Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

DeletedUser84257

Guest
Ik ga de kern van de post niet voorbij kleuter. Ik zal, zoals jij altijd, in herhaling vallen: Een recapbattle is heel wat anders dan account voor account alles doodlopen.



Heb jij ooit in een endgame gezeten? Dat gebeurd in een situatie als deze ja.

Dus 2-3 accounts die alles samen doodlopen op 1 dorp is beter dan alles apart doodlopen?
Ik zie weinig verschil

:KEKW:
 
Reactiescore
222
Beetje zoals dit dus? Mooi +- 31 front offjes op 1 dorpje doodgelopen

mFqaETZ.jpg
Wat een simpele dit. Dit was een recap war met wat restanten front off. Als wij het geluk hadden dat we er def voor kregen hadden we hetzelfde bij jullie. Ook zal tuurz daar wss een goed aantal van zijn eigen off op dood gelopen hebben. Wij zouden met gemak 2000 rapporten van weggegooide off en vergeten dodges kunnen posten als je toch op dit niveau wil posten.
 
Reactiescore
53
Hahahah wel leuk dit en hoeveel dorpen staat Tuurz in de plus tegen Rone en Kip? Misschien moeten we die rapportjes ook maar eens tevoorschijn toveren als we leuk gaan doen...
 
Reactiescore
56
Wat een simpele dit. Dit was een recap war met wat restanten front off. Als wij het geluk hadden dat we er def voor kregen hadden we hetzelfde bij jullie. Ook zal tuurz daar wss een goed aantal van zijn eigen off op dood gelopen hebben. Wij zouden met gemak 2000 rapporten van weggegooide off en vergeten dodges kunnen posten als je toch op dit niveau wil posten.
Dennis doe nou eens rustig. Man toch
 
Reactiescore
222
het doet toch pijn, merk ik :d
Nee helemaal niet. Met die paar clears halverwege front konden we niet zoveel. Het is gewoon kansloos dat je zo leuk gaat doen om een recap war :') Naast dat er 2000 van dat soort rapportjes van jullie te vinden zijn. Dagelijkse dodgefouten. Kun je echt niet stoer doen om een recap war. Puur kansloos gedoe
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Beetje zoals dit dus? Mooi +- 31 front offjes op 1 dorpje doodgelopen

mFqaETZ.jpg
doet rone dit nog steeds, heb ik hem op w66 niet genoeg geleerd dat dit soort dingen block ok gaan?
 
Bovenaan