[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.279
O man wie stemt er op Rinske zeg, hoe simpel. Kunnen we aub gewoon Dash op lynch zetten en kan de beul Combino beulen bvd?
Waarom is een stem op rinske verkeerd dan?
Weet jij meer?
 
Reactiescore
1.538
Je ziet toch zo dat Rinske nieuw is en zich gewoon een beetje in de nesten werkt op die manier. Vind dat niet wolfs.
 
Reactiescore
1.279
Je ziet toch zo dat Rinske nieuw is en zich gewoon een beetje in de nesten werkt op die manier. Vind dat niet wolfs.
Ze haalt anders ook een hoop dingen aan waarvan ik denk je kan zomaar een wolf zijn.
Waarom sluit je dit uit?
 
Reactiescore
276
Ze haalt anders ook een hoop dingen aan waarvan ik denk je kan zomaar een wolf zijn.
Waarom sluit je dit uit?
Dit had ik trouwens gemist. Maar welke dingen heb ik dan aangehaald? Logische punten waar rekening mee gehouden moeten worden?

Wat heb jij aangehaald wat kan helpen bij de overwinning van de goedjes?
Tot dusver niks

Wat heb jij aangehaald wat kan helpen bij de overwinning van de slechtjes?
Doordrammen op DenDuvel die een goedje was
 
Reactiescore
1.279
En wat iemand hier al zei dreigde je eerst te gaan claimen wat je vervolgens wel heel erg uitstelde. Omdat er niks te claimen was jij slechtje ?
Voor iemand die alle rollen heeft gelezen aan het begin maak je nu wel een enorme denkfout. Waarom wil je dat hij nu gaat claimen?
 
Reactiescore
1.014
Een kleine reminder trouwens.

maar DenDuvel had gisteren zijn rol geclaimd als IJzeren Hein. En mocht er toen een welp of wildeling aanwezig zijn geweest dan bestaat de kans dat die nu wolf zijn.
Er is niet voor niets een nachtvolgorde.

Nacht:
BM-stemming
Lynch
Slet
Beschermengel/Dokter
Lunch/Infectiewolf
Welp/Wildelingactie
Doodsdrankje
Orakel
Vosactie
Welp/wildeling groeit op
 
Reactiescore
1.279
Ik sluit het uit omdat ik met zeer zeer grote zekerheid kan zeggen dat Combino en jij wolf zijn. Ik roep nogmaals de beul op bvd.

Zeer grote zekerheid zeg je. Wat maakt je zo zeker? En van wie ben je meer zeker spieder? Want ik ken mijn eigen rol en dat is geen wolf.
 
Reactiescore
276
Voor iemand die alle rollen heeft gelezen aan het begin maak je nu wel een enorme denkfout. Waarom wil je dat hij nu gaat claimen?
Lees mijn bericht nogmaals.

Ik roep hem niet op te gaan claimen. Ik wijs erop dat nadat iedereen hem ervan beschuldigde wolf te zijn hij riep te gaan claimen. Wat hij vervolgens wel heel lang uitstelde en er omheen bleef draaien als een wolf die achter zijn eigen staart loopt.
 
Reactiescore
1.538
Het stemgedrag van jou en combino komt erg overeen. Jullie gaan te makkelijk mee met en op anderen en proberen nu een beginnende speler die gewoon overactief is een makkelijk target te maken. Ik vind je of een slechte wolf of je speelt gewoon slecht dit potje. Waarom had je gisteravond een stem op DenDuvel staan Dash?
 
Reactiescore
1.014
E: @Candiu je was trouwens benieuwd naar mijn bevindingen en stem. Nu ben ik benieuwd naar je mening daarover dus.
In de zin van, waar gaat iemand die inactief is mee komen als lynchstem.
Ik was niet persoonlijk naar jou benieuwd.
 
Reactiescore
1.014
:redface:

Comeon candiu, jij was erbij gisterenavond. Den duvel leek zich te verspreken. Daarom stemde ik op den duvel en niet op rinske. Rinske houd ik nog altijdin de gaten maar ik heb meer vertrouwen in fam. Die speelt echt anders.
@Speeder.
 
Reactiescore
1.279
Het stemgedrag van jou en combino komt erg overeen. Jullie gaan te makkelijk mee met en op anderen en proberen nu een beginnende speler die gewoon overactief is een makkelijk target te maken. Ik vind je of een slechte wolf of je speelt gewoon slecht dit potje. Waarom had je gisteravond een stem op DenDuvel staan Dash?
Als dat je ontgaan is nadat ik het al 3 keer heb benoemd ben je niet heel erg scherp aan het lezen.

Weet je wat het punt is speeder, je hebt helemaal niks om mij op te verdenken en bent op mij aan het stemmen omdat ik je matig speler heb genoemd. Meer zit er niet achter. En dat je dan gaat roepen om een beul om mij of combino te beulen getuigd niet van enige spel intelligentie.

Tevens zal het mij een rotzorg zijn of combino wel of niet gelynched wordt, maar ik zie nog geen slechtje in zijn gedrag van gisteren. Vandaag vind ik hem wel heel erg op de vlakte spelen overigens.
 
Reactiescore
1.538
Als dat je ontgaan is nadat ik het al 3 keer heb benoemd ben je niet heel erg scherp aan het lezen.

Weet je wat het punt is speeder, je hebt helemaal niks om mij op te verdenken en bent op mij aan het stemmen omdat ik je matig speler heb genoemd. Meer zit er niet achter. En dat je dan gaat roepen om een beul om mij of combino te beulen getuigd niet van enige spel intelligentie.

Tevens zal het mij een rotzorg zijn of combino wel of niet gelynched wordt, maar ik zie nog geen slechtje in zijn gedrag van gisteren. Vandaag vind ik hem wel heel erg op de vlakte spelen overigens.
Haha heb je mij een matige speler genoemd? Dat heb ik niet eens gezien. Waarom denk je dat het iets persoonlijks is. Ik vind je gewoon wolfs.
 
Bovenaan