Praathoek

Reactiescore
903

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
903
Jep enkel 78 maar zag je posten :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
oef das wel pijnlijke zaak
 
Reactiescore
469
Ja ongeveer het zelfde scenario van wat ik heb horen zeggen, afsluit periode nap, van 2 weken, niet na komen.
 
Reactiescore
469
Ach, ik weet er het fijne niet van. Echter kwam het in mijn ogen eerder neer op slecht diplomatisch werk van jullie kant, namelijk gebrek aan transparantie.
Om vervolgens de aanval te starten op grond.

Nja en als er nu voor de 2e keer zo een verhaaltje de ronde doet, krijgen ze toch van mij het voordeel van de twijfel.

Waar rook is is namelijk vuur.
 
Reactiescore
81
Hoe witchking ons hier probeert af te schilderen is gewoon compleet fout en enorm kinderachtig maar verbaast mij niks van een PP abuser met 0 skils, ga mij hier dan ook niet druk in maken want dat is duidelijk zijn bedoeling. Dit AF was sowieso al dood en dan wil je er alleen maar negativiteit in blazen, triest.
 
Reactiescore
81
Je valt ons eerst gedurende een week aan joined dan een stam waar op hun profiel staat dat ze een NAP met ons hebben en komt dan hier klagen omdat je een aanval binnen krijgt van een speler uit onze stam? Waar zit de logica want ik zie hem niet?
 
Reactiescore
11
Dan is er ergens in de communicatie iets misgegaan. Maar heeft jullie toch een mooie casus belli gegeven? De andere kant zullen jullie liever niet op willen edelen,
 
Reactiescore
676
Een speler valt niet onder de nap als die tijdens de afspraken van de nap niet in de stam zat. Dus wat een gezever hier

Tenzij dat specifiek wel wordt afgesproken, maar de randvoorwaarden en wat je leest bij de kleine lettertjes moeten de stammen onderling bepalen.
 
Bovenaan