[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.577
DenDuvel

Plaatste nog geen enkele keer een stem op een van de wolfkes, omgekeerd stemden de bevestigde wolven ook nog niet op hem en had een belangrijk BM-stem aan spieder gegeven.

Maar wellicht moeten we eerst op zoek naar de fluitspeler(s).
 
Reactiescore
1.577
Rob, Combino, Sieb en bappos passen allen in het profiel van de fluitspeler. Ik hoor graag van deze vier aan wie ze gekoppeld zijn.
 
Reactiescore
338
DenDuvel

Plaatste nog geen enkele keer een stem op een van de wolfkes, omgekeerd stemden de bevestigde wolven ook nog niet op hem en had een belangrijk BM-stem aan spieder gegeven.

Maar wellicht moeten we eerst op zoek naar de fluitspeler(s).

Ik volgde daarin moh?
 
Reactiescore
971
Waarom zouden we eerst fluitspeler zoeken ipv wolf (aka DUVELKE) te lynchen? Wolf zou dan nog kunnen lunchen = minder spelers = meer kans dat fluitspeler wint.
 
Reactiescore
1.577
Waarom zouden we eerst fluitspeler zoeken ipv wolf (aka DUVELKE) te lynchen? Wolf zou dan nog kunnen lunchen = minder spelers = meer kans dat fluitspeler wint.

Na 4 dagen zijn er in het slechtste geval 8 personen betoverd op de nog 12 resterende spelers. Ik ga uit van maximaal 2 fluitspelers. Dat kan morgen 10 zijn, waardoor het potje ten einde is.

Door lynches vielen er misschien nog enkele betoverden tussenuit dus wellicht loopt het zo'n vaart niet, maar het wordt wel dringend (zeker als de fluitspelers niet gekoppeld zijn) om ze eruit te tiefen.

Plus een wolf die luncht, kan ook wel eens een neutraaltje doden
 
Reactiescore
338
ik hoor graag wie je partner is tot dan blijf je op rood :d

Voor moest je het willen weten, we zijn even dus de theorie van koppeltjes claimen gaat niet op, want dan gaan er 2 overblijven zonder, door de simpele reden dat ilt doodging aan inactiviteit en eerder rukurt en tycoon al? Ik ben er een van dat geen koppel heeft.. maar dat komt dus door inactiviteit helaas
 
Reactiescore
971
Voor moest je het willen weten, we zijn even dus de theorie van koppeltjes claimen gaat niet op, want dan gaan er 2 overblijven zonder, door de simpele reden dat ilt doodging aan inactiviteit en eerder rukurt en tycoon al? Ik ben er een van dat geen koppel heeft.. maar dat komt dus door inactiviteit helaas

Wie was je holmaatje van de 3?
 
Reactiescore
1.577
Voor moest je het willen weten, we zijn even dus de theorie van koppeltjes claimen gaat niet op, want dan gaan er 2 overblijven zonder, door de simpele reden dat ilt doodging aan inactiviteit en eerder rukurt en tycoon al? Ik ben er een van dat geen koppel heeft.. maar dat komt dus door inactiviteit helaas

aan wie was jij fan gekoppeld?
 
Reactiescore
338
Dat is heel synchroon hoor... Daar wacht ik liever nog mee om te kijken wie er liegt... Zoals ik al zei ben ik niet fan van het claimen van koppeltjes.
 
Reactiescore
971
Dat is heel synchroon hoor... Daar wacht ik liever nog mee om te kijken wie er liegt... Zoals ik al zei ben ik niet fan van het claimen van koppeltjes.

Op dit moment valt er voor jou niet veel te “kijken”. Je kan enkel al je kaarten op tafel leggen. En dan zullen wij oordelen of jij liegt. Er zijn namelijk nog andere overlevende holmaatjes in the game.
 
Reactiescore
1.577
Dat is heel synchroon hoor... Daar wacht ik liever nog mee om te kijken wie er liegt... Zoals ik al zei ben ik niet fan van het claimen van koppeltjes.

je hebt niet echt de luxe om te wachten, maar goed je bent dus bevestigde wolf dat is wel zo handig dan kunnen we nu de fluitspelers zoeken

kan de andere persoon die solo voort moest zich alvast melden? dat sluit een persoon uit
 
Reactiescore
971
@nonkel jos Ik zou liever gewoon nu de laatste wolf lynchen.

Hoe minder spelers, hoe meer kans dat het koppel fluitspelers wint. Met deze laatste wolf te lynchen is er slechts 1 dode speler. Laat je hem leven zijn er straks misschien 4 dode spelers zonder het koppel fluitspelers.

Je gaat één of meerdere spelers kunnen schrappen voor het zijn van fluitspeler, dus dat koppeltje vinden we wel met 1 of 2 pogingen.
 
Bovenaan