Top/Flopspelers

Reactiescore
19
ik bedoelde nou juist daarvoor. Die OD stats tot begin van de week. Deze kende ik al.
Het probleem is dat je dan verkeerd vergelijkt, toen wij(Boris Brejcha) 12 dorpen hadden zaten we op ong. 70k ODA terwijl Percy Jackson 4 dagen later 12 dorpjes aantikte en daarmee 190k ODA had. De reden dat wij minder ODA hebben is gewoon puur de voorsprong die wij hebben van onze bijna perfecte start. We hebben vanaf dag 1 bijna iedere dag de farmlimiet gehaald waardoor wij zo veel sneller een grote nuke hadden. Toen wij 3k bijl 1.5k lc en onze eerste edels hadden zaten er genoeg dorpjes in de buurt met hoogstens 500 speer 500 zwaard, waardoor we vrij goedkoop nieuwe dorpjes konden pakken en onze voorsprong daarmee te vergroten. Je moet dus niet kijken naar hoeveel dorpjes met hoeveel ODA mensen hebben. De tijd waarin je ze veroverd is ook belangrijk om mee te nemen.

De enige conclusie die wij de afgelopen dagen nemen is dat er flink veel geinternd wordt door de kant van Illu en Pepper. Hoe de start verlopen is maakt daar verder geen verschil in.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Alleen afgelopen 2 dagen wat dorpen cadeau gehad denk ik. Ik ben benieuwd.
Afgelopen 2 dagen zijn ook de enige 2 waarin ILLU dorpen heeft geedeld
 
Reactiescore
1.893
Dus je hebt geen goede babbel nodig gehad om een TW-speler in je kennissenkring te krijgen? Daar gaan wel wat meer gesprekken aan vooraf dan een intern hoor. Interns regelen is niet lastig kijk maar naar alle bovenstaande berichten over de hoeveelheid interns van ons de afgelopen dagen. Maar hey diplomatisch ziek goed van ons dus dat we er zoveel krijgen?
Nee, daar heb je inderdaad geen goede babbel voor nodig. Al is dit natuurlijk afhankelijk van wat je definitie is van een goede babbel. Wellicht zou je het beter begrijpen als je TW had gespeeld voordat er pp gefarmd kon worden (niet als sneer bedoeld) want sindsdien is interns regelen natuurlijk 10x makkelijker geworden, maar 1 op 1 vergelijkbaar? Nah.

Hoezo vergelijk je überhaupt boosts (wat in dit geval betrekking heeft op de start) met interns in deze fase van de wereld. Dat is gewoon appels met peren vergelijken, Mats. Als je in deze fase één intern regelt ben je met één goede babbel (bij wijze van) 50 dorpen rijker, daar waar je daar in de start 30-40 ‘goede babbels’ nodig hebt voor datzelfde aantal. En zo spelen er nog 10 andere factoren een rol waarom dit niet vergelijkbaar is, denk aan motivatie, tijd, etc. Dus nah, zo 'ziek goed' zijn jullie diplomatisch niet als je het regelen van interns in deze fase als graadmeter pakt.

Ik weet nagenoeg niks van deze wereld maar boosten is natuurlijk al vrij lang de norm, dit was vroeger al zo maar is het laatste jaar tot ongekende hoogte gestegen na de beslissing van het tw-team om elke vorm van boosten geheel legaal te maken.

Moet zeggen dat ik vorig jaar vreselijk tegen het starten met boosts was, maar na een jaar waarin het boosten legaal is geweest maakt het vrijwel niks uit of een speler met de boosts start of ingame veel boosts 'regelt'. Het uiteindelijke resultaat is vaak hetzelfde en de boosts ingame zijn vaak vele malen groter in kwantiteit dan een boost die mee start met een account.

Tot het moment dat er weer enige regelgeving omtrent het boosten komt zal dit ook niet beter worden. Spelers kunnen met de vingers wijzen maar letterlijke elke partij doet er (helaas) aan dus daar schiet niemand echt wat mee op.
Ik sprak over kamp Pepper, niet over de hele community. Want te zien aan de vele spelers die het (ook hier) nog steeds bekritiseren is het dus zeker niet overal de norm, anders was er niet nog steeds zoveel controversie over. En prima dat jij de switch hebt gemaakt van anti-booster naar booster advocate, maar ik doe daar niet aan mee. Met het bagatelliseren ervan ook niet.
 
Reactiescore
2.444
Ik sprak over kamp Pepper, niet over de hele community. Want te zien aan de vele spelers die het (ook hier) nog steeds bekritiseren is het dus zeker niet overal de norm, anders was er niet nog steeds zoveel controversie over. En prima dat jij de switch hebt gemaakt van anti-booster naar booster advocate, maar ik doe daar niet aan mee. Met het bagatelliseren ervan ook niet.

