Top/Flopstammen

Reactiescore
2.433
1617180957703.png
 
Reactiescore
1.962
Hey die vergelijking is best kloppend van Fier-leden heb ik ook sollicitaties ontvangen.

Mag je mij wel eens vertellen wie, want voor zover ik weet zijn wij het enige Fier account die op deze wereld speelt en zijn overige spelers veelal gestopt?
 
Reactiescore
1.542
Desbetreffende speler staat/stond op het profiel van AYS als mb. Heb hier gister een screenshot van gemaakt dus als er bewijs nodig is lever ik het graag aan.

Er valt wat over te zeggen dat het misschien lullig is tegenover AYS maar het is simpelweg wel gewoon legaal. Mensen snappen helaas nog steeds niet het gevaar van mb’s. Het is leuk dat ze een hoop voor je clearen maar 9 van de 10 keer zorgen ze voor clusterfucks. In de mid-game moet je ze of naar je rim gooien of er simpelweg afstand van doen.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik speel hier niet echt actief/serieus op deze wereld dus je kan me een beetje als een neutrale lezer beschouwen. Maar eerlijk jullie P&P begint best vermoeiend te worden.

Voor iemand die zichzelf beschouwt als een neutrale lezer post je wel heel erg tegen EWS hoor. Niet dat het me iets boeit dat er tegen ons gepost wordt, integendeel, ik vind het juist wel interessant. Wel schrijnend om zulke posts van jou te lezen terwijl je nooit ingaat op aantijgingen richting je eigen partij.

EWS stond voor fair play toch ?

453|497

Dorpje pakken van neutrale kleine speler in het midden van het cluster van de speler AYS


Bekijk bijlage 28077
Ze zijn voorstander van wereldafspraken, maar de eerste om ze allemaal aan hun laars te lappen (met het excuus van hoezo er zijn toch geen wereldafsprak?!) Geen probleem mee in se. Maar profileer jullie gewoon niet als de barmhartige samaritaan. En doe niet wat je niet zou willen dat er bij jou gebeurd ;)
 
Reactiescore
106
Voor iemand die zichzelf beschouwt als een neutrale lezer post je wel heel erg tegen EWS hoor. Niet dat het me iets boeit dat er tegen ons gepost wordt, integendeel, ik vind het juist wel interessant. Wel schrijnend om zulke posts van jou te lezen terwijl je nooit ingaat op aantijgingen richting je eigen partij.

Geloof me of niet. Ik heb geen partij op deze wereld. Aangezien ik niet actief speel, enkel vlaggenfarm. Vind het wel een boeiende wereld om te volgen.

Ik heb me ook geexcuseerd voor mijn aantijgingen. Het is een lelijke, maar legale CF aangezien het een MBer van AYS is/was.
 
Reactiescore
106
Maar je kan me nog steeds beschouwen als een neutrale lezer. Heb niets tegen jullie, heb met sommige van jullie nog even meegespeeld op vorige werelden. Zidan (w72) en Fred (w74). Is dus niets persoonlijk. Maar jullie P&P is best opvallend. Altijd als er iets is dat in jullie nadeel speelt zit iedereen van EWS op het AF.
 
Reactiescore
614
Voor iemand met maar 1 uitgevoerde actie op de wereld:

Je weet dat als je zoiets op je profiel hebt staan dat iemand er gebruik van gaat maken, of diegene nu al mb af is of niet.
Je kan het smerig vinden, maar ergens kan je er ook niks tegen inbrengen omdat je zelf naar buiten communiceert dat het nog wel een mb is (aldus je profiel).

Het enige jammere is misschien dat tw tegenwoordig zo gespeeld wordt dat ieder klein dingetje waar men in grijs gebied kan opereren ook wordt aangegrepen.
 
Reactiescore
100
Waarom wordt hier constant aangehaald dat EWS niet fair speelt omdat ze niet volgens de afspraken spelen? (Gaat niet specifiek over dit geval, want deze CF zou volgens mij wel volgens de voorgestelde afspraken geweest zijn) EWS kwam meermaals uit hun pijp om afspraken te maken die nooit (op een deftige manier) beantwoord zijn geweest. Er zijn dus geen afspraken omdat de tegenpartij dat niet wilde.

Denken jullie dan echt dat EWS zo naïef is om volgens die afspraken te gaan spelen nadat die niet geaccepteerd zijn door de andere partijen? En dus bvb geen spamaccounts te gebruiken terwijl de andere partijen met een coalitie van +20 accounts spelen met daarbij ook een hele hoop spam mbs?

Stop dus maar met deze hypocriete bullshit, want de reden dat EWS met 1 (!) extra spamaccount aangevallen heeft gisteren, is louter en alleen te danken aan het feit dat de tegenpartij geen afspraken wilde.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Maar je kan me nog steeds beschouwen als een neutrale lezer. Heb niets tegen jullie, heb met sommige van jullie nog even meegespeeld op vorige werelden. Zidan (w72) en Fred (w74). Is dus niets persoonlijk. Maar jullie P&P is best opvallend. Altijd als er iets is dat in jullie nadeel speelt zit iedereen van EWS op het AF.
Oh? Ik weet oprecht niet wie je bent eigenlijk, haha. Maar dacht dat je wel binnen een partij speelde, zeker omdat je ook vrij snel op de hoogte was van dat dorp, iets te snel voor een neutrale lezer eigenlijk ;)

Waarom wordt hier constant aangehaald dat EWS niet fair speelt omdat ze niet volgens de afspraken spelen? (Gaat niet specifiek over dit geval, want deze CF zou volgens mij wel volgens de voorgestelde afspraken geweest zijn) EWS kwam meermaals uit hun pijp om afspraken te maken die nooit (op een deftige manier) beantwoord zijn geweest. Er zijn dus geen afspraken omdat de tegenpartij dat niet wilde.

Denken jullie dan echt dat EWS zo naïef is om volgens die afspraken te gaan spelen nadat die niet geaccepteerd zijn door de andere partijen? En dus bvb geen spamaccounts te gebruiken terwijl de andere partijen met een coalitie van +20 accounts spelen met daarbij ook een hele hoop spam mbs?

Stop dus maar met deze hypocriete bullshit, want de reden dat EWS met 1 (!) extra spamaccount aangevallen heeft gisteren, is louter en alleen te danken aan het feit dat de tegenpartij geen afspraken wilde.
Dit is overigens geheel waar. Ik werd er gisteren op aangevallen dat ik mezelf niet aan mijn voorgestelde afspraken zou houden door het gebruik van Voyager. Echter vindt dezelfde partij die mij daarop aanviel wel dat zij met een accountje of tien edels mogen gooien, hypocrisie ten top. Die afspraken zijn natuurlijk absoluut niet bindend als er geen enkele reactie op is gekomen.
 
Reactiescore
106
Ik zeg alleen als je iets wilt dat je best het goede voorbeeld moet geven. Stel Europa wilt een verdrag met Rusland om geen chemische wapens te gebruiken. Rusland weigert en vervolgens gebruikt Europa zelf chemische wapens zonder dat Rusland dit dan wel of niet zelf gedaan zou hebben. Zien jullie waar het schoentje knelt.

Nog eens mensen, ik heb me al geexcuseerd voor de foute aanname van de CF. Niet nodig om er over verder te gaan.
 
Reactiescore
1.542
Waarom wordt hier constant aangehaald dat EWS niet fair speelt omdat ze niet volgens de afspraken spelen? (Gaat niet specifiek over dit geval, want deze CF zou volgens mij wel volgens de voorgestelde afspraken geweest zijn) EWS kwam meermaals uit hun pijp om afspraken te maken die nooit (op een deftige manier) beantwoord zijn geweest. Er zijn dus geen afspraken omdat de tegenpartij dat niet wilde.

Denken jullie dan echt dat EWS zo naïef is om volgens die afspraken te gaan spelen nadat die niet geaccepteerd zijn door de andere partijen? En dus bvb geen spamaccounts te gebruiken terwijl de andere partijen met een coalitie van +20 accounts spelen met daarbij ook een hele hoop spam mbs?

Stop dus maar met deze hypocriete bullshit, want de reden dat EWS met 1 (!) extra spamaccount aangevallen heeft gisteren, is louter en alleen te danken aan het feit dat de tegenpartij geen afspraken wilde.

Precies dit dus :) men wilt niet geloven dat Voyager in eerste instantie niet eens ingedeeld was om edels mee te spammen op insomnia, pas nadat wij hoorde dat de coalitie gezamenlijk op Venari liep hebben wij de knoop doorgehakt en besloten om dit wel te gaan doen.
 
Reactiescore
106
zeker omdat je ook vrij snel op de hoogte was van dat dorp, iets te snel voor een neutrale lezer eigenlijk ;)

Dit was gewoon omdat ik het resultaat van de bewogen dag op W74 gisteren wou bekijken. Massa van EWS en massa van shock + BBQ+ pugna op Venari. Blij dat er wat gebeurde. Dat ene dorpje veel me gewoon op.
Oh? Ik weet oprecht niet wie je bent eigenlijk, haha

Ik ben M. en speelde op chucky op w74. En neen daarom hoor ik niet bij kamp Pugna. Ben niet met chucky gestart deze wereld, niet meer serieus gespeeld na gedegouteerd te zijn door het einde van W74 (al die tijd en moeite voor zo een einde en toxiciteit).
Ik vond je een goede leider op W74 met visie, dus heb echt niets tegen jullie. De beste mag van mij winnen.
 
Reactiescore
100
Ik zeg alleen als je iets wilt dat je best het goede voorbeeld moet geven. Stel Europa wilt een verdrag met Rusland om geen chemische wapens te gebruiken. Rusland weigert en vervolgens gebruikt Europa zelf chemische wapens zonder dat Rusland dit dan wel of niet zelf gedaan zou hebben. Zien jullie waar het schoentje knelt.

Nog eens mensen, ik heb me al geexcuseerd voor de foute aanname van de CF. Niet nodig om er over verder te gaan.

Deze vergelijking gaat niet op aangezien EWS enkel een spamaccount gebruikt heeft omdat de vijand dit ook (in grotere getale) doet. In jouw vergelijking gebruikt Europa chemische wapens ongeacht of Rusland het doet (dus ook als ze het niet doen).

En gaan we hier nu echt chemische wapens gaan vergelijken met het gebruiken van spamaccs :redface: . Om het dan toch te doen: iets dat vergelijkbaar zou kunnen zijn met chemische wapens in IRL is het loggen op jouw tegenstander zijn account en alle troepen wegsturen voor een massa op TW. Daar ben ik zeker van dat EWS het niet zou gebruiken ongeacht of de tegenstand het doet of niet.
 
Reactiescore
106
Het gaat om het feit om waarden en normen na te streven en er zogezegd voor te staan, en het vervolgens zelf niet toepassen. Als je echt voor iets staat dan hou je jezelf daar aan, ongeacht wat anderen doen. Willen jullie dit niet doen, geen probleem natuurlijk. Dat is iedereen zijn recht. Maar doe dan niet alsof het je waarden en normen zijn. Dat is de enige boodschap die ik wil overbrengen.

Alle, weer genoeg mijn tijd verspild aan dit spelletje, tijd om van de zon te gaan genieten :cool:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
253
Voor iemand met maar 1 uitgevoerde actie op de wereld:

Je weet dat als je zoiets op je profiel hebt staan dat iemand er gebruik van gaat maken, of diegene nu al mb af is of niet.
Je kan het smerig vinden, maar ergens kan je er ook niks tegen inbrengen omdat je zelf naar buiten communiceert dat het nog wel een mb is (aldus je profiel).

Het enige jammere is misschien dat tw tegenwoordig zo gespeeld wordt dat ieder klein dingetje waar men in grijs gebied kan opereren ook wordt aangegrepen.

Doet me beetje denken aan die illegale CF van NT bij The Holy Crusaders op 76, waar Salt uiteindelijk nog 2/3 frontdorpen voor in ruil kreeg lol. Sowieso is het dom om zoiets in je profiel te laten, dan gaan mensen er gewoon gebruik van maken.

Waarom wordt hier constant aangehaald dat EWS niet fair speelt omdat ze niet volgens de afspraken spelen? (Gaat niet specifiek over dit geval, want deze CF zou volgens mij wel volgens de voorgestelde afspraken geweest zijn) EWS kwam meermaals uit hun pijp om afspraken te maken die nooit (op een deftige manier) beantwoord zijn geweest. Er zijn dus geen afspraken omdat de tegenpartij dat niet wilde.

Denken jullie dan echt dat EWS zo naïef is om volgens die afspraken te gaan spelen nadat die niet geaccepteerd zijn door de andere partijen? En dus bvb geen spamaccounts te gebruiken terwijl de andere partijen met een coalitie van +20 accounts spelen met daarbij ook een hele hoop spam mbs?

Stop dus maar met deze hypocriete bullshit, want de reden dat EWS met 1 (!) extra spamaccount aangevallen heeft gisteren, is louter en alleen te danken aan het feit dat de tegenpartij geen afspraken wilde.

Ik vind het persoonlijk wel lachwekkend hoe jullie hier op het AF proberen te profileren als de partij die zo graag wereldafspraken wil terwijl je in de early game hemel en aarde hebt doen bewegen om zoveel mogelijk terrein te pakken. Daarbovenop komen jullie met een ronduit belachelijke afspraak aandraven dat er geen diplomatieke betrekkingen mogen zijn. Like komop man, dat is toch gewoon een integraal deel van het spel en ga je toch niet uitsluiten? En dan als klap op de vuurpijl verbaasd zijn dat hier niet op wordt ingegaan.

Nu zal ik wel een menigte Boze EWS'ers op me krijgen, maar hadden jullie oprecht gedacht dat men hierop ging ingaan?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik vind het persoonlijk wel lachwekkend hoe jullie hier op het AF proberen te profileren als de partij die zo graag wereldafspraken wil terwijl je in de early game hemel en aarde hebt doen bewegen om zoveel mogelijk terrein te pakken. Daarbovenop komen jullie met een ronduit belachelijke afspraak aandraven dat er geen diplomatieke betrekkingen mogen zijn. Like komop man, dat is toch gewoon een integraal deel van het spel en ga je toch niet uitsluiten? En dan als klap op de vuurpijl verbaasd zijn dat hier niet op wordt ingegaan.
Volgens mij ben je geheel vrij om je feedback te geven op de wereldafspraken en kunnen we, in overleg, zulke afspraken aanpassen of schrappen. Ik ben vooral verbaasd dat iedereen het spel van EWS bekritiseert, maar niemand de tijd neemt om op een normale manier met ons te praten. Schreeuwen dat iets op een bepaalde manier niet werkt is makkelijk (kijk maar naar bepaalde politieke partijen). Het aanpakken van zaken die in jouw optiek niet kloppen is hele andere koek. Ik vind persoonlijk niet dat je ergens wekenlang over moet zeuren als je niet bereid bent de problemen die je aankaart te bespreken.
 
Reactiescore
100
Doet me beetje denken aan die illegale CF van NT bij The Holy Crusaders op 76, waar Salt uiteindelijk nog 2/3 frontdorpen voor in ruil kreeg lol. Sowieso is het dom om zoiets in je profiel te laten, dan gaan mensen er gewoon gebruik van maken.



Ik vind het persoonlijk wel lachwekkend hoe jullie hier op het AF proberen te profileren als de partij die zo graag wereldafspraken wil terwijl je in de early game hemel en aarde hebt doen bewegen om zoveel mogelijk terrein te pakken. Daarbovenop komen jullie met een ronduit belachelijke afspraak aandraven dat er geen diplomatieke betrekkingen mogen zijn. Like komop man, dat is toch gewoon een integraal deel van het spel en ga je toch niet uitsluiten? En dan als klap op de vuurpijl verbaasd zijn dat hier niet op wordt ingegaan.

Nu zal ik wel een menigte Boze EWS'ers op me krijgen, maar hadden jullie oprecht gedacht dat men hierop ging ingaan?

Tuurlijk is in een normale wereld diplomatie een deel van het spel. Echter vergeet je dat de afgelopen zoveel werelden die diplomatie er ook vaak voor gezorgd heeft dat een 1vs1 gerushed wordt.

Deze wereld biedt een unieke kans voor een mooie 1vs1vs1vs1. Iets dat als ik het AF mag geloven heel veel mensen graag zouden willen. Die afspraak omtrent diplomatie is er net om dat te verzekeren. Had toch wel verwacht dat dit duidelijk was.
 
Reactiescore
2.433
Ik vind het persoonlijk wel lachwekkend hoe jullie hier op het AF proberen te profileren als de partij die zo graag wereldafspraken wil terwijl je in de early game hemel en aarde hebt doen bewegen om zoveel mogelijk terrein te pakken. Daarbovenop komen jullie met een ronduit belachelijke afspraak aandraven dat er geen diplomatieke betrekkingen mogen zijn. Like komop man, dat is toch gewoon een integraal deel van het spel en ga je toch niet uitsluiten? En dan als klap op de vuurpijl verbaasd zijn dat hier niet op wordt ingegaan.

Nu zal ik wel een menigte Boze EWS'ers op me krijgen, maar hadden jullie oprecht gedacht dat men hierop ging ingaan?
Tis toch ook wel schrijnend hoe telkens maar weer opnieuw de vinger wordt gewezen naar EWS. Ben wel benieuwd op welke zaken je juist doelt van de early game, wordt telkens aangewend maar zaken expliciet benoemen blijkt dan wel een stukje moeilijker. Zoals Melvin reeds zei;

Pugna had 9 leden in hun kamp, een BG met Signum en een GAP met Tycoon960. Internde dorpen achter/in het cluster van Death en heeft momenteel een bg met de rang 7 stam (+ nog altijd een 8ste lid).

Shock legde Snow ver buiten eigen gebied neer en pakte zo erg veel kwantiteit, hebben een absurde mb-stam van 2.5 miljoen (rang 8) en hadden circa één maand een bg met andere top-4 stam Venari om zo op ander front te kunnen focussen en kwantiteit te winnen. Ook draaide ze vv tegen EWS bij Narcissistic Illy en op Tycoon960 tegen Venari.

EWS heeft enkele vv's gedraaid (enkel in de rim van Snow), hun 7-tal compleet gemaakt en wat tricky dorpen gepakt achter stabber Coruscant.

Denk dat de "jullie hebben alles al gedaan en willen nu afspraken" niet helemaal van toepassing is. Als je veel kwantiteit nodig hebt om je gebrek aan kwaliteit te coveren, geef dat dan gewoon toe en stop met zeiken op andere. Als er hier één partij is die daadwerkelijk gevochten heeft voor winsten is het EWS en geen van eerdergenoemde stammen, die rushen enkel kwantiteit en zeiken als iets tegen hen gebeurd om dat plan te verstoren.

Wel jammer dat je leider aangeeft op de afspraken terug te komen, erna niks meer van zich laat horen en nu kom je hier zaniken over het voorstel. Het is nog steeds een voorstel, neem dan de moeite een tegenvoorstel te maken. Moeilijk is het niet hoor
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Doet me beetje denken aan die illegale CF van NT bij The Holy Crusaders op 76, waar Salt uiteindelijk nog 2/3 frontdorpen voor in ruil kreeg lol. Sowieso is het dom om zoiets in je profiel te laten, dan gaan mensen er gewoon gebruik van maken

Ach niemand uit Tyrant heeft recht om dit aan te halen lol
 
Bovenaan