Eindstrijd: Gaatje VS House en Trump

Reactiescore
222
Vergeet je ook niet de bizarre hoeveelheid pp die AT heeft gespend aan muren uppen, het feit dat ik werkelijk waar geen enkele snipe op fichtme gezien heb en de talloze dodgefouten bij To Be onder andere erbij te vermelden? Je bedoelt het vast goed, maar het feit dat de strijd atm zo 'oneerlijk' is of House volgens jou onderpresteert is gewoon omdat het kwantitatief verschil, dat op discutabele wijze verkregen is overigens, gewoonweg heel groot is. En dat is een feit.
Pp gebruik is niet raar. FM is idd wat fout gegaan en 2be wat dodge fouten. Tegenover dat elk acc van jullie niet dodged. Dat tuurz er meer def heeft laten kapot lopen dan de helft van gaatje totaal heeft. 500 clears hebben daar full defs gesloopt. MM heeft ook 50 defjes verneukt en zo heeft elk acc van jullie oneindig veel fouten gemaakt. Jullie vallen om de dag een acc aan, met hele slechte uitvoering en hebben enkel dorpen gepakt bij FM door probleemjes bij iemand van ons
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Pp gebruik is niet raar. FM is idd wat fout gegaan en 2be wat dodge fouten. Tegenover dat elk acc van jullie niet dodged. Dat tuurz er meer def heeft laten kapot lopen dan de helft van gaatje totaal heeft. 500 clears hebben daar full defs gesloopt. MM heeft ook 50 defjes verneukt en zo heeft elk acc van jullie oneindig veel fouten gemaakt. Jullie vallen om de dag een acc aan, met hele slechte uitvoering en hebben enkel dorpen gepakt bij FM door probleemjes bij iemand van ons
Hoe je het hier schetst is wel heel eenzijdig. Je verkondigt dat elk acc 'oneindig veel' fouten maakte? Dat is wel heel makkelijk te ontkrachten want gewoonweg niet waar. PP gebruik is niet raar idd, maar het was gewoon buitensporig imo. Om een voorbeeld terug te kaatsen, Loco liep full-defedels dood op level up, en ook de times van Loco waren tot nog toe erbarmelijk.

Het is gewoon zielig dat je zit op te scheppen dat je winsten boekt op een stam, waar je meer dan 1500 dorpen op voor loopt. En al helemaal wetende hoe die voorsprong verkregen is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beetje actie op deze wereld dan? Ergens nog floater nodig?
 
Reactiescore
383
beetje het zelfde wat die op oele deed? zodra het moeilijk word de benen nemen en zodra het makkelijk gaat met alles opscheppen wat hij niet doet.

Naah das anders, Oele was ie al gestopt voordat er überhaupt incs waren. Bij Tug boost ie nog muurtjes en verandert ie de vlaggen.
 
Reactiescore
7
Hoe je het hier schetst is wel heel eenzijdig. Je verkondigt dat elk acc 'oneindig veel' fouten maakte? Dat is wel heel makkelijk te ontkrachten want gewoonweg niet waar. PP gebruik is niet raar idd, maar het was gewoon buitensporig imo. Om een voorbeeld terug te kaatsen, Loco liep full-defedels dood op level up, en ook de times van Loco waren tot nog toe erbarmelijk.

Het is gewoon zielig dat je zit op te scheppen dat je winsten boekt op een stam, waar je meer dan 1500 dorpen op voor loopt. En al helemaal wetende hoe die voorsprong verkregen is.

'Loco liep full deff edels dood op level up' ??????

