Top/Flopstammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Leuk dagje zo! Jammer dat er vanuit de kant van Shock vrij snel de aanname wordt gedaan dat EWS verantwoordelijk is voor de defensieve kunsten binnen Venari.

Desalniettemin wil ik wel alle VV'ers bedanken bij EWS. De vv's zijn gedraaid op: SoD, MH, Achilleus, Dom Perignon, DiD en tot slot Daffy Duck, Kortom, Venari flop, maar @tycoon960 zeker top!!

Persoonlijke s/o was leuk geweest:eek2:
 
Reactiescore
864
Ik was het nog vergeten maar wil ook graag Daan zijn moeder bedanken voor het creëren van zo'n goddelijke zoon! En Pieter zijn moeder bedanken voor het creëren van zo'n pracht vent!

Het is dat de Griekse mythologie al een flinke tijd geleden gestopt is, anders hadden deze twee heren zeker wel in de boeken gestaan..

Halleluja!!!!
 
Reactiescore
1.542
Ik was het nog vergeten maar wil ook graag Daan zijn moeder bedanken voor het creëren van zo'n goddelijke zoon! En Pieter zijn moeder bedanken voor het creëren van zo'n pracht vent!

Het is dat de Griekse mythologie al een flinke tijd geleden gestopt is, anders hadden deze twee heren zeker wel in de boeken gestaan..

Halleluja!!!!

Moet je dan niet de vader van Daan ook bedanken? zonder zijn heilige witte goud was de creatie van dit wereldwonder nooit mogelijk geweest..
 
Reactiescore
524
Venari top
 
Reactiescore
68
Ik was het nog vergeten maar wil ook graag Daan zijn moeder bedanken voor het creëren van zo'n goddelijke zoon! En Pieter zijn moeder bedanken voor het creëren van zo'n pracht vent!

Het is dat de Griekse mythologie al een flinke tijd geleden gestopt is, anders hadden deze twee heren zeker wel in de boeken gestaan..

Halleluja!!!!

Moet je dan niet de vader van Daan ook bedanken? zonder zijn heilige witte goud was de creatie van dit wereldwonder nooit mogelijk geweest..
Ik zal het doorgeven...
 
Reactiescore
5.598
Doe de groetjes aan je mamake Daan, van mij.
 
Reactiescore
864
Reactiescore
2.062
SO naar EquinoxDR
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
ik hoop dat je je verantwoordelijkheid neemt en onze vriend terug op het rechte pad trekt
Ja hij likt al niet meer aan de glazen dus we zijn goed bezig! Subsidie is ook al minder geworden, maar alles komt goed
 
Reactiescore
903
A Venari Story

Al gauw na onze vorige Venari story komen we weer met een nieuw verhaal. De massa van Shock, BBQ & co die natuurlijk te verwachten was.

Maandagavond oftewel de avond dat @et Murus Magnificum een karaoke avond had ingepland voor de gehele stam. Midden in het nummer van Tina Turner - Simply The Best horen we de speler van SOD een melding maken van een incoming. Al gauw word het duidelijk dat Shock weer eens op bezoek gaat komen.

De karaoke avond gaat verder en tussendoor word er het een en het ander alvast getagt. De winnaar van de karaoke avond was natuurlijk onze @EquinoxDR met You’re Beautiful (Duet met Martijn). Sod zou niet de enigste target zijn, ook kregen @tycoon960 en @Dom Perignon incomings vanuit Shock & BBQ.

Zo bescheiden als @EquinoxDR altijd is heeft die al zijn co spelers van het account gestuurd. Zij mochten op een welverdiende vakantie, want hij carryed al die shit wel. Toch kreeg @Daffy Duck de melding van stel je vizier is bij, want je mist alles. Nou het vizier stond op scherp, maar Flipke dacht dat we bij hem aan het snipen waren. @Daffy Duck deed een nood oproep, hij was lekker aan het broedden en kon even niet snipen, dus hij schakelde DjSjon A.k.a @TasmanianDevil maar in. Nou die ging even goed zitten en die sniped nog scherper dan een sluipschutter. Zo dacht onze Piet; “als hij dat ken, dan moet dat mij ook zeker lukken”. Nou bij Feyenoord heb je een gezegde “geen woorden, maar daden” dat is exact wat Piet deed. Snipes op de MS alsof het warme broodjes waren.

We kregen ook natuurlijk meteen een belletje vanuit de hoek van de kampers, of het wel Gucci ging? Gauw werd er gecommuniceerd dat we er Gucci voor stonden. De kampers wouden toch eens kijken hoe Venari dit had gedaan, dus we hebben ze heel even laten kijken. Ook zij moeten natuurlijk weten hoe je moet deffen, want alles gaat natuurlijk heel easy voor die kampers! Dus dikke SO naar alle kampers die een kijkje hebben genomen en hopelijk halen jullie hier ook je voordeel uit!

We zijn benieuwd wanneer de 3e massa gaat landen, of gaan ze dan toch een keer langs op het woonwagenkamp van onze Gucci Niffo’s?

Maar door al het deff werk wat er verricht is, moeten we toch een 14 tal dorpen opgeven aan Shock. Wederom een mooie en goede massa en op naar de volgende!!

Als allerlaatst willen wij natuurlijk alle moeders, vaders, opa’s en oma’s bedanken voor het creëren van zulke strijders!

To be continued...

Made by: @TasmanianDevil & @Dom Perignon
 
Reactiescore
2.062
Ik wil mijn Co spelers oproepen om terug te komen naar achilleuk.

Het is weekend
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
736
Dat is waar, echter is het dit weekend een speciaal weekend.

Kerst komt vroeg dit jaar.

Rene heeft altijd speciale dagen. Allemaal grootspraak dat die wel even zal deffen, 'ben om 2 uur thuis!!!' eindstand, meneer om 5 uur thuis en nergens te bekennen.

Dikke flop: Rene el Schande
 
Bovenaan