Top/Flopspelers

Reactiescore
151
Dat is wel deels zo maar je kunt toch ook niet ontkennen dat als (in dit geval) Legolas na 34 dorpen (wat toch best veel is) minimaal 200k meer ODA had dan ieder lid van Speer dat ook wel iets zegt.

Maar je kunt er geen conclusies aan verbinden. Echter werd eerder geroepen dat onze ODA 'quasi triest' was.

Google cherry picking eens. Je kiest 1 voorbeeld en doet daarom alsof het voor heel de tegenstand geldt?
 
Reactiescore
326
Dat is wel deels zo maar je kunt toch ook niet ontkennen dat als (in dit geval) Legolas na 34 dorpen (wat toch best veel is) minimaal 200k meer ODA had dan ieder lid van Speer dat ook wel iets zegt.

Maar je kunt er geen conclusies aan verbinden. Echter werd eerder geroepen dat onze ODA 'quasi triest' was.

1615475788109.png

Pak dan tenminste de stats waarbij de ODA rank ook nog vermeld staat
 
Reactiescore
470
Mooi dat je 6legolas als voorbeeld neemt, want hij is een van de weinig die dit niet heeft gedaan(ik heb alleen de stammen beschuldigd, niet individuele gevallen). Kijk eerder bij Nameless, stevenh, xuonra, percy, ... vergelijk hun stats met die van ons en je zult zien dat er een degelijk verschil is

Nameless 1339k ODA na 65 dorpen
Stevenh 750k ODA na 66 dorpen
Xuonra 973k ODA na 69 dorpen
Percy 1950k ODA na 66 dorpen

Minty 779k ODA na 67 dorpen.

Ja want deze vergelijking kan je ook echt trekken? We praten nu over 11 dagen geleden. Spelers hadden toen aanzienlijk minder def

Met de snelheid zal dat niet zoveel uit moeten maken toch? Def dorpen waren 11 dagen geleden ook al vol.

Bekijk bijlage 27734

Pak dan tenminste de stats waarbij de ODA rank ook nog vermeld staat

Pak dan tenminste de stats erbij vanaf het begin van Minty en niet vanaf het moment dat die ODA begon te pakken omdat die al dik 1e stond.
 

DeletedUser84257

Guest
Nameless 1339k ODA na 65 dorpen
Stevenh 750k ODA na 66 dorpen
Xuonra 973k ODA na 69 dorpen
Percy 1950k ODA na 66 dorpen

Minty 779k ODA na 67 dorpen.



Met de snelheid zal dat niet zoveel uit moeten maken toch? Def dorpen waren 11 dagen geleden ook al vol.
Nameless na 118 dorpen (50+ interns later) 2,49 Mio, Minty nu 4.91 Mio.
Kheb het gevoel dat je jezelf hier een beetje in de voet geschoten hebt?
 
Reactiescore
326
Nameless 1339k ODA na 65 dorpen
Stevenh 750k ODA na 66 dorpen
Xuonra 973k ODA na 69 dorpen
Percy 1950k ODA na 66 dorpen

Minty 779k ODA na 67 dorpen.



Met de snelheid zal dat niet zoveel uit moeten maken toch? Def dorpen waren 11 dagen geleden ook al vol.


Def dorpen waren toen helemaal niet vol.
Als je graag scorebord journalistiek wil doen, hebben wij 3.8M ODA gepakt op de laatste 60 dorpen. Toch best triest dat je dan zo weinig ODA pakt over 60 dorpen. Nu factor ik de tijd ook niet in, zoals jullie niet doen. Toch is dit een vrij essentieel onderdeel
 
Reactiescore
1.893
Op het moment dat ik mijn eerste bericht erover typte klopte de cijfers zoals ik ze posten, als je nu kijkt zullen de cijfers weer anders zijn . Het is een beetje misleidend om onze punten omhoog te doen en je eigen kant niet aan te passen terwijl die ook weer gegroeid zijn. Maar goed dat 100k verschil maakt ook niet zoveel uit en als je er morgen naar kijkt zal het weer een groter of kleiner verschil zijn. Dus laten we even kijken naar de punten op het moment dat de BG tussen Pepper en ILLU inging om aan te tonen dat de wereld niet uit evenwicht is gebracht :


