Golden Awards - w79

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Beste speler: Deze gaat voor mij tussen 2 accounts, Dreamcatcher en Kusm, beide accounts draaien top en laten aanvallend veel moois zien tot nu toe. Ook zijn beide accounts altijd bereid te helpen waar ze kunnen door middel van VV's/fakes of GS rondjes. Daarnaast wil ik graag slijmen bij mijn buren voor de volgende mepsessie. <3

Beste stam: Dit kan op dit moment maar 1 stam zijn en dat is Rum, heeft ook weinig verdere uitleg nodig denk ik.

De beste stam speler: Ik twijfel hier echt tussen een aantal spelers maar ik ga toch voor Los Bombardos*, deze spelers pakken zoveel VV's op en zijn er letterlijk altijd en zijn altijd bereid te helpen met wat dan ook, top account! Ik wil ook nog een eervolle vermelding voor Haantje Overlast, Dreamcatcher en You Know When Tot Fold Em. Ik kan hier nog wel meer namen neerzetten maar dan heeft een vermelding wel heel weinig waarde meer. :p

Het grootste ego: Deze is voor Karel, luff you <3 en Damien verdient ook wel een vermelding hier.

Beste leider: Ik ben tot nu toe erg tevreden over onze eigen leiding en verder heb ik het allemaal niet zo nauw gevolgd dus kan ik niks anders zeggen dan de Rum leiding.

Slechtste leider: //

Meest onderschatte stam: Dat is in mijn ogen momenteel NAT, ik lees veel dat de winst al bijna aan Rum wordt gegeven en daarmee doe je in mijn ogen tekort aan deze stam, ik denk dat we nog genoeg mooie dingen gaan zien vanaf hun kant en ik hoop op een leuke strijd!

Meest overschatte stam: Om dezelfde reden als hierboven benoem ik hierbij Rum, er wordt gedaan alsof wij de wereldwinst al hebben maar zoals elke stam hebben wij ook onze zwakke plekken en is het echt nog lang niet gespeeld.

Meest overschatte speler: Starboy interlude. Ik denk dat we echt wel mooie dingen van deze speler gaan zien echter is het tot nu toe wel vrij makkelijk gegaan voor dit account. Ik ben benieuwd of ze deze groei door kunnen zetten op het moment dat er meer tegenstand komt!

Meest onderschatte speler: Haantje Overlast, deze vermelding is puur op basis van kwantiteit want als je de spelers zelf kent weet je snel genoeg dat er genoeg kwaliteit zit en daarom weet ik zeker dat we hier ook nog mooie dingen van gaan zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb tot nu toe op deze wereld nog weinig contact gehad met mensen buiten Rum, simpelweg geen tijd voor gehad en ik ben zelf niet zo van het AF dus dan blijf je een beetje binnen je eigen kring hangen en leer je weinig andere mensen kennen. Ik heb wel een leuk gesprek gehad met @Serenity , dus als ik dan een naam moet neerzetten buiten een huidige Rum speler ga ik daarvoor.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik kan over het algemeen met iedereen opschieten dus hier heb ik niet een specifiek iemand voor. Dus deze is voor iedereen die stabbed of Katas gebruikt.

Mooiste spelers naam: Los Bombardos*

Mooiste stam naam: Rum

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: De praathoek voegt weinig toe imo.

Favoriete forum poster: Ik vind FarmOx vaak goede onderbouwde posts hebben

Minst favoriete forum poster: Ook geen specifiek iemand, zolang je maar een beetje iets typt wat op Nederlands lijkt is het voor mij al snel goed, vind het wel leuk om discussies te volgen.

Dikste wannabe op het forum: ///

Dikste wannabe in het spel: Ik heb erg kunnen lachen om de PM's van Cornelis Prul, deze speler zet zichzelf echt voor lul haha.

Mooiste profiel foto van spelers: Dat kan niemand anders zijn dan AlbinoPino

Mooiste profiel foto van stammen: Dat is die van Rum.

Mooiste actie van de wereld: Tot nu toe is er weinig benoemingswaardigs gebeurt behalve de massa op Draco Warrior die ook zo weg was, mooie actie!

Meest belovende speler voor de toekomst: Los Bombardos* en Haantje Overlast. Zijn beide echt top accounts

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik hoop nog mooie dingen van GGP te gaan zien!

