Hoist The Colours High!

Reactiescore
676
Ik maak hier niet meer woorden aan vuil dan: gadverdamme je zou dit hier maar trots lopen verkondigen
 
Reactiescore
113
Kan ik morgen zeker en vast doen, kan jij hetzelfde zeggen?

verder gaat het hier niet over wolves maar of rum al dan niet een premade is.Het is aan jullie om nu te laten zien hoe het net zat, zie niet perse in wat het uitmaakt of wolves een premade was ja of neen. Jullie hebben die posities geabused, jullie hebben je oud stammen gebruikt en de makkelijke weg genomen richting midgame. Zelfs ALS wolves een pmade zou zijn (met 2 accounts, dikke premade..!) hebben hebben we dat op een faire manier gedaan.

Kom met bewijs dat dit vooraf niet afgesproken was en dan kan dit afgesloten worden.

Je bent nu eigenlijk boos dat wij een beter recruit beleid hebben gevoerd? In plaats van met 40 accounts (Sense & Wolves + alle accounts die geinternd zijn) op een hoopje fuseren hebben wij onze directe omgevingen gewoon weggeknald en daardoor meer ruimte kunnen creëren per account.
 
Reactiescore
241
Exact dit, hoeft niet moeilijk te zijn toch? Over de persoonlijke sneer zullen we maar zwijgen zeker @Olifantje ?

Was geen persoonlijke sneer :( (was een vergelijking), maar mijn excuses dat je lelijk bent. Blame your parents.


En ik zit net in de stamchats, en ik bekijk geen oudere berichten en ga deze ook niet delen.
Alles is privé :engel:
 
Reactiescore
214
Je bent nu eigenlijk boos dat wij een beter recruit beleid hebben gevoerd? In plaats van met 40 accounts (Sense & Wolves + alle accounts die geinternd zijn) op een hoopje fuseren hebben wij onze directe omgevingen gewoon weggeknald en daardoor meer ruimte kunnen creëren per account.
Ben je daar for real trots op? Veel dreiging hadden jullie daar echt als alle grote accounts in de buurt toch samen gaan eindigen. Wij hebben daarentegen eerst oorlog moeten voeren en elkaars capaciteiten aangevoeld voordat we beseften dat het op die manier niet kon blijven duren en we het zouden gaan afleggen tegen de toen al bekende “premade” in de oostkant. Gek dat wij van wolves zijnde zogezegd allemaal enkel internen maar wel allemaal hoge od rankings hebben, klopt ergens iets niet in je verhaal hoor.
 
Reactiescore
18
Ben je daar for real trots op? Veel dreiging hadden jullie daar echt als alle grote accounts in de buurt toch samen gaan eindigen. Wij hebben daarentegen eerst oorlog moeten voeren en elkaars capaciteiten aangevoeld voordat we beseften dat het op die manier niet kon blijven duren en we het zouden gaan afleggen tegen de toen al bekende “premade” in de oostkant. Gek dat wij van wolves zijnde zogezegd allemaal enkel internen maar wel allemaal hoge od rankings hebben, klopt ergens iets niet in je verhaal hoor.
dus je kon niet winnen van elkaar en dan maar fusie. Maar Rum! pakt de makkelijke weg? Ga ergens anders wenen.
 
Reactiescore
113
Ben je daar for real trots op? Veel dreiging hadden jullie daar echt als alle grote accounts in de buurt toch samen gaan eindigen. Wij hebben daarentegen eerst oorlog moeten voeren en elkaars capaciteiten aangevoeld voordat we beseften dat het op die manier niet kon blijven duren en we het zouden gaan afleggen tegen de toen al bekende “premade” in de oostkant. Gek dat wij van wolves zijnde zogezegd allemaal enkel internen maar wel allemaal hoge od rankings hebben, klopt ergens iets niet in je verhaal hoor.

Lijkt me vrij logisch dat de accounts die nu in de stam zitten de grootste in hun buurt zijn, als we de rest allemaal hebben weggespeeld?

Ik zeg nergens dat jullie alleen maar internen, ik wijs erop dat jullie stam voorvloeit uit een gigantisch aantal accounts.
 
Reactiescore
106
Ik maak hier niet meer woorden aan vuil dan: gadverdamme je zou dit hier maar trots lopen verkondigen

Het lijkt er idd op dat ze er zeer trots op zijn dat ze hun oude stammen met daarbij een heel leger aan slaafjes/interns en MB s gebruikt hebben om iedereen weg te knallen.

Beter nog, jullie gaan beginnen spreken over jullie 'goede' ODA scores, enkel is het zeer makkelijk om zonder risico mensen aan te vallen als je weet dat je grote buren eigenlijk helemaal geen vijanden maar vrienden zijn.

Het feit dat jullie een maand geleden nog niet samengingen was uit vrees om de algemene perceptie tegen jullie te krijgen ?
 
Bovenaan