verwacht dat er ook zeer zeken kwalitatief sterke spelers op zitten.

2. Revenge
Voor mij een onbekend account maar aangezien ook dit account gebruik maakt van vriendjes kan het wel wat worden als ze het spel politiek gezien goed uitspelen.

3. Disguised Turtle
Dit account laat een mooie groei zien en bezit over de juiste kennis en vaardigheden om het heel ver te schoppen. Nu hopen dat ze het tot het einde van de wereld schoppen met een wereld winst op zak!

Voor de rest zie ik niet echt accounts die er specifiek uitspringen. En waarvan ik het idee kreeg dat ze wel eens wat impact konden geven beginnen inneens te vallen of laten zich internen, LivingDeadSoils onder anderen.


Welke 3-5 top 20 accounts zullen het snelst vallen?

1. Vexus

Gezien zijn beroerde ligging tegen de stam GWAMM en TuuTuu en nu al helemaal nu er een intern bezig is, zie ik dit account snel vallen. ze liggen opgesloten in de core en hun enige uitweg zal door de nummer 1 en 2 stam zijn. Dit zal een pittige klus voor ze worden maar als het ze lukt, Respect voor ze!

2. Champ
Zelf krijg ik geen hoogte van dit account. Wel laten ze op hun ingame profiel zien dat ze spelers tegen de schenen aan schoppen en er al het een en ander op het AF is besproken over dit account. Wellicht zal dit slecht voor ze uitpakken en ervoor zorgen dat ze een target worden van wie mag weten wie.

3. Varki
Ik heb met dit account op een vorige wereld al eens kennis mogen maken, Ik meen wereld 78. Hier heeft dit account en stammatjes op sluwe wijze ons uitgeschakeld door simpelweg onze smederijen en boerderijen plat te leggen met kata's. Misschien is dit een wat persoonlijkere mening maar zou zelf graag dit account zien vallen.



Welke 3 stammen gaan deze wereld uitvechten, of moeten deze nog opstaan?

Antwoorde geven op deze vraag blijft lastig in een vroeg stadium van de wereld, Het kan nog alle kanten op gaan.
De stammen die in mijn ogen wel eens wat kunnen beteken(of spelers hieruit) zijn de volgende:
GWAMM
TuuTuu
DSB


Welk van de huidige top 5 stammen zal snel breken / uit elkaar vallen?


Zonder te twijfelen Twisted. Als ze hun diplomatieke zaken niet in orde hebben zullen deze snel weg gespeeld worden.

Zijn er accounts die positief opgevallen zijn in de startfase, waar dit al dan niet verwacht werd?

Kan hier geen antwoord op geven door gebrek aan kennis vanuit mijn kant over accounts.

Wie gaan de eerste grote relevante oorlog voeren?

TuuTuu vs. GWAMM
POGGERS vs. Chaos

Van welke 10 accounts verwacht je dat ze medio augustus in de top 10 staan?

1. Schedel
2. Wurm
3. Da vinci
4. Disguised Turtle
5. Archer Maximus
6. Seduced by lies
7. Do not eat yellow snow
8. Revenge
9. Babor
10. Twitch.tv innosmurf

Wie/Wat wordt de grootste verassing deze wereld?

Hopelijk gaan de wat minder bekende/ kleinere accounts voor verassingen zorgen deze wereld.
 
Reactiescore
167
Twitch.tv/Innosmurf, wat een legende die gast, als ie niet in de top 3 komt te staan, vreet ik mn schoen op!
 
Reactiescore
167
Jij zit zo vol van jezelf , moet er wel om lachen XD
Ajah beetje trashtalken met een beetje zelfspot is altijd te behappen voor 99,9%, kheb toch maatje 49 en een grote eetlust dus die schoenen komen ook wel op =*D
 
Bovenaan