Feedback nieuwe scriptregels

Status
Niet open voor verdere reacties.

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
256
Denk dat je medio maart moet vertalen naar 10 dagen voor de nieuwe script regels in gaan.
Dus zie je je script op 26 april nog niet in de lijst met gekeurde scripts kun je ze zelf indienen.
Snap ik, maar dat stond in een post van 17 februari. In de aankondiging van vanochtend staat dat iedereen mag indienen, en niet dat er eerst gewacht moet worden op de maker.
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
2.490
Gegeven de best wel korte periode stel ik voor dat je nog heel even afwachten om scripters in te laten dienen, maar als je weet van scripters dat ze niet meer actief 'scripten' of het een 'community onderhouden' script is voel je vrij die in te dienen.

gr.
 
Reactiescore
2.477
Vind het persoonlijk jammer dat de scriptregels niet ingaan vanaf wereld 80, immers hebben degene die w77-w78-w79 zijn gestart gewoon gekozen om dit spel te spelen mét bepaalde scripts. Ik kan me voorstellen dat spelers met deze nieuwe regels een stuk minder zin in het spelletje gaan hebben aangezien het een gewoonweg nog tijdrovender gaat worden (handmatig meppen bijvoorbeeld). Deze nieuwe regels gaat voor veel stoppers zorgen en een kleinere community nog meer in de hand werken. Een spel dat al zover is geëvolueerd op allerlei vlakken wordt nu plots teruggeroepen naar enkele jaren terug heb ik het gevoel. Ook wel opvallend dat je in de scriptregels gewoon kan zien dat Warre zijn standpunten over bepaalde dingen overal zijn terug te vinden in vastgestelde regels
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Oei wordt Rik bang?

Niet bang maar zoals hier boven Zidan al beschrijft vind ik niet dat het TW Team zulke radicale beslissingen mag nemen ineens mid wereld. En ook ben ik bang dat deze nieuwe regels gaan leiden tot nog meer verdedigende beperkingen. Ze hadden juist tegelijk met de introductie van W80 ervoor kunnen zorgen dat de regels alleen zouden kunnen gelden op die wereld. Vind het een rare gang van zaken maar met de oprichting van de eerste denktank heeft het TW Team al laten zien schijt te hebben aan de mening van de community dus verbaasd ben ik niet.

Ik teken als ik de ww krijg

Lijkt mij het meest eerlijk als de huidige rank 1 op 6 mei de overwinning krijgt;)
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
256
Gegeven de best wel korte periode stel ik voor dat je nog heel even afwachten om scripters in te laten dienen, maar als je weet van scripters dat ze niet meer actief 'scripten' of het een 'community onderhouden' script is voel je vrij die in te dienen.

gr.
Wat mag ik zien als "heel even"? Ik heb ruim 30 scripts die ik gekeurd wil hebben, wil jullie ook niet alles in een week laten keuren
 
Reactiescore
2.477
Er is toch gewoon de goudmunten slaan optie in de AH? Welk script mis ik hier?
Scriptje waarbij je een voorwerp (stuk muntjes) op een snellijst knop kan leggen dan mept die de grondstoffen die binnenkomen automatisch weg
 
Reactiescore
1.754
Scriptje waarbij je een voorwerp (stuk muntjes) op een snellijst knop kan leggen dan mept die de grondstoffen die binnenkomen automatisch weg
*Script waarbij je aan de hand van een sneltoets munten kan meppen.
Wat je zegt klopt maar dat is verboden omdat je zo acties automatiseert. Uiteraard gebeurd dit wel zo op vele accounts maar de beschrijving zoals jij het zegt is in mijn ogen niet volledig correct :p
 
Reactiescore
1.140
Momenteel kun je met dat script gewoon je toets ingedrukt houden en op je andere scherm een film gaan kijken en af en toe een blik werpen of er geen bot bescherming is.
Iets er opleggen gebeurt natuurlijk ook vaak maar dat is technisch dus illegaal en ook de reden dat het in de nieuwe regels illegaal is bevonden.
 
Reactiescore
634
Scriptje waarbij je een voorwerp (stuk muntjes) op een snellijst knop kan leggen dan mept die de grondstoffen die binnenkomen automatisch weg

Vind persoonlijk de uitleg onvoldoende om ermee aan de slag te gaan.
Mocht je aanvullende info willen verschaffen kan er wellicht na gekeken worden.

