Hoist The Colours High!

Reactiescore
420
Dus wij hebben de beste spelers van T”w79 allemaal in 1 stam?


Beetje in jezelf geloven
 
Reactiescore
244
Nee dat is niet waar. Je pusht een wereld naar een 1vs1 als je een R2W toepast. In het geval van Rum! is het concept ontstaan puur op basis van gesprekken en kennismaking. Dat onze accounts hun eigen buurt sneller domineerden en daardoor sneller aansluiting kregen is niet onze fout.

NAT! Heeft zelfs 1 lid meer en minder dominantie. Voor hetzelfde geld had Rum! Ook minder dominantie en was er helemaal geen 1vs1. Dat de tegenstand het laat afweten in de groei is nogmaals niet onze schuld. Je kunt moeilijk verwachten dat je na het zien van deze uitkomst opeens 3 accounts gaat kicken omdat het anders niet eerlijk is. Jullie hebben opties genoeg om de strijd aan te gaan dus succes met het vormen van een nieuwe stam.


Leg mij nu eens uit hoe de formatie van Rum niet naar een 1vs1 werkt? Wederom zeg je in het vetgedrukte terug dat er een nieuwe stam gevormd moet worden om tegenstand te bieden aan de kwantitatieve overmacht van Rum, lees 1vs1. Het kan zijn dat dat is omdat de tegenstand minder hard groeit maar dat neemt niet weg dat door de formatie van Rum het noodzakelijk is voor de overige partijen om allemaal de handen ineen te slaan en je dus die 1vs1 krijgt.
 
Reactiescore
1.476
Dus wij hebben de beste spelers van T”w79 allemaal in 1 stam?


Beetje in jezelf geloven
Ik speel niet, maar elke wereld waar ik speelde kwam er wel zo'n stam als jullie. De meeste richten dan tenminste early een stam op, maar dat hebben jullie ook niet gedaan.
 
Reactiescore
9
Wie is 'wij' dan in je verhaal want je bent al een maand geleden gestopt/weggespeeld? Verder denk ik ook niet dat 'de beste speller' gelijk staat aan 'stamhopper'

groetjes grepi xx

Kan je makkelijk achter komen als je je dr even in verdiept.
Mwah is makkelijk iemand stamhopper noemen als je minimale info hebt.
 
Reactiescore
300
Eens dat Rum! die 1v1 geforceerd hebben, waar ik afgelopen dagen mee speel is; wat hadden ze anders moeten doen precies? Helemaal niks doen en solo spelen? Dan maar de helft vragen ofzo? Ik snap die vragen niet zo goed. Als ik kijk naar andere wereldfora gebeuren dit soort dingen elke wereld, ik heb zelf geen idee of het ook elke keer dezelfde accounts/spelers zijn die elkaar opzoeken... Maar als ze deze starm niet gevormd hadden dan had een andere stam zoiets later wel gedaan om een poging te doen om wereldwinst te pakken gezien de geschiedenis laatste 5 werelden.

Ik vind het trouwens ook wereldverpestend ik verdedig ze niet, maar met zulke kleine werelden hou je dit toch. Het dode/inactieve spel + instellingen werken dit ook in de hand. Tenzij iedereen aan het begin van de wereld afspraken maakt over dit soort dingen, blijft dit toch wel. Het is jammer maar imo niet echt meer te vermijden. Het enige wat ik vind is dat de manier waarop dit blijkbaar gegaan is (ik ken maar 1 kant) ofc niet meest netjes is en ik goed begrijp dat sommigen zich genaaid en gebruikt voelen.

Daarnaast ben ik ook oprecht wel benieuwd of het elke keer dezelfde spelers + accounts zijn die elkaar opzoeken elke wereld? Daar kan imo wel wat aan gedaan worden. Bashen en tegen maten spelen heeft ook z'n charmes ipv elke keer elkaar opzoeken en zo snel mogelijk wereldwinst proberen te pakken.

Tldr. Waar ik gewoon eigenlijk benieuwd naar ben is; we kunnen ze hier blijven bashen over het veroorzaken van een 1v1. Echter gebeurd het precies elke wereld en is dit dus schijnbaar niets nieuws. Hoe kan dit in het vervolg anders dan? Of blijven we met zn allen zeiken op toekomstige werelden over het 1v1 forceren door een toekomstige andere stam?
 
Reactiescore
9
Als ik mij nog goed herinner,een zeer leergierige co op Savior op w62

Hahaha kan kloppen, kan ook mijn co van toen zijn geweest. Ik zelf was toen eerst een maand weg voordat ik dr echt bij op kon spijtig genoeg:oops:
Maar zelfs in die korte tijd veel bij jullie geleerd!

Ja dat is waar stamhopper is verkeerd uitgedrukt meer achterbaks zou ik het noemen :p
Bekijk bijlage 28813

Waarom het bluren? Want als je gewoon kijkt bij overnames is prima te zien om wie het ging:biggrin:
En he nogmaals iets wat ik eerder ook al keer zei tegen jou op AF als ik mij goed herinner: Het ene zinkende schip houd het langer vol dan het andere. Is alleen de zaak om het juiste schip te vinden wat minder snel zinkt....
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Daarnaast ben ik ook oprecht wel benieuwd of het elke keer dezelfde spelers + accounts zijn die elkaar opzoeken elke wereld?
Om vanuit mijn oogpunt te spreken, absoluut niet. Helft van de spelers heb ik hiervoor nog nooit ontmoet en zijn redelijk nieuw (iig voor mij), dan heb je nog een deel waar ik tegen heb gespeeld, een deel waar ik wel eens heb medegespeeld en een deel die ik ken, maar nooit echt mee in aanraking ben geweest. Ook op voorgaande werelden heb ik nooit in een stam gezeten die nagenoeg hetzelfde is. hoewel ik in de meeste stammen er wel een core zit van bekenden, wisselt die samenstelling keer op keer.

Enige account waar ik al vaker mee heb gespeeld is AOD, namelijk al op 3 eerdere werelden (w49, w59 en w68) maar ook op alle 3 die werelden bevatte dat team een andere samenstelling qua spelers.
 
Reactiescore
217
Enige account waar ik al vaker mee heb gespeeld is AOD, namelijk al op 3 eerdere werelden (w49, w59 en w68) maar ook op alle 3 die werelden bevatte dat team een andere samenstelling qua spelers.

Behalve de harde kern :cool:
 
Reactiescore
24
Ik vind het best wel gezellig nu er wat gepraat wordt op forum W79, maar ik vraag me wel af hoe saai en eendradig een discussie kan zijn. Dit komende van de meest genaaide partij van dit hele verhaal.

Ik vind het klote dat dit gebeurd is, maar tegelijkertijd knap dat ze dit gerecruit gekregen hebben. Dus het wordt stilaan tijd om ons er over te zetten en die mannen wat meer in-game te gaan bezighouden (of was dit de hele tactiek om ze op het forum te trollen om in-game inactiviteit te creëren? dan bied ik mijn excuses aan bij de hele wereld die tegen !Rum is) o_O
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Om vanuit mijn oogpunt te spreken, absoluut niet. Helft van de spelers heb ik hiervoor nog nooit ontmoet en zijn redelijk nieuw (iig voor mij), dan heb je nog een deel waar ik tegen heb gespeeld, een deel waar ik wel eens heb medegespeeld en een deel die ik ken, maar nooit echt mee in aanraking ben geweest. Ook op voorgaande werelden heb ik nooit in een stam gezeten die nagenoeg hetzelfde is. hoewel ik in de meeste stammen er wel een core zit van bekenden, wisselt die samenstelling keer op keer.

Enige account waar ik al vaker mee heb gespeeld is AOD, namelijk al op 3 eerdere werelden (w49, w59 en w68) maar ook op alle 3 die werelden bevatte dat team een andere samenstelling qua spelers.
En je had niet zin in wat uitdaging als the snipe 2019?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
En je had niet zin in wat uitdaging als the snipe 2019?
Kan leuk zijn op zijn tijd zeker.

Maar ik steek niet onder stoelen of banken dat ik gestart ben om eens top 3 te eindigen, en daar sloot rum mooi bij aan om dat te halen.

The snipe 2019 heb ik ook al 2 keer gerekt ondertussen dus die uitdaging heb ik ook al gehad :rolleyes2:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
420
Maretan flop! Denkt aan zichzelf!!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Kan leuk zijn op zijn tijd zeker.

Maar ik steek niet onder stoelen of banken dat ik gestart ben om eens top 3 te eindigen, en daar sloot rum mooi bij aan om dat te halen.

The snipe 2019 heb ik ook al 2 keer gerekt ondertussen dus die uitdaging heb ik ook al gehad :rolleyes2:

Nja nja goed dat snap ik ook wel hoor.. Had net ook een gesprekje weer al eens hierover in de TW discord.

Daar werd ook een paar keer gezegd dat het dus absoluut niet een premade was.

Als het een premade was snapte ik het nog wel, dan had je de hoop dat andere premades ook zouden opduiken en dat het een sterke kwalitatieve wereld zou woren met veel strijd. Nu je echter gaande de wereld elkaar hebt opgezocht wist je toch ook juist goed dat deze wereld prima gewonnen kon worden zonder een prachtige phalanx te gaan leggen, met geplaatste accounts, over de breedte van je stam allemaal goede spelers. Tegen met alle respect, Wolves.
 
Bovenaan