Top/Flopstammen

Reactiescore
903
Dat je überhaupt dorpen weggeeft aan een derde partij zonder te strijden zegt ook al veel over je eigen. Je kan ook de rotte appel kicken en doorgaan met de rest het is maar net wat je wil.

Buiten dat om staat Venari ook niet te wachten op interns van een derde partij. Wij strijden wel voor elke meter die we maken. Mbt het recruiten van Achileus is ook een conclusie die snel getrokken word. Er is niks besproken of iets dergelijke dus daar sla je de plank toch mis.
 
Reactiescore
130
Jammer dat je dit zo op het AF moet pleuren - dat wij naar Venari gaan is nog helemaal niet ter sprake geweest. We hebben ook nog geen contact gelegd met Venari. Wij waren daarentegen wel de eerste wie hebben geroepen afstand te doen van de "stab" en de stam te verlaten, maar omdat wij DEF hebben staan bij Illy wilde wij dit niet direct doen maar de stam een kans geven om de DEF te vervangen.
Je hebt niet Illy en co niet eens de kans gegeven om een uitleg te geven en zo beslist om te leaven. Je zei ook dat het al langer op de planning stond dus ik gok dat je niet pland om te leaven zonder een ander plan... Je beslist op een uur om de stam te leaven dan zocht je gewoon een reden om te leaven en die heb je nu
 
Reactiescore
1.585
Jammer dat je dit zo op het AF moet pleuren - dat wij naar Venari gaan is nog helemaal niet ter sprake geweest. We hebben ook nog geen contact gelegd met Venari. Wij waren daarentegen wel de eerste wie hebben geroepen afstand te doen van de "stab" en de stam te verlaten, maar omdat wij DEF hebben staan bij Illy wilde wij dit niet direct doen maar de stam een kans geven om de DEF te vervangen.

Trek terug die zooi, ik ben hongerig als de pest
 
Reactiescore
903
Die gaan achter de feiten aanlopen omdat EWS en Venari kwantitatief veel groter worden.
En EWS en Venari werken samen maar willen het niet openlijk zeggen... EWS gooit aanvallen op dorpen waar wij clears op Venari hebben lopen en omgekeerd...
Wanneer hebben wij jullie aangevallen dan? Tot heden nog steeds niet gebeurd en nogmaals Venari staat in voor een FFA ipv R2W beleid
 
Reactiescore
68
Ik denk dat de 1 v 1 er snel zal zijn tussen Venari en EWS op deze manier jammer maar helaas wat propaganda maken op het AF wel allemaal niet te weeg brengt...
Zielig is het
EWS is nu lekker aan het internen in AYS zijn cluster en Achileus maakt de verhuis naar Venari dus dan heb je het eig wel al gespeeld.

Doe toch normaal man
 
Reactiescore
864
Je hebt niet Illy en co niet eens de kans gegeven om een uitleg te geven en zo beslist om te leaven. Je zei ook dat het al langer op de planning stond dus ik gok dat je niet pland om te leaven zonder een ander plan... Je beslist op een uur om de stam te leaven dan zocht je gewoon een reden om te leaven en die heb je nu

Dit is een grap mag ik hopen na de uitgebreide discussies welke gevoerd zijn vanmorgen en begin van de middag? Ik heb aangegeven dat het een opstapeling was en dat dit voor mij en ons team de druppel is.

Wij hebben zelfs nog recent de stam massa gepland op Venari en hebben verreweg de meeste stam VV's gedraaid de afgelopen periode, samen met Blacklist.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
130
Dit is een grap mag ik hopen na de uitgebreide discussies welke gevoerd zijn vanmorgen en begin van de middag? Ik heb aangegeven dat het een opstapeling was en dat dit voor mij en ons team de druppel is.

Wij hebben zelfs nog recent de stam massa gepland op Venari en hebben verreweg de meeste stam VV's gedraaid de afgelopen periode, samen met Blacklist.
Als ik al van de leiding van EWS te horen krijg om 9u sochtends dat jullie naar Venari gaan dan moet je mij niet gaan uitleggen dat je de discussie hebt afgewacht.
1615998888244.png
 
Reactiescore
1.647
Je hebt niet Illy en co niet eens de kans gegeven om een uitleg te geven en zo beslist om te leaven. Je zei ook dat het al langer op de planning stond dus ik gok dat je niet pland om te leaven zonder een ander plan... Je beslist op een uur om de stam te leaven dan zocht je gewoon een reden om te leaven en die heb je nu

Idioot, je argumenten zijn nu al 10x ontkracht, dat je dezelfde onzin blijft herhalen betekend niet opeens dat het daardoor waarheid word.
 
Reactiescore
903
Als ik al van de leiding van EWS te horen krijg om 9u sochtends dat jullie naar Venari gaan dan moet je mij niet gaan uitleggen dat je de discussie hebt afgewacht.
Bekijk bijlage 27839
Ooit gehoord van een aanname die gedaan word gezien de ligging van een bepaald account?
 
Reactiescore
130
Idioot, je argumenten zijn nu al 10x ontkracht, dat je dezelfde onzin blijft herhalen betekend niet opeens dat het daardoor waarheid word.
Waar ontken ik iets ? Ik zeg dat die de uitleg niet heeft afgewacht ik zeg toch niet dat ze niet gestabd hebben ?
 
Reactiescore
2.477
Ik denk dat de 1 v 1 er snel zal zijn tussen Venari en EWS op deze manier jammer maar helaas wat propaganda maken op het AF wel allemaal niet te weeg brengt...
Zielig is het
EWS is nu lekker aan het internen in AYS zijn cluster en Achileus maakt de verhuis naar Venari dus dan heb je het eig wel al gespeeld.
Beetje makkelijk om het op de P&P te steken, wellicht even aan een beetje zelfreflectie doen en de hand in eigen boezem steken. Gisteren zat Death ook nog doodleuk te internen in het cluster van Chameleon wat gewoon werd weggewuifd door jou, dan moet je ook niet veel coulance verwachten. Er is nog geen enkel dorp in het cluster van AYS genomen en die intern hebben jullie toch wel echt aan jullie zelf te danken, met een stab ga je inderdaad accounts tegen je krijgen. EWS heeft gewoon al het meest gestreden deze wereld en de meeste partijen gesloopt om dat ‘zielig’ te noemen is wel enorm kortzichtig. Bovendien is buiten Ews en Venari ook Shock gewoon een zeer gevaarlijke partij voor de WW, idem Pugna en Death. mits die samen de rug rechten. Ews heeft allesbehalve een bg of samenwerking met Venari, geen idee van waar je dat haalt. Blijkbaar hetzelfde voor de zogenoemde Achilleus overstap naar Venari. Je lijkt echt enorm salty en probeert dan maar wat nonsens op het AF te verkopen, beetje jammer.
 
Reactiescore
344
Van stellig naar we zijn voor ffp inplaats van r2w naar nog niet in gesprek naja hoe het ook gaat lopen, kwa opties is het niet geheel dom. En of er vanuit Achilleus gehoopt werd dat dit ook zou goed komen vanwege interne vrienden of kennissen. Idk die ophef is ook niet nodig lijkt me. Het enige wat de das omgedaan heeft dat is dat dit de druppel was en met de leave van ach er meer mensen geen toekomst gaan zien.
 
Reactiescore
864
Als ik al van de leiding van EWS te horen krijg om 9u sochtends dat jullie naar Venari gaan dan moet je mij niet gaan uitleggen dat je de discussie hebt afgewacht.
Bekijk bijlage 27839

Best knap, dit zijn de gesprekken tussen mij en Melvin van de afgelopen dagen:

1615999123128.png
 
Reactiescore
1.647
Waar ontken ik iets ? Ik zeg dat die de uitleg niet heeft afgewacht ik zeg toch niet dat ze niet gestabd hebben ?

Ze hebben conclusie genomen nadat uitleg al lang en breed was gegeven. En ook de feiten al op rij stonden. Hadden aangekondigd dat als echt stab was ze zouden leaven (net als ondergetekende) en toen bewijs er was kwam de aankondiging. Dus gewoon alles afgewacht. Dat daarna de helft de lui is om terug te lezen is niet hun fout.
 
Bovenaan