Pepper 1.65m
Illu 1.55m
Bijl 0.15m
Salt 0.15m

Totaal : 3.5m

Speer 3.2m
RR 0.6m
FBI 0.4m

Totaal : 4.2m

Nou tel die 400k intern er nog eens bij waarover ik hier boven lees en het is 3.9m tegen 4.2m , lijkt me toch wel in evenwicht als je het mij vraagt. Een account recruiten had weinig verschil gemaakt, dan had Speer nog steeds een voordeel van 1.5m gehad.

Interns fixen aan de start of voor de start is voor mij allemaal hetzelfde het blijven gratis dorpen waar je niks voor moet doen. Dat goed babbeltje heb je net zo goed nodig om een account met je te laten starten.
Betreffende het eerste deel verwijs ik je graag terug naar de post van @Nowhere in the sun.

Betreffende het tweede deel: als je echt van mening bent dat je een goed babbeltje nodig hebt om boost accounts te ronselen die bestaan uit TW-spelers uit je directe kennissenkring en dit zelfs 1 op 1 vergelijkbaar vindt met een intern regelen van een onbekende speler die toevallig in je omgeving ligt is deze discussie wel klaar. Boosten is dus oprecht de norm, spijtig.
 
Reactiescore
119
Nameless 1339k ODA na 65 dorpen
Stevenh 750k ODA na 66 dorpen
Xuonra 973k ODA na 69 dorpen
Percy 1950k ODA na 66 dorpen

Minty 779k ODA na 67 dorpen.



Met de snelheid zal dat niet zoveel uit moeten maken toch? Def dorpen waren 11 dagen geleden ook al vol.



Pak dan tenminste de stats erbij vanaf het begin van Minty en niet vanaf het moment dat die ODA begon te pakken omdat die al dik 1e stond.

Tai Chi 62 dorpen, 2.37 mil ODA, 4.9 mil totaal. I win!!!
 
Reactiescore
470
Betreffende het eerste deel verwijs ik je graag terug naar de post van @Nowhere in the sun.

Betreffende het tweede deel: als je echt van mening bent dat je een goed babbeltje nodig hebt om boost accounts te ronselen die bestaan uit TW-spelers uit je directe kennissenkring en dit zelfs 1 op 1 vergelijkbaar vindt met een intern regelen van een onbekende speler die toevallig in je omgeving ligt is deze discussie wel klaar. Boosten is dus oprecht de norm, spijtig.

Dus je hebt geen goede babbel nodig gehad om een TW-speler in je kennissenkring te krijgen? Daar gaan wel wat meer gesprekken aan vooraf dan een intern hoor. Interns regelen is niet lastig kijk maar naar alle bovenstaande berichten over de hoeveelheid interns van ons de afgelopen dagen. Maar hey diplomatisch ziek goed van ons dus dat we er zoveel krijgen?
 
Reactiescore
2.444
Boosten is dus oprecht de norm, spijtig.

Ik weet nagenoeg niks van deze wereld maar boosten is natuurlijk al vrij lang de norm, dit was vroeger al zo maar is het laatste jaar tot ongekende hoogte gestegen na de beslissing van het tw-team om elke vorm van boosten geheel legaal te maken.

Moet zeggen dat ik vorig jaar vreselijk tegen het starten met boosts was, maar na een jaar waarin het boosten legaal is geweest maakt het vrijwel niks uit of een speler met de boosts start of ingame veel boosts 'regelt'. Het uiteindelijke resultaat is vaak hetzelfde en de boosts ingame zijn vaak vele malen groter in kwantiteit dan een boost die mee start met een account.

Tot het moment dat er weer enige regelgeving omtrent het boosten komt zal dit ook niet beter worden. Spelers kunnen met de vingers wijzen maar letterlijke elke partij doet er (helaas) aan dus daar schiet niemand echt wat mee op.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
119
Hoeveel moet je nog interne voor je bij Pepper mag?

Wij mogen al joinen, we moeten alleen wel 200-300K aan interns meenemen zodat je de eerste dagen door blijft groeien.

