Top/flopstammen

Reactiescore
3.537
Wij hebben eigenlijk maar 2 mensen gerecruit? Jason en Corpse. En grizz uiteindelijk ook voor de meme :p. (ook uit reactie van de vieze naaiactie van gaatje en co)
Afspraken zijn gekomen, omdat wij de fusie met gaatje hebben afgezegd ;).
Daardoor had gaatje die bg met house gedaan.
Wij wouden het eerlijk houden en een 1v1v1 doen, maar gaatje zag het anders.
En house ofc ook.
Dus vind dat van jou ook een beetje kort door de bocht.
T werd altijd tegendraads gebracht, maar uiteindelijk wouden wij een fairplay doen.
Maar dat werd niet gesupport vanuit de andere kampen, een misschien verkeerde zet, maar wel eentje waar ik geen spijt van heb uiteindelijk.
Dus dan kun je de vraag beter andersom stellen.
Je kon het leuk houden, of het verpesten zoals zij deden.
Het enige jammere wat ik vind is dat het stabben/cfen nooit rechtvaardig is aangepakt imo.
Vooral van house.. + de stab van gaatje tegen grizzly..


Je had al een overmacht waarom dan Corpse en Jason recruiten?
 
Reactiescore
941
Jij hebt tbh echt 0,0 gedaan om heel eerlijk te zijn hoor kerel ;).
Alleen wat gestabt en gejankt volgens mij :p
Maar leuk dat ''jouw doel'' bereikt is!
En het heeft nooit maai geheten voor de 1000ste keer.
Het was altijd trump geweest.



Wij hebben eigenlijk maar 2 mensen gerecruit? Jason en Corpse. En grizz uiteindelijk ook voor de meme :p. (ook uit reactie van de vieze naaiactie van gaatje en co)
Afspraken zijn gekomen, omdat wij de fusie met gaatje hebben afgezegd ;).
Daardoor had gaatje die bg met house gedaan.
Wij wouden het eerlijk houden en een 1v1v1 doen, maar gaatje zag het anders.
En house ofc ook.
Dus vind dat van jou ook een beetje kort door de bocht.
T werd altijd tegendraads gebracht, maar uiteindelijk wouden wij een fairplay doen.
Maar dat werd niet gesupport vanuit de andere kampen, een misschien verkeerde zet, maar wel eentje waar ik geen spijt van heb uiteindelijk.
Dus dan kun je de vraag beter andersom stellen.
Je kon het leuk houden, of het verpesten zoals zij deden.
Het enige jammere wat ik vind is dat het stabben/cfen nooit rechtvaardig is aangepakt imo.
Vooral van house.. + de stab van gaatje tegen grizzly..

Bij een 1v1v1 hadden wij geen schijn van een kans aangezien we minder dan de helft van punten hadden dan Maai. Bovendien hadden we met Blauw ook de nummer 4 stam nog in ons continent liggen en als we dan ook nog eens een front hadden in het oosten met Gaatje dan was het bij voorbaat al een verloren zaak. Bovendien hadden we met House veruit de moeilijkste early game met eerst Sense die heel lang vervelend deed, en dan ook nog eens Clowns die heel onze RIM zat te edelen. Gelukkig zijn we er dan wel in geslaagd een fusie te verwezenlijken maar moest dat niet geluk zijn waren we al lang dood. Op een gegeven moment hadden we een massa van 4 stammen tegelijk op ons gehad terwijl Maai gewoon easy door het zuiden van de wereld zat te freewheelen.

Zoals Joker al aangeeft, door jullie recruteringsbeleid (Jason uit SL recruteren, dan Corpse ook nog een keer) + jullie (vooral jouw) arrogant gedrag op het AF heb je alle mensen tegen jullie in het harnas gejaagd. Om dan hier te blijven zagen over vies spel en stab spel is gewoon intriest. Kijk eens in de spiegel en herlees eens je eigen posts hier op dit forum. Ik kende niemand aan het begin van deze wereld, dus ik had ook nog nooit van jouw en je slechte reputatie gehoord, maar door je AF gedrag alleen al werd ik enorm gemotiveerd om Maai een lesje te leren. Nu ben ik al lang gestopt, maar ik ben toch blij dat dit gelukt is en dat je nu de mond gesnoerd bent. Je hebt het gewoon absoluut niet slim aangepakt qua P&P en deze boomerang komt nu losjes in je gezicht terug.
 
