[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
332
Iedereen natuurlijk bedankt voor jullie actieve deelname dit potje! Zelfs de mensen die niet eens wisten dat ze waren ingeschreven hebben goed meegespeeld, dus bedankt hiervoor! Ik heb zelf in ieder veel genoten van jullie theorieën.

Natuurlijk waren beide teams nogal OP op hun eigen manier en was balans toch iets verder te zoeken dan eigenlijk mijn bedoeling was. Ik had wel een idee in m'n hoofd voor een potje, maar ik had niet verwacht dat het andere potje niet zou doorgaan en was toch al iets te enthousiast gestart met het spel zonder alle instellingen goed tegen elkaar op te wegen. Vooral de Sletten waren nogal OP en best wat rolbeschrijvingen waren onduidelijk, maar al doende leert men. Tot de volgende keer :D
 

DeletedUser17472

Guest
Jammer dat de slechtjes niet winnen. Heel zwak spel door de goedjes.

De 3 jagers beslissen het.
Ik wist niet op wie ik mijn drankje moest zetten. MIjn hoop was er inderdaad dat je schot goed viel. Sorry dat je de pineut werd. Nonkel eruit en ik in de wolvenchat. Hoe kunnen ze het verzinnen.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
37b3fef68aad87fe53e757c6dd392b50.jpg

???
 
Reactiescore
332
Overigens hebben de slechtjes inderdaad erg goed gespeeld dit potje. Telkens zaten de goedjes op het begin van de dag op het goede spoor, maar lieten ze zich toch weer misleiden en stemde ze er een goedje uit. Zeker bij jojor begon ik op den duur te twijfelen of hij niet gewoon de rollenlijst had want bijna heel z'n theorie was spot-on, maar dan stemmen ze vervolgens gewoon hem eruit :p

Eigenlijk was nonkel aan het begin van het potje trouwens normale weerwolf. Toen CI en Arbeit joinde wilde ik ze niet simpelweg goedje/slechtje of burger maken oid, want dat zou te voor de hand liggend zijn. Dus toen nonkel maar geüpgraded naar infectiewolf.
 
Reactiescore
293
Geaccepteerd omdat je niet werd gelunched. Waar sliep jij laatste nacht?

@Candiu zoals ik zei, ik vond KS iets verdachter, maar jij maakte je gewoon ook veel te verdacht met je rituele dans met speeder en je constante gevraag naar de sletten dat ws zo wolfs :D
Mijn laatste nacht was bij Candiu de laatste 3 deadlines nergens geslapen.

Ik wil de jagers feliciteren met het hun goede schoten. En ook WatBlaasJeInMijnOor bedanken voor het leiden van dit potje.
 
Reactiescore
397
Heb aardig genoten dit potje, ondanks de misser op Dash natuurlijk. Had het voor mijn gevoel aardig op een rijtje daarna. Excuses voor inactiviteit in het weekend. Het is wat drukker voor mij. Nacht 5 ben ik geïnfecteerd, aan de ene kant jammer aangezien ik het wel mooi op een rijtje had maar we hebben er nog wel wat leuks van kunnen maken dacht ik zo. Heb wel genoten vooral met medewolven sieb en fam in de chat :biggrin:. Toch nog aantal mooie dingen gedaan zoals het redden van sieb door votes te splitten tussen ons twee en mezelf te lunchen. Jammer dat ik niet met laila en freaker kon spelen en al helemaal jammer dat ik nonkel net misliep door het mooie schot van arbeitman. Goed gespeeld door vooral de jagers en de sletten hebben geen fouten gemaakt in hun bezoeken, al was de lynch op jojor wel mooi.

GG goedjes en bedankt WBJIMO! Op naar nieuwe pot?
 
Reactiescore
397
Mijn laatste nacht was bij Candiu de laatste 3 deadlines nergens geslapen.

Ik wil de jagers feliciteren met het hun goede schoten. En ook WatBlaasJeInMijnOor bedanken voor het leiden van dit potje.
Haha, last minute hadden we eergister nog de lunch van jou naar Mike veranderd. Wist overigens niet dat je drie dagen achter elkaar bij jezelf mocht slapen.
 
Reactiescore
277
Die lynch op Jojor XD

Sletjes waren idd iets te OP. In ieder geval omdat er eerst 4 infecties moesten vallen voordat er uberhaupt maar een lunch gedaan kon worden waarbij de sletten konden worden gepakt. Tegen dat punt was het al te laat tho.

Ook zou ik achteraf de rolverdeling geen 2/2/2/2... hebben gedaan zodat het op basis van claims afgestreept kon worden :s

Ik vond het in ieder geval mooi meespelen. Een heeeel stuk drukker dan op het andere forum waar de DL's om de 2 dagen vallen. En daar is dan ook weer een stuk minder gespam dan hier want jemig wat een rotzooi aan posts wodt hier tussendoor gespamd.
 
Bovenaan