[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
62
Kritisch op mijn stem en het een weggegooide stem noemen. Ik ben benieuwd waarom. Daarnaast zeg je in in der staande post dat er zeker een slechtje tussen de twee nieuwe spelers zit. Beetje tegenstrijdig aangezien een 50/50 dag 1 dikke prima is? Raar dat je het een weggegooide stem vind.
Ik was kritisch op jouw stem omdat je je daarmee afzijdig hield en op een extra speler stemde. ja 50/50 is een goede kans maar denk niet dat hij een sterke rol aan extra spelers zou geven.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Lijkt mij afdoende. Een beetje een flauwe verdenking maar voor nu rinske. Ga morgenvroeg alles doorlezen als ik weer fit ben.
Ik vind het altijd zo wolfs om op iemand te stemmen en erbij te zeggen dat het een flauwe verdenking is. Jezelf indekken voor later en mogelijk 'vergeten' je lynch stem aan te passen..
 
Reactiescore
397
Ik vind het altijd zo wolfs om op iemand te stemmen en erbij te zeggen dat het een flauwe verdenking is. Jezelf indekken voor later en mogelijk 'vergeten' je lynch stem aan te passen..
Een flauwe verdenking als in: Het heeft minder met het spel op het forum te maken, maar dit soort zaken spelen natuurlijk wel mee dus het is wel zo netjes ze te benoemen. Heeft niet met indekken te maken.
 
Reactiescore
397
Ik was kritisch op jouw stem omdat je je daarmee afzijdig hield en op een extra speler stemde. ja 50/50 is een goede kans maar denk niet dat hij een sterke rol aan extra spelers zou geven.
Volgens mij zette ik als 1 van de eersten mijn stem. Dan houd je je al snel afzijdig.

@Calamus Incendium Ik wil nog graag je mening horen over Rinske en Freaky Play.

@WatBlaasJeInMijnOor? Hoezo wel Rinske en niet magic uitnodigen voor de discord?
 
Reactiescore
1.014
Ik zet mijn stem voor nu op Dash

Hij heeft niet gereageerd op zijn 2e snelle duvel stem. En zijn stem op Rinske maakt hem ook verdacht.
Ook dat hij op andere zaken na DL wel heeft gereageerd.

Daarnaast vind ik combino ook een verdachte, omdat die gisteren voor een groot deel van de dag ook op lynch stond. En nog leeft.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik zet mijn stem voor nu op Dash

Hij heeft niet gereageerd op zijn 2e snelle duvel stem. En zijn stem op Rinske maakt hem ook verdacht.
Ook dat hij op andere zaken na DL wel heeft gereageerd.

Daarnaast vind ik combino ook een verdachte, omdat die gisteren voor een groot deel van de dag ook op lynch stond. En nog leeft.
ok dus jij denkt dat rinske geen wolf is?

Een flauwe verdenking als in: Het heeft minder met het spel op het forum te maken, maar dit soort zaken spelen natuurlijk wel mee dus het is wel zo netjes ze te benoemen. Heeft niet met indekken te maken.
oke dat had ik fout begrepen
 
Reactiescore
1.014
ok dus jij denkt dat rinske geen wolf is?
Ik vind Rinske erg actief voor een nieuweling. En dat kunnen we denk ik alleen maar toejuichen: een actieve speler erbij.
Echter heb ik ook gedacht dat er iets niet pluis was rondom haar.
maar er hebben zoveel mensen haar daar op aangesproken en vanwege die reden op haar gestemd. Dat dat voor mij weer omdraaide naar dat ze een makkelijke prooi was/is.
 
Reactiescore
2.196
Ik vind Rinske erg actief voor een nieuweling. En dat kunnen we denk ik alleen maar toejuichen: een actieve speler erbij.
Echter heb ik ook gedacht dat er iets niet pluis was rondom haar.
maar er hebben zoveel mensen haar daar op aangesproken en vanwege die reden op haar gestemd. Dat dat voor mij weer omdraaide naar dat ze een makkelijke prooi was/is.

Mijn allereerste potje was ik wolf.
 
Reactiescore
1.014
Mijn allereerste potje was ik wolf.
Ja dat kan.

Want dan heb je wel de mensen om je heen die je er door heen loodsen.

Maar het ligt er nu zo dik bovenop, dat ik het eigenlijk niet meer geloof.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik vind Rinske erg actief voor een nieuweling. En dat kunnen we denk ik alleen maar toejuichen: een actieve speler erbij.
Echter heb ik ook gedacht dat er iets niet pluis was rondom haar.
maar er hebben zoveel mensen haar daar op aangesproken en vanwege die reden op haar gestemd. Dat dat voor mij weer omdraaide naar dat ze een makkelijke prooi was/is.

Ik ga akkoord. In eerste instantie dacht ik gisterenavond ook dat er iets niet pluis was maar ik heb nu al haar (klopt dit?) posts eens doorgenomen en ik ben positief verrast. Zijn eigenlijk allemaal redelijke posts wat mij betreft en ik vermoed inderdaad ook dat ze een beetje als makkelijke prooi eruit gekozen is.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
112
Ik zag Magic wel voorbij komen in de TW Discord en dacht haar naam al eens voorbij te hebben zien komen bij WvW. Foutje van mij die inmiddels hersteld is.

Heel selectief foutje als je het mij vraagt...
Trouwens het viel me op dat Bloodwolf ook niet in die wvw server zit... Maar wie weet heeft hij “ook” een andere alt?


Geen lunch... betekent:
Infectie?
Dokter?
Beschermengel?
Slet?
Obstipatie?

Toch?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik heb dash zijn posts ook eens doorgenomen lijkt me klaar als een klontje. Stemmen op rinske en fam, echt veel te makkelijk.
 
Reactiescore
1.014
Ik heb dash zijn posts ook eens doorgenomen lijkt me klaar als een klontje. Stemmen op rinske en fam, echt veel te makkelijk.
Waarom ben je het zo met mij eens...opeens ?
 
Reactiescore
1.014
Zeg je niet, maar je wil haar voordeel van twijfel geven erom. Ik bedoel er enkel mee dat eerste potje geen reden van vrijspraak is.
Ik wil haar zeker niet om die reden het voordeel van de twijfel geven.
Ik zie dat er mensen heel makkelijk op haar reageren. En dat vertrouw ik niet.
 
Reactiescore
1.279
Ik zet mijn stem voor nu op Dash

Hij heeft niet gereageerd op zijn 2e snelle duvel stem. En zijn stem op Rinske maakt hem ook verdacht.
Ook dat hij op andere zaken na DL wel heeft gereageerd.

Daarnaast vind ik combino ook een verdachte, omdat die gisteren voor een groot deel van de dag ook op lynch stond. En nog leeft.

:redface:

Comeon candiu, jij was erbij gisterenavond. Den duvel leek zich te verspreken. Daarom stemde ik op den duvel en niet op rinske. Rinske houd ik nog altijdin de gaten maar ik heb meer vertrouwen in fam. Die speelt echt anders.
 
Bovenaan