Classic 26: Feedback op instellingen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Maandag :) 19 april dus.

InnoGames hun week begint blijkbaar op zondag :( foutje langs mijn kant dus. Sorry

qua wijzigingen instellingen:
Ik zie voor en tegenstanders en niet echt een specifieke voorstanders van verhoging van de boerderijlimietregel. Ik zou het dus deze ronde zo laten.

Oei, ik vergeten het Algemeen Forum te checken. Bij deze wil ik dan toch kenbaarmaken dat ik voorstander ben van het verhogen naar boerlimiet, denk dat 30k echt iets aan de lage kant is: 40k zou in mijn optiek beter zijn.
 
Reactiescore
864
Oei, ik vergeten het Algemeen Forum te checken. Bij deze wil ik dan toch kenbaarmaken dat ik voorstander ben van het verhogen naar boerlimiet, denk dat 30k echt iets aan de lage kant is: 40k zou in mijn optiek beter zijn.

Ben daar toch ook wel voorstander van, was ook niet op de hoogte dat we nog een periode hadden om hier nog iets kenbaar over te maken.
 
Reactiescore
1.037
Als het zo werkt... Allemaal je eigen voorkeur boosten want een login als prereg telt niet, kun je nog kiezen waar je ligt ook!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Reactiescore
2.490
11:00
 
Reactiescore
8
Blij dat er een stemming is voor de boerderijlimiet. Het is duidelijk dat de meeste spelers hetzelfde denken. Anders is het binnen een paar weken alleen goed voor de aanvallend ingestelde spelers. Nu zullen 'meer' verdedigende spelers ook meer plezier in het spel hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Maandag :) 19 april dus.

InnoGames hun week begint blijkbaar op zondag :( foutje langs mijn kant dus. Sorry

qua wijzigingen instellingen:
Ik zie voor en tegenstanders en niet echt een specifieke voorstanders van verhoging van de boerderijlimietregel. Ik zou het dus deze ronde zo laten.
4 mensen op de tien die voor uw post hebben gereageerd zeggen dat het een hel gaat zijn om te verdedigen met deze boerlimiet en twee zeggen dat het een ’uitdaging’ gaat zijn en dan zeg jij dat er geen voorstanders zijn van de verhoging? :oops::oops: Beetje kort door de bocht, niet gelogen, niet correct, gewoon, iets zeggen om iets te zeggen eigenlijk. :):)
Edit: een poll dus, iemand heeft iemand wakker geschud. :like:
 
Reactiescore
1.165
Interessante instellingen. Ik heb deze week redelijk wat tijd; PM mocht iemand wat hulp nodig hebben.
 
Bovenaan