Top/Flopstammen

Reactiescore
2.386
Finnvard top?
nee ik heb niks gedeffed en nee het interesseert me niet, dikke kudo's aan de mensen die dat wel deden
 
Reactiescore
983
Ach, onderaan de streep boeit het toch weinig. We zetten de AM en rekruutvlagjes weer klaar en doen het nogmaals.

Wel leuk om te zien dat je nu een keer niet de benen neemt als het moeilijk wordt.
Wanneer zou ik dat dan precies gedaan hebben?:p

Als er iemand dat nu wel niet moet zeggen ben jij het wel.
 
Reactiescore
417
Uiteindelijk waren er meer mensen die EWS niet gratis dorpen wilden geven en was het heel goedgelovig om te geloven dat deze accounts helemaal niks meer zouden doen.

Er is gewoon een erg luie massa opgezet inderdaad, wat natuurlijk te begrijpen valt. Maar dat jullie dan klagen over dat het zo'n groot block gehalte had dat gaat er bij mij niet in. Had iets meer tijd gestoken in het plannen of eventueel iets langer gewacht maar niet zomaar een aanval op 1,2,3 gepland waarbij je dacht dat het gratis dorpen harken ging zijn, dat is gewoon erg overmoedig en cocky as fuck.

Boeit mij verder ook niet zo heel veel. Jullie hebben jullie verdeling met Venari en ooit zullen alle Shock accounts wel gebroken worden en kunnen jullie starten aan jullie 1v1.

Dat houdt mij niet tegen zo veel mogelijk edeltjes te pakken van mijn lieve cac vrienden voor de fun en hen een hele dag zwetend te zien sturen voor een uit de hoogte genomen massa.

Niets af te doen naar hun uitvoering natuurlijk, het is lastig om veel te doen met een lui plan.
Hoezo speel jij nog? Dacht dat je altijf stopte als je stam in een benarde situatie zit?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wanneer zou ik dat dan precies gedaan hebben?:p

Als er iemand dat nu wel niet moet zeggen ben jij het wel.

W71 weinig Mathieu gezien toen het lastig werd en toen Da Vinci TAOW joinde was hij er ineens weer.
 
Reactiescore
983
W71 weinig Mathieu gezien toen het lastig werd en toen Da Vinci TAOW joinde was hij er ineens weer.
Wat is dat voor bs? Haha
Ik stond áltijd klaar voor Da Vinci, dat kun je hun vragen. Als er daar gedeft moest worden had ik dat met plezier gedaan. Ik verloor inderdaad motivatie op w71 omdat het een hele hoop internen was en ik geen klik had met Hi Ho en vooral de leiding.
Je vergeet er wel bij te zeggen dat ik degene was die uiteindelijk naar het einde toe grotendeels solo Da Vinci heeft geholpen met hulp van Martijn en Kevin om met Taow aan te vallen op Fier?

Dat ik je daar geholpen heb met de massa te plannen omdat jij daarvoor naar mij kwam? Wat tevens de eerste en meteen laatste massa was omdat Fier absoluut niks voorstelde?

Kom kom, nice try Melvin!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat is dat voor bs? Haha
Ik stond áltijd klaar voor Da Vinci, dat kun je hun vragen. Als er daar gedeft moest worden had ik dat met plezier gedaan. Ik verloor inderdaad motivatie op w71 omdat het een hele hoop internen was en ik geen klik had met Hi Ho en vooral de leiding.
Je vergeet er wel bij te zeggen dat ik degene was die uiteindelijk naar het einde toe grotendeels solo Da Vinci heeft geholpen met hulp van Martijn en Kevin om met Taow aan te vallen op Fier?

Dat ik je daar geholpen heb met de massa te plannen omdat jij daarvoor naar mij kwam? Wat tevens de eerste en meteen laatste massa was omdat Fier absoluut niks voorstelde?

Kom kom, nice try Melvin!

Heb ook nooit gezegd dat je geen toegevoegde waarde hebt als het goed gaat, alleen zoals je zelf al zegt verlies jij motivatie als het slecht gaat en ben je vertrokken. Weet nog wel dat je een tijd op Get High zat, tot er gaten vielen in het noorden.

Niks mis mee verder, neem het niet zo persoonlijk op. Alleen je moet nu niet zo stoer doen omdat je xtje massa’tje geblokkeerd hebt waarbij wij gewoon te eenvoudig hebben gedacht. Verder mag ik je wel en ben je een prima speler Elko.
 
Reactiescore
1.754
Heb ook nooit gezegd dat je geen toegevoegde waarde hebt als het goed gaat, alleen zoals je zelf al zegt verlies jij motivatie als het slecht gaat en ben je vertrokken. Weet nog wel dat je een tijd op Get High zat, tot er gaten vielen in het noorden.