- Hoeveel en welke munten gebruik je bv ?
- Welke sneltoets is meest geschikt ?
- Aangezien je munten gebruikt, welk bedrag aan muntjes leg je erop ?

Vooral dat laatste is zeer belangrijk, zo kan er in de script regels bv opgenomen worden dat voor 1,99 euro aan zwaarte toegestaan zal worden !
 
Reactiescore
2.477
Vind persoonlijk de uitleg onvoldoende om ermee aan de slag te gaan.
Mocht je aanvullende info willen verschaffen kan er wellicht na gekeken worden.

- Hoeveel en welke welke munten gebruik je bv ?
- Welke sneltoets is meest geschikt ?
- Aangezien je munten gebruikt, welk bedrag aan muntjes leg je erop ?

Vooral dat laatste is zeer belangrijk, zo kan er in de script regels bv opgenomen worden dat voor 1,99 euro aan zwaarte toegestaan zal worden !
4 x 2 euro kan ik erna gelijk door naar je weet wel wat?

Wel iconisch dat je een even grote clown bent op het AF als IGM, zoals je hier en op w78 hebt getoond. Goede vertegenwoordiger voor de community, degene die na Martijn het meest wordt uitgekotst en de schuld van zijn falen bij de scripts legt. En dan kan je nog niet eens serieus ingaan op kritische vraagtekens die worden gesteld bij de impact van de nieuwe regels.
4F631962-A6D3-42FA-900A-42CE47BC7207.jpeg
 
Reactiescore
634
4 x 2 euro kan ik erna gelijk door naar je weet wel wat?

Ah Zidantje, als je toch zo een grote bek hebt, maak het dan waar ?

Wel iconisch dat je een even grote clown bent op het AF als IGM, zoals je hier en op w78 hebt getoond. Goede vertegenwoordiger voor de community, degene die na Martijn het meest wordt uitgekotst en de schuld van zijn falen bij de scripts legt. En dan kan je nog niet eens serieus ingaan op kritische vraagtekens die worden gesteld bij de impact van de nieuwe regels.

Ah ja, je zult wel weer eens ergens wat waargenomen hebben en komt nu grote mannetje uithangen op AF.
Ben je inmiddels al zindelijk ?

Je mag serieus je kritische vraag hier typen en er zal heus wel op gereageerd worden :)
 
Reactiescore
2.444
*Script waarbij je aan de hand van een sneltoets munten kan meppen.
Wat je zegt klopt maar dat is verboden omdat je zo acties automatiseert. Uiteraard gebeurd dit wel zo op vele accounts maar de beschrijving zoals jij het zegt is in mijn ogen niet volledig correct :p

Tja, de vraag is of je iets moet verbieden wat een merendeel van de community gewoon doet? Want laten we er niet omheen draaien, 99% van de spelers die munten mept met stamhulp gebruikt het (en dat is zo goed als de gehele top 50 in elke moderne wereld), dus dan rest de vraag of je de regels niet moet aanpassen aan de hand van wat de community al doet.
 
Reactiescore
1.754
Tja, de vraag is of je iets moet verbieden wat een merendeel van de community gewoon doet? Want laten we er niet omheen draaien, 99% van de spelers die munten mept met stamhulp gebruikt het (en dat is zo goed als de gehele top 50 in elke moderne wereld), dus dan rest de vraag of je de regels niet moet aanpassen aan de hand van wat de community al doet.
Goh ja dat is een discours dat de meeste management teams wel hanteren lijkt me. De keuze van het TW-team om hierbij de community juist tegen te werken kan terecht als vreemd worden gezien, al lichtte Warre ergens op het forum al toe dat deze keuze gemaakt werd om zo het hanteerbare aspect van edelspam tegen te werken. Het verminderen van evenementen zal uiteraard niet gebeuren doordat die beslissing bij Inno zelf ligt, de NL community kan echter kiezen om een script zoals het muntenmeppen te verbieden om zo te hopen dat mensen minder edels meppen. De vraag is natuurlijk in welke mate dit effect gaat hebben hierop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan