[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Reactiescore
1.271
Dank.

Ik ben nog niet thuis maar wil wel even mijn zegje doen aan zij die hier (al dan niet sarcastisch of humoristisch bedoeld) hun kritiek uiten of zich afvroegen waar de uitslag blijft. Ik ben altijd zeer coulant geweest tov. mensen die te laat hun lijstje ingediend hebben en wel met de volgende reden: het gaat hier over een liedjes-beoordeelwedstrijd op het obsoleet en bijna verlaten forum van een obscuur middeleeuws dorpenuitbouwbrowserspelletje, waar geen enkele beloning vasthangt aan eventuele winst. We doen dit enkel voor vermaak. Als je het zo serieus neemt, raad ik je aan om niet meer mee te doen.

Daarbij, hekel ik het feit dat sommigen uitspraken doen zonder iets over de situatie te weten. Ik weet dan ook niet wat er in jullie ziekelijke hoofd afspeelt of in welke zielige wereld jullie leven als jullie deze contest hoger in waarde achten dan een sterfgeval binnen naaste kring. Dat was alles wat ik wou zeggen, uitslag komt deze nacht nog online ofwel morgen.
Naast dat dit soort zaken voorgaan, kan je niet verwachten dat iedereen op de hoogte is van wat er speelt in jou prive leven. De grapjes die hier zijn gemaakt houden daar uiteraard geen rekening mee.

Desondanks sterkte combino.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.018
Uitslag speelronde 1


Gegroetekes allen, bij deze de uitslag van alweer de eerste ronde van het Tribal Song Contest. Het was alweer een spannende themaronde !!

Helemaal onderaan bengelt Miketijger hopeloos met slechts 8 puntekes, zijn liedke werd niet evenveel door iedereen gesmaakt. Vielen nog buiten de top 20: rukurt (24p), calamus (25p) en killingspreee (31p). I like trains (32p), Rob (35p), bappos (36p), materlotti (40p), Moh en anthraxxol met beide 42 punten volgen allemaal op korte afstand van mekaar. Hierna valt een relatief groot gat in punten vooraleer we aanbelanden bij candiu, dr. hannibal lecter, capricorno en kerouac met respectievelijk 58, 61, 63 en 64 punten die allen helaas net buiten de top 10 vallen.

Eenmaal aldaar aangekomen is mezelf aan de beurt met 66 punten, net achter simeco, die 67 punten binnenhengelde. Hierna vinden we op een gedeelde 7e plek Predator en Harvest Time met beiden 74 puntekes. Arbeitman (76 punten) haalde helaas net niet de top 5.

@nonkel jos en @chmegers hebben ook op het nippertje geen plekje op het podium kunnen behalen met respectievelijk 87 en 92 punten. @jojor (met een respectievelijk aantal van 95 punten) gaat er op zijn beurt met de bronzen medaille vandoor. Het op een na schavotje wordt dan ingenomen door @ItsDash met 96 punten. Maar zij konden allemaal niet tippen aan @Milow die deze eerste speelronde overtuigend wint met zowaar 104 punten. Hiermee gaat hij meteen aan de leiding van het klassement. Gefeliciteerd!

Hieronder vinden jullie nogmaals de uitgebreide stemming en wie welk liedje inzond:
TSCronde1.png

De volgende speelronde kondig ik deze avond aan. Eventuele suggesties voor een thema mogen in de tussentijd naar mij gestuurd worden via discord.

Groetekes
Combino Pastasaus
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nogmaals de bevestiging dat ik geen muzieksmaak heb, lekker :biggrin:. Doen we elke week nu een thema?
Niet waar ik heb je vrij veel punten gegeven?

Maar ik heb dan ook niet vrij hoog gescoord dus dat wilt niet per se iets zeggen :redface:
 
Reactiescore
1.803
Grappig dat we een ronde doen om minder bekende nummers door te sturen en dat net dan het bekendste Belgische nummer ooit wint :biggrin:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.018
Speelronde 2

Gegroetekes, opnieuw een themaronde !!!!
Met dank aan @Calamus Incendium voor het thema of de voorwaarde waaraan je nummer moet voldoen zijnde:
- het nummer moet uitgebracht zijn in hetzelfde jaar waarin je geboren bent. (Bij een remix of cover gaat het dus ook om het originele lied en niet de bewerkte versie.)
Veel succeskes met zoeken!

Groetekes
Combino Pastasaus


Deadline inzendingen: dinsdag 06/02 22h00
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik kan alvast -jammer genoeg- zeggen dat de jaartallen die Spotify zegt waarin een lied uitkwam, niet altijd klopt :mad2:
 
Reactiescore
1.013
We hebben tot 6 augustus. Moet goed komen. :p
 
Reactiescore
1.037
Grappig dat we een ronde doen om minder bekende nummers door te sturen en dat net dan het bekendste Belgische nummer ooit wint :biggrin:
Nog nooit van gehoord.

Wel jammer, had verwacht dat er wellicht om en om een themaronde zou zijn. Kan ook zijn dat ik wat salty ben omdat ik niet vind dat er in 1996 heel veel goede nummers waren (zo op het eerste oog). Nog meer mensen die 1996 hebben?
 
Reactiescore
141
Een slinkse poging om mijn geboortejaar te achterhalen. Ik heb het wel door hoor >.<
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nog nooit van gehoord.

Wel jammer, had verwacht dat er wellicht om en om een themaronde zou zijn. Kan ook zijn dat ik wat salty ben omdat ik niet vind dat er in 1996 heel veel goede nummers waren (zo op het eerste oog). Nog meer mensen die 1996 hebben?
Ik heb ook 1996 en heb al meerdere absolute topnummers gevonden om uit te kiezen?
 
Reactiescore
1.013
Mijn Selah Sue keuze heeft toch best aardig uitgepakt.

Gaan we met het nieuwe thema niet krijgen, dat mensen worden uitgesloten van punten door deelnemers, omdat ze de jaartallen in de gaten houden.

Iets met leeftijdsdiscriminatie? :p
 
Reactiescore
397
Mijn Selah Sue keuze heeft toch best aardig uitgepakt.

Gaan we met het nieuwe thema niet krijgen, dat mensen worden uitgesloten van punten door deelnemers, omdat ze de jaartallen in de gaten houden.

Iets met leeftijdsdiscriminatie? :p
Ik hoop niet dat mensen zo stemmen.
 
Reactiescore
986
Dag zonder schoenen 40 punten is gewoon schandalig. En Mia die wint nog erger. Ik ga terug naar commerciele zever
 
Bovenaan