[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.014
Jojor

Is voor mij goedje. Ik ga morgen kijken naar de snelle jojor stemmers van na de uitslag, wie er wolf is. Time waarschijnlijk dus. Sorry voor de ommekeer. Ik ben zeker.
Er is geen orakel meer. Dus vertel toch maar nu gelijk :)
 
Reactiescore
1.537
Jojor

Is voor mij goedje. Ik ga morgen kijken naar de snelle jojor stemmers van na de uitslag, wie er wolf is. Time waarschijnlijk dus. Sorry voor de ommekeer. Ik ben zeker.
Vanwaar zo zeker. Ben jij dit wel of ben je gehackt ik dacht dat je ging slapen? Ik ben benieuwd naar je zekerheid...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik claim wel gewoon, ik ben slet, maar ik heb candiu en arbeitman NIET bezocht?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Goed dus CAD bezocht Arbeitman vannacht (ik gister)
Ik bezocht vannacht Jojor

En Candiu is dus ook vannacht bezocht?
 
Reactiescore
723
De BE zit er nog in, er zit wellicht nog een dokter in, de slet kan de infectie/lunch ontweken hebben. Geen levensheks zie ik
Dus redenen genoeg voor geen lunch?
 
Reactiescore
2.196
1. Famdecibel
2. miketijger
3. combinoke
6. simeco
17. KS
18. Jojor



4. freaker
- inactief naar mijn zin, ook niet mee de lynch bemoeit
7. Pr0blieeb
Vanmiddag wel mee zien denken
8. nonkel jos
Nou was het niet dat hij Vanmiddag onlogische dingen zei, maar hij negeert arbeitsman helemaal terwijl die gisteren combino er uit wilde hebben
10. spieder
Teveel trollen weet niet wat hij wil
11. Candiu
Is wel actief maar vraagt heel veel en kan nergens conclusies trekken
13. BloodWolf14
Zie wel logica in wat hij zegt.
14. Time
15. Bappos
Speelt hij mee? Soms posten waarom ik nog niet dood ben en thats it
16. Magic98
Nieuwe speler, niet echt mening over
21. CAD
Dont know
22. CI
Inactief
23. Arbeitman
Staat heel de dag te roepen dat hij mij gevangen heeft maar nog geen argument gezien van hem. Op laatste moment wel met stemming bemoeit? Kan niet herinneren. Lijkt op vorig potje waar ik gvd bewezen was. Beetje trollen en zo de dagen door komen.
 
Reactiescore
723
(infectie is nog mogelijk e, maar ik vernoem het gewoon niet meer. Dat zou inmiddels al duidelijk moeten zijn)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Je gaat mij niet vertellen dat er 3 sletten in het spel zitten. Voor nu Arbeitman op dit moment kom je voor mij niet geloofwaardig over.

Waarom zou Arbeitman als wolf liegen dat hij bezocht is? Dt zou echt knoefkoe dom zijn?
 
Reactiescore
561
Je gaat mij niet vertellen dat er 3 sletten in het spel zitten. Voor nu Arbeitman op dit moment kom je voor mij niet geloofwaardig over.

Nja kijk, het is toch zo. Het zou toch idioot zijn om zoiets op te gooien?

Wie is er nog bezocht geweest door de slet.

Ik dag 2 en dag 3.
Candiu dag 3.
 
Bovenaan