Niks mis mee verder, neem het niet zo persoonlijk op. Alleen je moet nu niet zo stoer doen omdat je xtje massa’tje geblokkeerd hebt waarbij wij gewoon te eenvoudig hebben gedacht. Verder mag ik je wel en ben je een prima speler Elko.
@Dutchgangster
 
Reactiescore
983
Heb ook nooit gezegd dat je geen toegevoegde waarde hebt als het goed gaat, alleen zoals je zelf al zegt verlies jij motivatie als het slecht gaat en ben je vertrokken. Weet nog wel dat je een tijd op Get High zat, tot er gaten vielen in het noorden.

Niks mis mee verder, neem het niet zo persoonlijk op. Alleen je moet nu niet zo stoer doen omdat je xtje massa’tje geblokkeerd hebt waarbij wij gewoon te eenvoudig hebben gedacht. Verder mag ik je wel en ben je een prima speler Elko.
Dat ik motivatie inderdaad verlies als het wat slechter gaat klopt maar dan vertrek ik niet. Zoals ik zeg was ik voor Da vinci altijd bereikbaar moesten zij hulp nodig hebben maar dat is nooit het geval geweest.

Vervolgens kon Get High iemand gebruiken en ben ik hier bij @aapjeklapklap terecht gekomen. Vanaf dag 1 heb ik niet anders gedaan dan de fakemolen van taow te zitten verwerken met het team daar gedurende meer dan een week terwijl wij allemaal werken.

Dagelijks meer dan 1k bevelen dodgen waar uiteindelijk 5 clears tussen zitten hebben wij onze tijd bijna 2 weken aan verprutst tot jullie uiteindelijk de fatale massa deden.

Dan kan je wel zeggen dat ik weg ben als er geen motivatie meer is, die motivatie was er net niet meer door jullie constante (lame ass manier imo) 1c gespam. Dan is het maar de vraag wat erger is: stoppen door dagen aan een stuk voor een pc scherm te plakken en nutteloos incs te dodgen of de bewust de tegenstander zijn motivatie weg te nemen door het constant spammen van 2k incs op een account en hen vervolgens te breken met een echte massa wanneer meeste spelers geen zin/tijd hebben.

Ik doe niet stoer, ik reageer alleen op jou die duidelijk niet kan toegeven dat het eerder aan jullie luie massa lag dan aan dat "Shock 70% defensief speelt".
 
Reactiescore
5.686
Hey Elko, nieuw account??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
lord toms dit pestgedrag jegens Elko mag dringend stoppen, internetheldje
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik doe niet stoer, ik reageer alleen op jou die duidelijk niet kan toegeven dat het eerder aan jullie luie massa lag dan aan dat "Shock 70% defensief speelt".

Dat heb ik al meermaals gezegd, deze massa was gericht op een stam waar de meeste niet zouden deffen.
 
Reactiescore
1.918
Finnvard top?
nee ik heb niks gedeffed en nee het interesseert me niet, dikke kudo's aan de mensen die dat wel deden
Heb jij weer niks gedaan ja luie klootzak!!!!
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
449
Alsnog een scheve situatie waarbij belangen vermengd worden.
Bullshit. Je kent Damien al even en je moet dondersgoed weten dat hij niet zo is. Hij zal tot het einde gaan op Serenity en bij Shock, en pas zodra hij klaar is daar, weggespeeld dus, zal hij zich gaan mengen bij EWS zover ik weet. Hij zit niet in de EWS discord, of welke EWS related discord dan ook. Ik spreek hem elke dag, en heb hem nog nooit gehoord over opgeven of wat dan ook, je stelt hem nu in een heel slecht daglicht terwijl het enige wat hij doet is doorspelen zodra t huidige avontuur over is.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
72
Wat mij hier opvalt dat er veel onwaarheden worden verteld. Al zijn dit nu speculaties of niet.

UM een stel ratjes wat mij betreft. Wat Melvin al zegt, de situatie is gwn complex want jullie zijn (ook volgens leiding venari) al lid van de stam.
Dan wil ik wel eens horen wie van de leiding dit aan jou heeft verteld??
En blijkbaar hebben EWS leden wel eens dringen een les in respect nodig!

Blijft toch een ontzettend wazige situatie. Jullie zitten in de Venari Discord, zitten als accounts nog in shock en hebben een NAP met Venari.

Wazig kan ik me zeker in vinden. Ik hoop dat we dit nu hebben uitgeklaard ondertussen.
Dat UM in een gasten kanaal zit vind ik nu niet bepaald erg. Je spreekt waarschijnlijk met Damien elke dag, lijkt in mijn ogen dan beetje hetzelfde. En NAP met UM heb ik ook nog nergens iets van gehoord.
 
Bovenaan