Reactiescore
1.363
Je had al een overmacht waarom dan Corpse en Jason recruiten?
Waarom niet? Was meer om bepaalde dingen te corrigeren. Corpse was ter vervanging van turtles die veelste laat herstartte, en jason om de stabs van China etc te compenseren.
Bij een 1v1v1 hadden wij geen schijn van een kans aangezien we minder dan de helft van punten hadden dan Maai. Bovendien hadden we met Blauw ook de nummer 4 stam nog in ons continent liggen en als we dan ook nog eens een front hadden in het oosten met Gaatje dan was het bij voorbaat al een verloren zaak. Bovendien hadden we met House veruit de moeilijkste early game met eerst Sense die heel lang vervelend deed, en dan ook nog eens Clowns die heel onze RIM zat te edelen. Gelukkig zijn we er dan wel in geslaagd een fusie te verwezenlijken maar moest dat niet geluk zijn waren we al lang dood. Op een gegeven moment hadden we een massa van 4 stammen tegelijk op ons gehad terwijl Maai gewoon easy door het zuiden van de wereld zat te freewheelen.

Zoals Joker al aangeeft, door jullie recruteringsbeleid (Jason uit SL recruteren, dan Corpse ook nog een keer) + jullie (vooral jouw) arrogant gedrag op het AF heb je alle mensen tegen jullie in het harnas gejaagd. Om dan hier te blijven zagen over vies spel en stab spel is gewoon intriest. Kijk eens in de spiegel en herlees eens je eigen posts hier op dit forum. Ik kende niemand aan het begin van deze wereld, dus ik had ook nog nooit van jouw en je slechte reputatie gehoord, maar door je AF gedrag alleen al werd ik enorm gemotiveerd om Maai een lesje te leren. Nu ben ik al lang gestopt, maar ik ben toch blij dat dit gelukt is en dat je nu de mond gesnoerd bent. Je hebt het gewoon absoluut niet slim aangepakt qua P&P en deze boomerang komt nu losjes in je gezicht terug.
Thomas, wat praat jij n poep zeg de knetter..
In welke zin zou ik überhaupt arrogant zijn? Omdat ik mensen een paar keer noob noem? Goh wat erg! De gene die arrogant zijn, zijn jij en vooral de leiding van jouw stam tbh. Die gewoon niet tegen hard cf bewijs kunnen en dingen maar gaan negeren. En ook niet eens wereldafspraken willen maken. Echt in mijn ogen de slechtste leiding die ik ooit in mijn twtijd heb meegemaakt by far. Blij dat ik nu dat met mijn eigen ogen bevestigd krijg. Mensen zijn tegenwoordig te snel geïntimideerd als mensen meer punten hebben. En durven niet eens de strijd aan, wat ik gewoon laf vind en de fun van tw weghaalt. Is hier ook bewezen.. Zoals ik al in vorige posts zei: konden ook met blauw dingen aangaan, maar uit respect niet gedaan..
Dat vieze spel van jullie zorgt gewoon voor zware demotivatie bij Trump, wat ik natuurlijk jammer vond, maar begrijpelijk. Gewoon 0 overleggen, zielig vies spel, bah.

Wij hadden t ook niet makkelijk early game hoor. Moesten ook n hele zooi compenseren/reorganiseren... Ben zelf bijv n dikke maand telaat begonnen, omdat spelers mij via uitnodigen expres de verkeerde locatie gaven.. Dusja je bent niet de enige knul ;).
 
Reactiescore
363
Dat is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht. Dat House en Gaatje een BG aangingen was door het recruit beleid en de overmacht van Maai. Zulke afspraken tussen andere stammen is vaak het gevolg van een stam die de overhand neemt op een wereld. Het is daarom ook een kunde om op het juiste moment in een wereld te pieken zodat ook samenwerkende stammen het moeilijk tegen je krijgen. Op het juiste moment pieken heeft vaak ook met geluk te maken moet ik er dan wel weer bijzeggen.
Dit is niet correct iniedergeval.
 
Reactiescore
941
Er werd wel gepraat over CF's en wereldafspraken. Met de andere leiding van Maai. Niet met jou want met jou valt er niet te communiceren, en dat zeiden je medeleiders toen ook.
 
Reactiescore
1.363
Er werd wel gepraat over CF's en wereldafspraken. Met de andere leiding van Maai. Niet met jou want met jou valt er niet te communiceren, en dat zeiden je medeleiders toen ook.
Nee hoor, moest van ons afkomen.. Anders kwam er echt 0. Gaatje had op den duur wel wat pogingen gedaan ja.
Jullie zeiden echt 0.
Met mij valt niet te communiceren? Jij bent gewoon niet gewend als iemand er recht tegen in gaat als jullie poep praten.
Zie je wel weer aan die inhoudloze reactie van jou :p.

Gooi maar een screenshot met dat mijn medeleiders het zeggen, heb dat nog nooit gehoord namelijk :).
Krijg alleen maar te horen: ''het klopt allemaal wat je zegt man''.
Enige waar ik commentaar op kreeg was dat ik niet super duidelijk in stam was met bepaalde dingen :p.

Jacob is gewoon te noob en te stabberig en te bang om volgens mij met een normale autist als mij te praten.
Echt de slechtste leider in heel tw imo.

Daarnaast kreeg ik juist veel klachten over jou man. Als voorbeeld bij het Tidal overleg..
Daar zat jij ook gewoon weer complete bs te zaniken... En viel er met jou niet te praten.
 
Reactiescore
3.537
Waarom niet? Was meer om bepaalde dingen te corrigeren. Corpse was ter vervanging van turtles die veelste laat herstartte, en jason om de stabs van China etc te compenseren.

'Waarom niet' is geen verklaring of een argument. Waarom namen House en Gaatje een BG? Ik: Waarom niet?


Zo kan je natuurlijk alles verantwoorden. Corpse was te vervanging van... was dat nodig dan om iemand te vervangen? Totaal niet, dus nutteloze recruit. Als een stam stabt moet je dan recruits maken om iets te compenseren? Tegen zo'n noob stam als China waar je met of zonder Jason ook wel van gewonnen zonder enige twijfel.

Komt er dus wederom op neer dat je nutteloze recruits maakt waardoor je rapper en meer front aanmaakt tegen House en Gaatje en je uw overmacht nog groter maakt t.o.v hen. Zo dwing je andere stammen om samen te gaan. Maar wil er nogmaals bij vermelden dat je ook wat geluk in de ligging nodig hebt.
 
Reactiescore
760
@JokersBrain corpse is begin w al gerecruit was destijds 50k stop met die bs

Verder moesten wij pixel en panda nog weg werken wat we ook wouden doen moest er een zee aan deff naar oele vanwege zijn front en hebben we jason gerecruit nadat die stab stam en die andere jank stam uit elkaar vielen , overmacht was er niet , waar mensen vooral bang om waren is dat trump gebruik ging maken van het feit dat als house op gaatje ging dat trump er ook op ging lopen daarom kozen ze voor de bg en zo makkelijk de w kunnen sluiten
 
Reactiescore
3.537
Corpse was een totaal overbodige recruit of het vroeg of laat in de wereld was is vrij irrelevant omdat ook toen Maai al de bovenhand had.
 
Reactiescore
1.363
'Waarom niet' is geen verklaring of een argument. Waarom namen House en Gaatje een BG? Ik: Waarom niet?


Zo kan je natuurlijk alles verantwoorden. Corpse was te vervanging van... was dat nodig dan om iemand te vervangen? Totaal niet, dus nutteloze recruit. Als een stam stabt moet je dan recruits maken om iets te compenseren? Tegen zo'n noob stam als China waar je met of zonder Jason ook wel van gewonnen zonder enige twijfel.

Komt er dus wederom op neer dat je nutteloze recruits maakt waardoor je rapper en meer front aanmaakt tegen House en Gaatje en je uw overmacht nog groter maakt t.o.v hen. Zo dwing je andere stammen om samen te gaan. Maar wil er nogmaals bij vermelden dat je ook wat geluk in de ligging nodig hebt.
Ja, ik geef gewoon eerlijk antwoord hoe onze denkwijze was.. Dusja, is jouw mening. Sommige dingen konden inderdaad anders mn jongen.
Jij leest alleen niet echt man, China had ons genaaid, waardoor gewoon onze plannen verkeerd kwamen te liggen en wij oele niet wouden nakken..
Dusja, hoe ga je snel iets pakken, op zo'n manier.. etcetcetc

Ipv Corpse zou in eerste instantie Turtles starten, maar die startte gewoon veelste laat voor ons idee, dus moesten wij een ander alternatief zoeken. Toen wat gezocht en toen was Corpse eruit gekomen.. Hele chille gasten :)

Onze ligging hadden wij al netjes uitgeplanned met René toen. Die had ons netjes geplaatst, kaartjes uitgetekend etc..
Ubm zou bijvoorbeeld ook bij ons komen, maar door mijn eigen onduidelijkheid is hij met gaatje samen gegaan. Kun je vally navragen hoor ;).

