Voetbal

Reactiescore
1.777
Rip club brugge overigens, zwakke match. Maar geen nood ze worden nog altijd kampioen volgens mij :p
Overdreven score maar terecht verloren. Brugge heeft al een heel seizoen problemen met tegen goede ploegen te winnen dus ik wil nog wel eens zien wat er gebeurt. Het is duidelijk een beetje op??
 
Reactiescore
942
Stats zeggen mij bijzonder weinig. Wat mij meer interesseert is dat een speler opstaat als zijn team hem het meest nodig heeft. Messi verzaakt altijd op deze momenten en Ronaldo zelden. Dat maakt voor mij Ronaldo een grotere speler dan Messi. Dat Messi meer goals heeft bewijst daarin bijzonder weinig.


Voorbeelden zijn er genoeg te vinden. Real verliest in Dortmund met 2-0, de terugmatch 3-0 voor Real 3x Ronaldo. 2-0 verloren in Wolfsburg, thuismatch 3-0, 3X Ronaldo. 2-0 verloren in Atletico, thuistmacht 3-0 Juve, 3x Ronaldo.

Barca wint eerste match met 4-1 van Roma, verliest met 3-0 en liggen eruit, geen Messi gezien. Barca wint 3-0 van Liverpool verliest 4-0 geen Messi gezien. Messi staat NOOIT op als het moet. Ronaldo verzaakt zeer zelden. Dan kan je zeggen, ze winnen toch toch die eerste matchen tegen die tegenstanders maar dat is op momenten het niet moet er weinig druk op staat. Zodra de druk verhoogt verzaakt Messi, kijk Argentinië, kijk zen penaltys.

Dat Messi beter kan voetballen dan Ronaldo eens, dat Maradonna beter kan voetballen dan Ronaldo eens. Dit alles staat los van het feit Ronaldo de best presterende voetballer allertijden is voor mij.

eens
 
Reactiescore
3.537
Overdreven score maar terecht verloren. Brugge heeft al een heel seizoen problemen met tegen goede ploegen te winnen dus ik wil nog wel eens zien wat er gebeurt. Het is duidelijk een beetje op??

Het is inderdaad wat op lijkt het. Alsnog vind ik Brugge de ploeg met de meeste kwaliteit al zie je wel dat de kern niet zo breed is. Dringend tijd om deze zomer vers bloed te gaan halen op het middenveld bevoordeeld en ook op de flank mag nog iets bij.

Persoonlijk denk ik dat Brugge de rug gaat rechten en 4 op 6 gaat pakken tegen Antwerp nu in dubbele confrontatie en dat Genk toch punten gaat verspelen tegen een toch ook voor het moment sterk Anderlecht gok op een 3/6. Met de voorsprong die Brugge heeft gaan ze het wel met enkele punten voorsprong halen. Genk word 2de, Anderlecht 3de en Antwerp 4de. Wat ik kwaliteitsgewijs (als dat een woord is) ook de juiste verhoudingen zou vinden.
 
Reactiescore
110
Kevin de Bruyne is een completere voetballer dan Amerikaanse
Stats zeggen mij bijzonder weinig. Wat mij meer interesseert is dat een speler opstaat als zijn team hem het meest nodig heeft. Messi verzaakt altijd op deze momenten en Ronaldo zelden. Dat maakt voor mij Ronaldo een grotere speler dan Messi. Dat Messi meer goals heeft bewijst daarin bijzonder weinig.


Voorbeelden zijn er genoeg te vinden. Real verliest in Dortmund met 2-0, de terugmatch 3-0 voor Real 3x Ronaldo. 2-0 verloren in Wolfsburg, thuismatch 3-0, 3X Ronaldo. 2-0 verloren in Atletico, thuistmacht 3-0 Juve, 3x Ronaldo.

Barca wint eerste match met 4-1 van Roma, verliest met 3-0 en liggen eruit, geen Messi gezien. Barca wint 3-0 van Liverpool verliest 4-0 geen Messi gezien. Messi staat NOOIT op als het moet. Ronaldo verzaakt zeer zelden. Dan kan je zeggen, ze winnen toch toch die eerste matchen tegen die tegenstanders maar dat is op momenten het niet moet er weinig druk op staat. Zodra de druk verhoogt verzaakt Messi, kijk Argentinië, kijk zen penaltys.

Dat Messi beter kan voetballen dan Ronaldo eens, dat Maradonna beter kan voetballen dan Ronaldo eens. Dit alles staat los van het feit Ronaldo de best presterende voetballer allertijden is voor mij.

"Wat mij meer interesseert is dat een speler opstaat als zijn team hem het meest nodig heeft. Messi verzaakt altijd op deze momenten"

Lol.
 

Deleted User - 487974942

Guest
haha met dat laatste bewijs je inderdaad dat je er heel weinig van kent jokersbeen
 
Reactiescore
3.537
Peter Maes verlaat het zinkend schip STVV.

Over naar @JokersBrain voor een reactie

Ouds nieuws overigens. Ik durf er geen geld op inzetten dat Beerschot hoger zal eindigen als STVV, ik denk vooral dat de portemonnee de doorslaggevende factor is. Al is er ook een kleine kern van waarheid in zijn uitleg waarom die vertrekt.
 
Reactiescore
4
Brugge toont maar weer eens aan met zijn titelviering dat het een van de marginaalste Clubs is in België zonder een greintje klasse.
 
Reactiescore
293
Ga maar lekker stoer doen. Met 2000 man op een plein samentroepen in volle coronatijd terwijl het verboden was door de Burgemeester van Brugge :redface:

En dan ook nog blikjes bier gooien naar een reporter die verslag uitbrengt. Heel erg groot hoor.

Ach het zijn niet alleen de Brugge fans die dit hebben gedaan. Dit voorkom je helaas niet.
 
Bovenaan