Grootste blunder: Mark zijn 210%

Voor wie heb je nu echt respect: Al mijn stammies die VVs draaien en voor de gezelligheid in onze chat zorgen <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Onze buurtjes van Dreamcatcher

Ik wil graag nog meedelen dat: Deze lijst is behoorlijk pro Rum, dit is omdat ik weinig tegenstander ken en dit lijstje puur gebaseerd is op mijn eigen kennis en kijk op deze wereld. Ik hoop dat ik in een volgend lijstje wat andere namen buiten Rum kan vermelden. :)


Graag uitleg waarom je Rum beste stam noemt, als ze door wat gerecruteer de beste stam zijn en uitdaging uit de weg gaan?
 
Reactiescore
508
Beste speler:

Eerst zal ik voor 2 heren gaan uit de eigen rangen. Het eerste account is Kusm, onze buren. Laten we het er op houden dat ik blij ben dat we onder dezelfde vlag vechten want dat account is te vergelijken met een machine. Ze farmen en roven constant, slopen troepen aan de lopende band (zie ODA rank) en edelen gaat daar op een sneltempo. Op basis van prestaties zijn hun voor mij zeker verdient de ‘beste speler’ op dit moment. Benieuwd of ze dit ook volhouden.

Daarnaast ga ik voor Act of Divinity Met hun rank 12 en de volle 872k punten springen ze er niet direct bovenuit. Maar sommige spelers van dit account ken ik best goed en heb ik de eer gehad ze van dichtbij bezig te zien het afgelopen jaar. Ze hebben het potentieel om te shinen deze wereld en hun vijanden aan het front het vuur aan de schenen te leggen. Op basis van reputatie en voorgaande werelden kies ik hun.

Als derde speler kies ik iemand uit het vijandelijke kamp. Alexander13. Eerst en vooral was dit account – als ik me niet vergis- geen natte krant op w75. Ze stonden hun mannetje zover ik herinner en waren binnen de stam ook sterkhouder op vele vlakken. Ondanks het oponthoud in groei door de vroege strijd hebben ze die groeiachterstand mooi ingehaald en bekleden ze nu rang 10 met 1mil punten. Ik heb een redelijk hoge pet van hun op en benieuwd hoe ze het er deze wereld van af brengen! Succes heren.

Beste stam:

Tja geen één stam heeft echt al veel bereikt op vlak van grote offensieven etc. Maar als men puur objectief kijkt naar de ranglijst en kaart kan je niets anders dan vaststellen dat Rum er het best voor staat. Qua edellijnen, groei, rim beheer,… Verder kan ik hier niet veel over kwijt.

De beste stam speler:

Er is hier toch wel 1 account en vooral 1 persoon die hier de award verdient. Namelijk Ritesh van Bomba. Moest hij kunnen pakt hij elke vv van alle accs in rum en runt die solo de stam. Echt een topper en iemand waar je op kunt bouwen en vol kunt vertrouwen. Soms kun je ook je vv afgeven en zie je de volgende ochtend dat de helft van de clears niet loopt of dat edels 10min te laat lopen. Bij hun is dit zeker niet het geval, thanks boy(s)! Naast ritesh pakt Matt ook gemakkelijk vv’s op.

Meest onderschatte stam:

Logischerwijs zet ik hier NAT. All eyez on them zou ik zeggen. Recent hebben ze op … geknald en zijn enkele soldaten van beide stammen hogerop in zowel de oda als odd lijsten geklommen. Prima dorpenwinst ook. Ik ben er van overtuigd dat er zeker kwaliteit is in die stam en dat ze de wereld nog interessant kunnen maken.

Meest overschatte stam:

Rum?
Sommige doemdenkers zien de wereld al als finito. Misschien wordt Rum wel erg hard overschat door deze mensen.

Meest overschatte speler:

Hier ben ik toch ook gedwongen om starboy te zetten. Niets persoonlijks naar de boys van star maar er zijn vele interns in de schoot geworpen waardoor de rang 3 niet direct iets is om super trots op te zijn. Wel ben ik overtuigd dat het niet louter intern noobs zijn en dat de heren van star wel nog zullen laten zien wat ze waard zijn. Kan hier evengoed San-der zetten tho. Als je kijkt naar zijn punten en dorpenaantal en vervolgens je oog laat vallen op de totaal OD score dan moet je geen matrix oplossen om te weten whats poppin.

Meest onderschatte speler:

Ik zou hier wel durven Tuurz zetten. Ik ken tuur van w75 en weet wel dat die een goeie pot kan tw’en. Volgens mij zal hij het de fronters van rum tegen vvv het niet makkelijk maken. Tuur ligt ook nog eens op mijn edelpad dus we zullen dat relatief snel te weten komen Succes pik!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Van m’n huidige stammies: Bomba, Kusm en Act (en de rest natuurlijk ook maar heb het meest een crush op hun xx)

Ander: AlbinoPino, Alexander

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Nog niet echt iets gezien van mattie jij echt niet.

Mooiste spelers naam:

Zeker niet bad attitude, sorry maar word gek van die schrijfwijze.

Apple juice and vodka is wel een goeie

Valar (als GOT fan) vind ik deze natuurlijk elke wereld weer gaaf

Mooiste stam naam:

Vind dat er niet echt vee leuke stamnamen te bespeuren zijn deze wereld. Dan moet ik noodgedwongen wel kiezen voor Rum.

Het tofste topic:


Ga, spotprenten, praathoek

Favoriete forum poster:

Funny posters en die een vast onderdeel zijn van deze fora: @Calamus Incendium en @Combino Pastasaus (top!) @lord-toms kan ik ook wel appreciëren

Inhoudelijke en pp’ers: @CostaRica , @FarmoX , @maretan , @Absurd.

Minst favoriete forum poster:

Zelf geen vaste poster dus mag niet oordelen maar als ik toch moet judgen...

Valar heeft geen goeie vibes.

Dikste wannabe op het forum:

frank

Dikste wannabe in het spel:

frank

Mooiste profiel foto van spelers:

Alexander, act

Mooiste profiel foto van stammen:

vvv

Mooiste actie van de wereld:

Sorry mark, maar ja die actie dus.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Bomba, tuurz, alexander + haantje

Heb deze jongens al eerder besproken en denk dat we ze zeker in de gaten moeten houden.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik hoop dat dit NAT is!

Grootste blunder:

Frank op het acc nemen was een tegenvaller.

Maar opnieuw tw beginnen was mss toch de grootste misstap.

Voor wie heb je nu echt respect:

Vv draaiers en respect voor iedereen die anti-anderlecht is (boeren kampioene!!!!)

En respect voor corona

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Sowieso Damien. Hij is echt teringgoed en weet me toch maar altijd te verassen. Als ik hem zie timen of dergelijk dan krijg ik diep vanbinnen ook de drang om me voor de laptop te gaan zitten, 50 tabs te openen en heel de tijd op dezelfde ms te gaan timen. Mien top!

Ik wil graag nog meedelen dat:

Barca volgend seizoen de titel pakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
23
Je hebt gewoon mijn halve lijstje gekopieerd.

PJ flop, ga lekker in een weiland naast koeien liggen joh.
 
Reactiescore
241
Het grootste ego: Deze is voor Karel, luff you <3 en Damien verdient ook wel een vermelding hier.



71b.jpg


I can't argue with that.
Still love you x
 
Reactiescore
1.476
Uit welk team bestaat AOD dan hedendaags? Ik hoor dat dat erg veel wisselt per wereld.
 
Reactiescore
217
Uit welk team bestaat AOD dan hedendaags? Ik hoor dat dat erg veel wisselt per wereld.
Het klopt dat het wisselt per wereld, het team bestaat nu uit Joeri, Damien, Henriko en ik. Normaal gesproken speelt Pepijn ook op AoD maar die heeft het atm druk in rl.
In de basis zijn Pepijn en ik de degene die samen spelen en daaromheen verschilt het kwa spelers per wereld.

Mooi lijstje PJ!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.476
Het klopt dat het wisselt per wereld, het team bestaat nu uit Joeri, Damien, Henriko en ik. Normaal gesproken speelt Pepijn ook op AoD maar die heeft het atm druk in rl.
In de basis zijn Pepijn en ik de degene die samen spelen en daaromheen verschilt het kwa spelers per wereld.

Mooi lijstje PJ!
Pepijn herken ik wel van w59, hoe heet jij ook alweer?
 
Bovenaan