Wereld 80 instellingen feedbacktopic!

Wie is er present op Wereld 80?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.489
Jullie feedback mag hier.

Wie tekent er present op onze wereld 80?

Duckje
 
Reactiescore
2.444
Jullie feedback mag hier.

Wie tekent er present op onze wereld 80?

Duckje

Instellingen lijken qua wereldinstellingen en speelstijl/tactiek op een wereld wel redelijk veel op W79. Een torenwereld was naar mijn mening een stuk leuker geweest, de speelstijlen en tactieken verschillen behoorlijk per wereld. De trend waar er om en om een toren wereld kwam na een niet toren wereld was ik zelf wel fan van! Desondanks wel prima instellingen.
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Even voor mezelf @Duckje, hoe kan 3-tech werken met boogwereld? Ik heb dat zelf nog nooit eerder gezien, toch?
 
Reactiescore
21
Even voor mezelf @Duckje, hoe kan 3-tech werken met boogwereld? Ik heb dat zelf nog nooit eerder gezien, toch?


TechnologyRequirementsResearch timeResearchReduce research level

Spear fighter (3)
Technology fully researchedRevoke level 3

Swordsman (3)
Technology fully researchedRevoke level 3

Axeman
7008408200:29:38Level 1

Archer (3)
Technology fully researchedRevoke level 3

Scout (1)
2.2401.9201.9200:50:48Level 2Revoke level 1
 
Reactiescore
2.489
Je hebt er 15 en je gaat dus per dorp moeten kiezen en verdelen onder de mogelijkheden :)
 
Reactiescore
193
Sow, best leuke instellingen! Ook goed dat GS versturen uitgeschakeld is

1,5 is ideaal qua snelheid imo, zeker met de iets hogere GS factor (4200 ipv 3600 gs/uur).
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Je hebt er 15 en je gaat dus per dorp moeten kiezen en verdelen onder de mogelijkheden :)

Ah oké, het kan dus wel: maar je moet dan gewoon beter op je keuzes letten: helder.

Zijn er mensen die echt fan zijn van dat 3-tech systeem? Ik vind het maar gedoe.

Die zijn er zeker. :)
 
Reactiescore
193
Meer van hetzelfde? Geen GS sturen en 3-tech systeem is toch heel anders dan de voorbije werelden…

en geen OS naar collega stammen is goed, zeker in combinatie met verbod op GS sturen, maakt het hebben van slavenstammetjes een stuk minder profijtelijk
 
Reactiescore
993
Reactiescore
1.137
Wanneer is er nog eens een wereld waarbij de community zelf eens gewenste instellingen mag insturen?
Als je zelf het initiatief neemt wordt het nog best wel is over genomen, mits de reacties ook wat positief zijn vanuit de rest van de community.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan