Make Casual Great (again): Discussietopic

Reactiescore
157
Is het dan nu toch zo ver gekomen dat cas10 op slot ligt? er verschijnen geen nieuwe bb dorpen dus mogelijkheden om te groeien zijn er dus ook niet meer.
Drop-outs van nieuwe werelden hebben 0,0% kans om iets te beginnen. Moeten we nu met zijn alle wachten tot de aanvalsblokkade wegvalt? of gaat er nog iets veranderen?
 
Reactiescore
273
Je moet het niet voor de grote spelers interessant houden. Want als grote speler kun je ook gewoon klein blijven en zo andere kleine spelers aanvallen.

Je moet het interessant maken voor de kleine spelers. Maar dat gaan ze niet doen.
 
Reactiescore
157
De enige cas die hier voordeel bij heeft is de 9, die blijven constant dorpen krijgen, want die krijgen van 76, 77 en 78 mensen :S


Dan ben ik wel benieuwd of er daadwerkelijk spelers nog naar cas9 overstappen.

Maar je hebt zeker een punt. Cas9 heeft 3 werelden waar spelers van overstappen en cas10 maar 1. Daarbij als beginnende speler heb je helemaal niks meer te zoeken op cas9. Dan is cas10 een betere wereld om nog naartoe te gaan.
 
Reactiescore
54
Dan ben ik wel benieuwd of er daadwerkelijk spelers nog naar cas9 overstappen.

Maar je hebt zeker een punt. Cas9 heeft 3 werelden waar spelers van overstappen en cas10 maar 1. Daarbij als beginnende speler heb je helemaal niks meer te zoeken op cas9. Dan is cas10 een betere wereld om nog naartoe te gaan.

9 is ook niet meer voor de beginnende spelers denk ik, maar 10 is echt verdoemd nu. wordt een lange saaie wereld denk ik :(
 
Reactiescore
273
Of mensen nou op cas9 beginnen of op cas 10, het is in beide werelden niet meer mogelijk om nog dorpen te veroveren als nieuwkomer.
Maar om dan te klagen dat cas9 meer (bb) dorpjes er bij krijgt is niet heel erg logisch, want op dezelfde manier krijg je straks wanneer casual 11 begint weer meer (bb) dorpen op cas10.

Het probleem is duidelijk. Alweer...
 
Reactiescore
273
Wait... is het probleem dan niet net erger geworden...

Nee tuurlijk niet. Het doel van deze nieuwe instelling is om minder spelers naar de nieuwste casual te kunnen sturen, en dat doel is behaald.
En op deze manier groeien twee casual werelden tegelijk en blijven ze ook nog eens langer doorgroeien. Ideaal dus voor ons, de grote speler(s), om zelfs na een jaar nog nieuwe BB dorpjes te kunnen stacken en veroveren.

Thanks TW!
 
Reactiescore
54
Wait... is het probleem dan niet net erger geworden...

Nee :(

Nee tuurlijk niet. Het doel van deze nieuwe instelling is om minder spelers naar de nieuwste casual te kunnen sturen, en dat doel is behaald.
En op deze manier groeien twee casual werelden tegelijk en blijven ze ook nog eens langer doorgroeien. Ideaal dus voor ons, de grote speler(s), om zelfs na een jaar nog nieuwe BB dorpjes te kunnen stacken en veroveren.

Thanks TW!

Ja inderdaad, wordt een lang saai jaartje denk ik :(

En @InnoGames Er zijn op de casual 10 nu nog letterlijk 66 Barbarendorpen, 66! Dat gaat toch nergens over dit, voeg er verdorie meer toe man, echt te achterlijk voor woorden dat er gewoon niet meer BB's per speler op een casual kunnen komen terwijl jullie die instelling per wereld aanpassen, gaat nergens over, lijk wel of jullie TW willen laten uitsterven of zo, want op deze manier gaat dat in ieder geval de goeie kant op ... Nieuwe werelden zijn bar klein, casuals worden nu denk ik al 10 jaar verwaarloosd, Fix je Sh!t man.
 
Reactiescore
15
liever helemaal geen bb meer.
elk bb tje wordt vol gestackt omdat t kan en vervolgens met tig clears overgenomen en meteen gestackt
helaas moeten we daar helaas ook aan meedoen.
tegen t pp geweld en hun eerdere startdatum van stam Crew leden kan niemand wat aan doen.
stam Crew zou verbannen moeten worden.
vraag me af wat hier in Nederland mis in gegaan.
CAS 10 compleet verneukt
kleintjes maken geen schijn van kans.
zelfs stammen niet tegen t absurde misbruik dan gaande is.
elk bb tje verdwijnt in de pocket van crew
misselijk gewoon.
make casual great again voor crewleden blijkbaar.

triest triest triest. en om misselijk van te worden.

zeer demotiverende ontwikkeling.

mvg Marcel
 
Reactiescore
157
Wat onze vrienden @Staceroo en @Final 24 zeggen is compleet juist. De wereld ligt al helemaal op slot. Als je niet voldoende dorpen bezit heb je gewoon pech. Je kan niet door de grotere jongens heen komen want de nieuwe bb dorpen staan zo vol gestacked dat er aardig wat troepen voor nodig zijn om ze te slopen.

Of er moeten meer bb dorpen per speler komen of de aanvalsblokkade moet aangepast worden. Wil de wereld voor beginners nog enigsinds intressant worden.
 
Reactiescore
698
Je kan altijd starten met vlaggen te verzamelen op cas10, aangezien de wereld verder toch geen nut heeft.
oh... dat gaat niet, vlaggen zijn gedeactiveerd.
 
Reactiescore
157
Maar de kleine spelers kunnen dan nog steeds geen nieuwe BB's pakken als ze volgestacked staan.

klopt maar dat gaat anders ook nooit lukken.

stel dat ze een nieuw gespawnde bb dorp overnemen grote kans dat er een stuk of 5 a 6 clears op lopen + trein van een grote speler. dus zullen ze het dorp alsnog verliezen
 
Reactiescore
242
Meer barbs zou helpen, daarnaast zou het misschien wat zijn dat spelers die barb gaan niet altijd rond dezelfde tijd gaan maar random, sommigen overdag, anderen snachts.

grotere spelers weten nu gewoon wnnr ze op moeten letten en pakken zo dat grote barb dorp weg voordat anderen het uberhaupt door hebben.
 
Bovenaan