Hoist The Colours High!

Reactiescore
96
In het rustige wereldje 79 is de geruchtenmolen over een nieuwe stam in volle gang. De geruchten brengt onrust in de stammen die op dit moment de wereld domineren.

De stille wateren veranderen langzaam in een onrustige zee. Dat kan maar één ding betekenen: er staat wat te gebeuren. De wind trekt aan waardoor er in de haven van wereld 79 wat te horen is. Het komt van zee af... Het klinkt als feestende zeelieden....

Daar, in de verte van de horizon ontstaan 9 stippen. De mensen aan de kust kijken nog eens...

Nee, het zijn geen stippen. Het zijn de 9 schepen van Rum!

Op kop varen Dreamcatcher, Haantje Overlast. & Act of Divinity. Zij leiden deze wereldtocht of beter gezegd: de tocht om de wereld te winnen.
Al snel wordt duidelijk wie zij daarvoor hebben meegebracht.
Het zijn de loyale zee barbaren van Los Bombarderos*, Schou067, kusm, Starboy Interlude, Know When To Fold Em & Depths of Despair.

Zodra de schepen in de haven zijn aangekomen wordt er met spanning gewacht op wat er gaat gebeuren.
Er gebeurd… niets? Tot verbazing van de mensen in de haven.
Uit het niets wordt er op alle schepen Hoist the colours high geroepen en de vlaggen worden gehesen. 210 glazen Rum worden ingeschonken voor elk van de dappere zeelieden en de nacht wordt al zingend en feestend doorgebracht.

Hoist-The-Colours-High (1).gif

Na een heftige nacht, draaien de schepen langzaam richting het open water. Van hieruit begint het.
De Rum!-schepen gaan uit elkaar om individueel, maar toch gezamenlijk, Wereld 79 te veroveren.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Mien flop, smob top
 
Reactiescore
106
De verse verliefdheid spat van deze nieuwe combinatie af. De tijd zal leren of dit een gouden huwelijk is. Of eindigt dit in een vechtscheiding!?

Ik en velen met mij zijn benieuwd.
Wij wensen jullie een behouden vaart.

Wat gaan jullie en Mauss dan nog verder doen in deze wereld ?
 
Reactiescore
106
Dus dan moeten we aannemen dat Wolves zowel deze mannen als met de mannen van K9 zullen samengaan. Lijkt me best wel veel ^^
 
Bovenaan