Veel dingen waar ik wel wat foutjes gemaakt heb, maar die beredenatie van jou is gewoon nee man.. Sorry
 
Reactiescore
3.537
Ben sws al een zware tegenstander van premades. Ga eens solo starten of met 1-2 bevriende accounts en leer nieuwe mensen kennen. Dat is het mooiste aan TW. Al dat premade gedoe is zwaar vermoeiend en verpest werelden.
 
Reactiescore
1.363
Ik wou gewoon nog 1x leuk starten met wat maten. Waren er uiteindelijk een beetje teveel geworden, maarja xD.
 
Reactiescore
5.598
Ben sws al een zware tegenstander van premades. Ga eens solo starten of met 1-2 bevriende accounts en leer nieuwe mensen kennen. Dat is het mooiste aan TW. Al dat premade gedoe is zwaar vermoeiend en verpest werelden.
Enerzijds mee eens, alleen starten of met een paar bevriende accounts is hartstikke leuk en geeft je de kans je echt te kunnen onderscheiden. Anderzijds vind ik het vreselijk vermoeiend om te dealen met de onkunde van (random) stamleden. In een wereld zit ontzettend veel tijd en slapeloze nachten, niks zo frustrerend als dat verloren te zien gaan door toedoen van iemand anders. Bij een premade is deze kans veel kleiner omdat je weet wat je aan ieder acc hebt en op welke manier.

w71 was een goed voorbeeld waarbij je zelf ook een poos betrokken was. Veel tijd in gestoken en vervolgens door enkele individuen ter niet gedaan.

Denk dat het allemaal afhangt van waarom je een wereld start. Als je een wereld start om jezelf of als team te onderscheiden is een premade niet de manier. Start je enkel om te winnen, is een premade wel de manier.
 
Reactiescore
1.363
Dan moet je niet gaan janken als de wereld zich tegen jou keert als je met 50 "maten" samen gaat spelen. Bleitsmoel.
Oké gozer. Bewijst weer dat jij 0 inhoud hebt en een nutteloos persoon bent. De tering wat n inhoudloos antwoord.
 
Reactiescore
941
Enerzijds mee eens, alleen starten of met een paar bevriende accounts is hartstikke leuk en geeft je de kans je echt te kunnen onderscheiden. Anderzijds vind ik het vreselijk vermoeiend om te dealen met de onkunde van (random) stamleden. In een wereld zit ontzettend veel tijd en slapeloze nachten, niks zo frustrerend als dat verloren te zien gaan door toedoen van iemand anders. Bij een premade is deze kans veel kleiner omdat je weet wat je aan ieder acc hebt en op welke manier.

w71 was een goed voorbeeld waarbij je zelf ook een poos betrokken was. Veel tijd in gestoken en vervolgens door enkele individuen ter niet gedaan.

Denk dat het allemaal afhangt van waarom je een wereld start. Als je een wereld start om jezelf of als team te onderscheiden is een premade niet de manier. Start je enkel om te winnen, is een premade wel de manier.

Ik heb quarantaine, classic 23, classic 24 en w77 helemaal alleen solo gestart op materlotti, en 3 keer (min of meer) endgame meegespeeld. Meestal met één bevriende speler (Max, op een ander account) en voor de rest gewoon co's gezocht hier en daar en gezien waar we uitkwamen. En ik ben zeker niet de allerbeste en/of alleractiefste speler die er is. Dus nee, zo moeilijk is het allemaal niet.
 
Reactiescore
5.598
Ik heb quarantaine, classic 23, classic 24 en w77 helemaal alleen solo gestart op materlotti, en 3 keer (min of meer) endgame meegespeeld. Meestal met één bevriende speler (Max, op een ander account) en voor de rest gewoon co's gezocht hier en daar en gezien waar we uitkwamen. En ik ben zeker niet de allerbeste en/of alleractiefste speler die er is. Dus nee, zo moeilijk is het allemaal niet.
Denk dat er wel een groot verschil zit in classics en normale werelden. Ik beweer ook nergens dat het moeilijk is (alleen of met een klein groepje starten). Al ben ik wel van mening dat het moeilijker is dan met een premade. Toch @JokersBrain ?
 
Bovenaan