Top/Flopstammen

Reactiescore
2.477
Is dit het einde van een leuke wereld?
 
Reactiescore
903
Is dit het einde van een leuke wereld?
Ligt er aan wat er gaat gebeuren en hoe de anderen er mee omgaan natuurlijk. Maar is enigszins wel jammer idd als Pugna breekt. Je hebt nu toch een mooie verdeling op de wereld
 
Reactiescore
2.444
nogmaals naar mijn inziens met heel pugna, ook naar de inziens van illy want hij geeft het zelf in de pm aan.

Technisch gezien staat er 'werkten met jullie stam' in de pm op dit forum en dat is een werkwoord in de verleden tijd. Dus daar kun je niet heel veel uithalen en zou hun argument eventueel zelfs kracht bijzetten.

Ik zou even de exact geformuleerde afspraak posten (als die al gepost is heb ik dat gemist?), dat maakt het allemaal een stuk makkelijker te beoordelen dan wat losse pm's. Het ziet er in ieder geval niet goed uit.
 
Reactiescore
344
Met jou inzien of feitelijk onderbouwd dat er een pm gewisseld is betreft het samen werken kwa stammen zoals een gap met nap of bg. Dat er kennis was dat 1 iemand samen werkte met jullie en dat de rest dus respect moest tonen is 1 ding. Dat respectloos omgegaan wordt met een speler of stam die gewoon easy weg gebasht word aan je front is een 2e

Wil dus ook niet zeggen dat dit netjes was of een slimme aanpak. Maar iets benoemen of iets neerzetten als een feit terwijl het gedaan is uit aannames.. is voor mij wel een klein verschil. Maakt verder ook niet uit wat de uitkomst is, want daar is deze hele insteek voor nodig geweest, en die resulteert in een einde voor Pugna.
 
Reactiescore
34
Technisch gezien staat er 'werkten met jullie stam' in de pm op dit forum en dat is een werkwoord in de verleden tijd. Dus daar kun je niet heel veel uithalen en zou hun argument eventueel zelfs kracht bijzetten.

Ik zou even de exact geformuleerde afspraak posten (als die al gepost is heb ik dat gemist?), dat maakt het allemaal een stuk makkelijker te beoordelen dan wat losse pm's. Het ziet er in ieder geval niet goed uit.
je gaat niet zeggen " we werken samen" en tegelijkertijd aanvallen sturen.
 
Reactiescore
2.444
je gaat niet zeggen " we werken samen" en tegelijkertijd aanvallen sturen.

Ik heb geen idee wanneer de aanvallen verstuurd zijn, ik las iets over een nachtblitz. Dus ging er vanuit dat de pm die gisteren om 20u geschreven is van voor de aanvallen was.
 
Reactiescore
34
Ik heb geen idee wanneer de aanvallen verstuurd zijn, ik las iets over een nachtblitz. Dus ging er vanuit dat de pm die gisteren om 20u geschreven is van voor de aanvallen was.
aan de pm van agent bough te zien richting lilly neem ik aan dat hij zat te scouten, kan verkeerd zijn maar zo komt het wel over
 
Reactiescore
344
Wij geven alles af aan de beste p&p strijders van 78.. ben benieuwd wie ews nu nog kan overtreffen
 
Reactiescore
130
Ik denk dat de 1 v 1 er snel zal zijn tussen Venari en EWS op deze manier jammer maar helaas wat propaganda maken op het AF wel allemaal niet te weeg brengt...
Zielig is het
EWS is nu lekker aan het internen in AYS zijn cluster en Achileus maakt de verhuis naar Venari dus dan heb je het eig wel al gespeeld.
 
Reactiescore
270
Ik denk dat de 1 v 1 er snel zal zijn tussen Venari en EWS op deze manier jammer maar helaas wat propaganda maken op het AF wel allemaal niet te weeg brengt...
Zielig is het
EWS is nu lekker aan het internen in AYS zijn cluster en Achileus maakt de verhuis naar Venari dus dan heb je het eig wel al gespeeld.

vergeet je shock nu niet?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
864
Ik denk dat de 1 v 1 er snel zal zijn tussen Venari en EWS op deze manier jammer maar helaas wat propaganda maken op het AF wel allemaal niet te weeg brengt...
Zielig is het
EWS is nu lekker aan het internen in AYS zijn cluster en Achileus maakt de verhuis naar Venari dus dan heb je het eig wel al gespeeld.

Jammer dat je dit zo op het AF moet pleuren - dat wij naar Venari gaan is nog helemaal niet ter sprake geweest. We hebben ook nog geen contact gelegd met Venari. Wij waren daarentegen wel de eerste wie hebben geroepen afstand te doen van de "stab" en de stam te verlaten, maar omdat wij DEF hebben staan bij Illy wilde wij dit niet direct doen maar de stam een kans geven om de DEF te vervangen.
 
Bovenaan