[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
maar goed bappos bwezen slechte wolvenvanger
 

DeletedUser17472

Guest
Naast dus de Heks of Bengel
Nog drie opties? Slet, Dorpsoudste of wolf op dieet?
Slet verwacht ik niet omdat die twee dames slet waren, er zullen er niet meer inzitten. DO kan idd ook nog... en die wolf op dieet is leuk gevonden.. kan ook nog idd.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.017
ik vind vooral de stem van marrie87 verdacht tbh, alsof de wolven tegen een onervaren wolfske gezegd hebben 'stem mee op capri, kan je niets mis meedoen' maar goed
 
Reactiescore
1.271
Slet verwacht ik niet omdat die twee dames slet waren, er zullen er niet meer inzitten. DO kan idd ook nog... en die wolf op dieet is leuk gevonden.. kan ook nog idd.
Ik denk juist dat er heel veel sletten in zitten dit potje, immers kan de andere helft wel te lunchen zijn.
 
Reactiescore
272
Ik ben verder weer bijgelezen. Excuus voor het niet stemmen. Werk he :/

Goed, de stemmen op Capri waren in ieder geval echt drama qua redenaties.

@CI Capri geeft letterlijk aan sarcastisch te zijn. Als je terug had gelezen op de eerste pagina's had je dat kunnen zien. Helemaal als je die info hebt is het duidelijk dat Capri niet serieus was. En waarom wachtte je af met stemmen tot KS begon? Als je nog niets interessants gezien hebt verder kun je die best zetten denk ik. Wacht je vandaag ook op anderen?

@Sime wilde je enkel verbloemen dat je jezelf wilde redden?

@bappos als je geen argumenten ziet ga je zelf op zoek toch? Je stem op Capri is letterlijk een volgstem omdat je zelf kennelijk niets wil doen aan wolfjes vangen. Verdacht wel.

@Time ben benieuwd waar je vandaag mee komt. Ik ben sterker onderbouwde posts van je gewend.

En grappig hoe Rob Bappos weer volgt terwijl Bappos zelf enkel anderen volgt. Dus we doen hier aan schapen van weerwolf right? Moet ik ook alvast een keuze maken voor wie ik volg?

Op Mohniels en Marrie heb ik hetzelfde te zeggen op Time. Ben benieuwd waar jullie zelf mee komen vandaag ipv stilte en een stem.

Enkel de stemmen van ILT en Prob hebben een soort van reden die legit is.

Ik verwacht 2 wolfjes tussen deze stemmen. Zitten te veel makkelijke stemmen tussen. Ik heb mijn stem nu op CI staan omdat hij gewoon leek te zoeken naar een stem aldan verdachtmaking op iemand. Stemt dan echter pas nadat hij bijval krijgt van KS om de rest van de avond te verdwijnen. Verder vind ik Bappos, en daarmee Rob, ook verdacht. Ze tillen meelopen tot een nieuw niveau.
 
Reactiescore
1.485
Ik zat gisteren en zaterdag in de zon.
Dus meelopen is alles wat in mijn mogelijkheden lag.

Vanavond weer tijd.
 
Reactiescore
272
Ik zat gisteren en zaterdag in de zon.
Dus meelopen is alles wat in mijn mogelijkheden lag.

Vanavond weer tijd.
Vanavond is dan pas na de DL? Misschien anders alvast melden met wie je mee gaat. Dan kunnen we daar rekening mee houden....
 
Bovenaan