Eerder:

'Loco kon met fake edels en fake clears dorpen edelen bij MM'
 
Reactiescore
383
Ik zie weinig dorpen die loco edelde van MM om heel eerlijk te zijn :biggrin:

Ik zie maar weinig nuttigs in jouw posts om heel eerlijk te zijn :biggrin:. Je loopt alleen maar te schreeuwen met dezelfde 2 zinnetjes 'uuuh we liggen 1500 dorpen achter' en 'maximaal 2 recruits'. Je hebt kwaliteit genoeg aangetrokken met je kansloze geschreeuw. Laat het dan ook zien.
Er zijn totaal geen plannen om sneaky de 51% te edelen en iedereen wil er gewoon een normale wereld van maken. Dat een aantal account er een bende van maken door telkens hun frontoff kapot te gooien getuigd niet van een goede communicatie en een visie binnen House. Daarentegen heeft het account Tuurz al een flinke tik gehad door een gecoördineerde massa vanuit Gaatje. "maar dat komt door die 1500 dorpen voorsprong" Nee Blond, dat kwam doordat er samengewerkt werd binnen Gaatje.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik zie maar weinig nuttigs in jouw posts om heel eerlijk te zijn :biggrin:. Je loopt alleen maar te schreeuwen met dezelfde 2 zinnetjes 'uuuh we liggen 1500 dorpen achter' en 'maximaal 2 recruits'. Je hebt kwaliteit genoeg aangetrokken met je kansloze geschreeuw. Laat het dan ook zien.
Er zijn totaal geen plannen om sneaky de 51% te edelen en iedereen wil er gewoon een normale wereld van maken. Dat een aantal account er een bende van maken door telkens hun frontoff kapot te gooien getuigd niet van een goede communicatie en een visie binnen House. Daarentegen heeft het account Tuurz al een flinke tik gehad door een gecoördineerde massa vanuit Gaatje. "maar dat komt door die 1500 dorpen voorsprong" Nee Blond, dat kwam doordat er samengewerkt werd binnen Gaatje.
Als je beweert dat die winsten komen doordat jullie 'goed samenwerken' en niet door het feit dat jullie op trieste wijze dergelijke kwantitatieve voorsprong verworven hebben, dan is deze discussie inderdaad al snel gedaan. Jij bent net de reden dat ik zo vaak moet herhalen dat we 1500+ dorpen achterstand hebben. Die 'maximaal 2 recruits' mag ik echt best wel aanhalen. Gaatje houdt zich totaal niet aan de gemaakte afspraken, normaal staat het AF in brand dan?

Steevast beweren dat jullie er een leuke wereld van willen maken, mag ook wel ophouden. Ik recycleer hierbij een eerdere post van me want blijkbaar heeft nog niet iedereen het gelezen:
Want iedereen in gaatje wil een faire en leuke eindstrijd voor beide stammen. Kan je aub stoppen met dit zinnetje want het is totaal ongeloofwaardig wetende dat jullie net alle bg-afspraken hebben gebroken over recruits uit vijandelijke stammen, verdeling van clusters én dat jullie de NAP hebben opgeheven midden in de gesprekken. Het is wansmakelijk dat jullie na dit alles nog altijd met een serieus gezicht zouden durven beweren een faire en leuke eindstrijd te willen.
 
Reactiescore
222
Hoe je het hier schetst is wel heel eenzijdig. Je verkondigt dat elk acc 'oneindig veel' fouten maakte? Dat is wel heel makkelijk te ontkrachten want gewoonweg niet waar. PP gebruik is niet raar idd, maar het was gewoon buitensporig imo. Om een voorbeeld terug te kaatsen, Loco liep full-defedels dood op level up, en ook de times van Loco waren tot nog toe erbarmelijk.

Het is gewoon zielig dat je zit op te scheppen dat je winsten boekt op een stam, waar je meer dan 1500 dorpen op voor loopt. En al helemaal wetende hoe die voorsprong verkregen is.
Ik schep helemaal niet op, ik benoem dat jullie met elkaar het enorm zitten te verklooien. Gooien al jullie clears ongecoordineerd weg. Elke dag vliegen er ergens paar 100 clears door zonder nuttige insteek of winst.

Die def edels is gewoon een tactiek, wat def verliezen voor de kans op dorpen is het wat mij betreft zeer zeker waard.
 
Bovenaan