Advocate? Doe vooral rustig aan.. Heb weinig tot niks met deze wereld te maken het is geen P&P of aanval en lees de post nog een keer rustig. Ik ben van mening dat er niet denderend veel verschil zit tussen een boost account gebruiken of boosten door middel van interns. Beide vormen zijn legaal en beide vormen hebben een impact op de kwantiteit die een account gratis kan vergaren. Hoe groot die impact wordt is afhankelijk van de situatie maar het is beide boosten en het een heeft niet uit zichzelf een grotere impact dan het ander.

Het boosten is helaas wel de norm, het wordt bekritiseerd maar het is letterlijk door elke stam deze wereld gedaan als ik beide partijen op het AF kan geloven. En wordt op elke normale wereld en elke classic die ik gevolgd heb gedaan.
 
Reactiescore
180
Dus je hebt geen goede babbel nodig gehad om een TW-speler in je kennissenkring te krijgen? Daar gaan wel wat meer gesprekken aan vooraf dan een intern hoor. Interns regelen is niet lastig kijk maar naar alle bovenstaande berichten over de hoeveelheid interns van ons de afgelopen dagen. Maar hey diplomatisch ziek goed van ons dus dat we er zoveel krijgen?

als je de stamgenoten verplicht van op intern te gaan niet nee ...
 

Deleted User - 487964211

Guest
Besluit is gewoon.
Dat het zeer jammer is dat de top 3 stammen de kans niet hebben gehad om deze wereld tegen elkaar uit te vechten.

Zou gewoon leuker zijn denk ik voor de 3 partijen om nog even door te kunnen gaan.

Voor speer zodat ze kunnen bewijzen dat ze de beste waren in deze wereld.
(want nu hebben ze geen strijdt gehad met de andere 2 grote stammen).
Als ze deze strijd zouden winnen dan kan er niet anders gebeuren dan hun te feliciteren en hun deze wereld als grote winnaar te zien

Voor pepper en illu omdat ze zo een kans hebben gehad om de strijd aan te gaan met speer.
Als dit mislukt dan is speer gewoon de betere stam en verdienen ze de winst
Als dit lukt dan is het gebleken dat 1 van deze 2 de betere stam is.

Dus eigenlijk zou het een 1000x mooier einde zijn als ze deze wereld wat verlengen en de stammen het laten uitvechten.
Zodat er verder geen discussie kan zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Speer heeft gewoon de strijd gewonnen met Boca, wat bij aanvang van de strijd op rang 2 stond
 

Deleted User - 487964211

Guest
Speer heeft gewoon de strijd gewonnen met Boca, wat bij aanvang van de strijd op rang 2 stond

Dit doet helemaal niet ter sprake.
Op het huidig moment.

Huidige situatie is dat er nog 3 grote stammen zijn.
Wat een zeer mooie Eindstrijd zou zijn
Boco is uit elkaar gevallen doormiddel van kata aanvallen. ( wat niet thuis hoort in de werelden).
 

Deleted User - 487964211

Guest
Hoezo zou 1 van de 2 beter zijn als ze per se moeten samenwerken om ook maar een kans te maken?

Er is momenteel nog gee. Enkele vorm van samenwerking gebeurd tussen die 2.
Ze laten elkaar gewoon met rust.

Een beetje zoals rob. En speer..
 

DeletedUser84257

Guest
Besluit is gewoon.
Dat het zeer jammer is dat de top 3 stammen de kans niet hebben gehad om deze wereld tegen elkaar uit te vechten.

Zou gewoon leuker zijn denk ik voor de 3 partijen om nog even door te kunnen gaan.

Voor speer zodat ze kunnen bewijzen dat ze de beste waren in deze wereld.
(want nu hebben ze geen strijdt gehad met de andere 2 grote stammen).
Als ze deze strijd zouden winnen dan kan er niet anders gebeuren dan hun te feliciteren en hun deze wereld als grote winnaar te zien

Voor pepper en illu omdat ze zo een kans hebben gehad om de strijd aan te gaan met speer.
Als dit mislukt dan is speer gewoon de betere stam en verdienen ze de winst
Als dit lukt dan is het gebleken dat 1 van deze 2 de betere stam is.

Dus eigenlijk zou het een 1000x mooier einde zijn als ze deze wereld wat verlengen en de stammen het laten uitvechten.
Zodat er verder geen discussie kan zijn
Goed gezegd.
Ik stel voor dat Speer 4 dagen verlof neemt en dan Pepper en Illu dan hun front in orde zetten. Dan gaan we pas zien wie de echte winnaars van deze classic zijn.
Nog ideetjes?

MVG Burger
 
Bovenaan