Voetbal

Reactiescore
3.541
Denk dat iedereen wel weet hij zit te trollen. Herinner mij nog voorrondes CL tussen PSV en Zulte 7 jaar geleden ofzo waren hele leuke wedstrijden. PSV had toen Bakali, Wijnaldum en schaak ofzo als CV zo'n naam herinner ik me nog o.a. Zulte was in competitie 2de geworden en liepen de titel mis in de allerlaatste speeldag tegen Anderlecht door een afgeweken vrijetrap van Biglia die later naar Lazio ging en AC Milan en zelfs nog wk finale gespeeld met Argentinie in 2014. Zulte dat o.a Junior Malanda had die helaas in 2014 ook geloof ik gestorven is op 20-22 jarige leeftijd toen hij al een seizoen basis stond bij het Wolfsburg van KDB en Dost. Thorgan Hazard en Mbaye Leye die nu trainer van Standard is in de spits.


PSV ging zeer verdient door overigens. Ook Maher was toen het talentje daar, moet je nagaan hoelang het al geleden is^^
 
Reactiescore
561
Tldr maar ga wel nog op ons Dash product reageren zo!


(toch maar gelezen) mijn club STVV is overigens niet verlieslatend Martijn. Wij zijn een gezonde club op zichzelf zonder een rijke investeerder die de tekorten moet indekken.
STVV is een speeltje van wat Japanners.
 
Reactiescore
3.541
STVV is een speeltje van wat Japanners.

Die Japanners hebben ons al veel geld opgeleverd en dan doel ik niet op hun eigen kapitaal. Maar ze sloegen wel wat door met hun Aziatische spelers en nen trainer uit Australië die ze echt wouden hebben. Resultaat dat we op degradatieplaats stonden. Gelukkig zijn ze ook bereid om naar de supporters te luisteren en hebben ze nu een trainer van de streek gehaald met ervaring en 2 zeer ervaren en goede Belgen gehaald als versterkingen deze winter. Meteen uit degradatie zone al. Dus we worden wel serieus genomen door ze gelukkig.
 
Reactiescore
3.541
Corona uitbraak bij Brugge net voor de Europese match, geen Vanaken, Denswil, Noa Lang en de trainer plus technische staf. Wel aderlatingen, match paar uur vroeger gezet door vrieskou, match gaat al om 16 uur van start. Ben benieuwd of ze nog een resultaat kunnen pakken daar.
 
Reactiescore
1.015
Geen idee of je sarcastisch bent maar voor de finale blijven er maar 2 ploegen over dus daar heb je geen loting voor nodig.

Hoezo? Men moet de scheidsrechter nog bepalen. Die, bij zorgvuldig selecteren, de match nog feller kan doen kantelen dan zijn omstaanders op het veld.
 
Reactiescore
3.541
Scheidsrechter word niet bepaald door een loting maar door prestaties. En hangt van bepaalde criteria af, je mag bv niet uit hetzelfde land komen als een ploeg uit je eigenland de finale speelt.
 
Bovenaan