Dat zou Counter300 worden, maar die is geclaimd door Illu., dus nu moet ik weer door op Rob.
 
Reactiescore
22
Wij mogen al joinen, we moeten alleen wel 200-300K aan interns meenemen zodat je de eerste dagen door blijft groeien.

Dat zou Counter300 worden, maar die is geclaimd door Illu., dus nu moet ik weer door op Rob.
hahaha, Geclaimd door ILLU, maar geïnternd door anderen, zie overnames ;)
 
Reactiescore
151
Ik weet nagenoeg niks van deze wereld maar boosten is natuurlijk al vrij lang de norm, dit was vroeger al zo maar is het laatste jaar tot ongekende hoogte gestegen na de beslissing van het tw-team om elke vorm van boosten geheel legaal te maken.

Moet zeggen dat ik vorig jaar vreselijk tegen het starten met boosts was, maar na een jaar waarin boosten legaal is maakt het vrijwel niks uit of een speler met de boosts start of ingame veel boosts 'regelt'. Het uiteindelijke resultaat is vaak hetzelfde en de boosts ingame zijn vaak vele malen groter in kwantiteit dan een boost die mee start met een account.

Tot het moment dat er weer enige regelgeving omtrent het boosten komt zal dit ook niet beter worden. Spelers kunnen met de vingers wijzen maar letterlijke elke partij doet er (helaas) aan dus daar schiet niemand echt wat mee op.

Naja in het begin al 2 dorpen extra hebben waarvan 1 puur off en gs gaat en de ander puur deff en gs geeft je wel echt een hele dikke voorsprong vergeleken met wat je met wat pms klaar gaat krijgen in een normale omgeving. Die deff maakt je veilig en die off zorgt ervoor dat je sowieso nog wel een dorpje extra gratis pakt. En dan heb je dus je hele clear nog plus een paar dorpjes waarvan er minstens 2 perfect zijn gebouwd voor een pure boost.
 
Reactiescore
108
Mooi dat je 6legolas als voorbeeld neemt, want hij is een van de weinig die dit niet heeft gedaan(ik heb alleen de stammen beschuldigd, niet individuele gevallen). Kijk eerder bij Nameless, stevenh, xuonra, percy, ... vergelijk hun stats met die van ons en je zult zien dat er een degelijk verschil is

@Nowhere in the sun Doe ook eens zo'n mooi overzicht van de ODA van Percy. Ik denk namelijk dat die vrij netjes is. Alleen afgelopen 2 dagen wat dorpen cadeau gehad denk ik. Ik ben benieuwd.
 
Reactiescore
2.444
Naja in het begin al 2 dorpen extra hebben waarvan 1 puur off en gs gaat en de ander puur deff en gs geeft je wel echt een hele dikke voorsprong vergeleken met wat je met wat pms klaar gaat krijgen in een normale omgeving. Die deff maakt je veilig en die off zorgt ervoor dat je sowieso nog wel een dorpje extra gratis pakt. En dan heb je dus je hele clear nog plus een paar dorpjes waarvan er minstens 2 perfect zijn gebouwd voor een pure boost.

Ja het is een gigantisch voordeel, maar goed de start wordt ook op andere manieren overbrugt door tijdelijk in kleinere stammen te zitten voor bescherming, te starten met een gigantisch sterke pre-made of tijdelijk samenwerkingen aan te gaan met spelers die je later wegspeelt. Het is allemaal legaal net zoals boosten dat helaas ook is. Wat een groter voordeel geeft het starten met een boost, interns regelen of een van de bovenstaande dingen ik weet het niet? Dat zal vreselijk afhangen van de betreffende situatie en zal per account en per wereld weer verschillen. Want waar trek je de lijn? Is een boost account beter dan 10 intern dorpen of is dat verschil groter of kleiner?
 
Reactiescore
104
Het niveau van retro was dan ook beter + de stam in het noord oost boeide de wereld niet en deden amper iets in de oorlog, zorgde enkel zodat de stam noord west grote safe zone creëerde.

En enkel jan/chris en bas waren de core van retro, de rest als je riep stuur bijl clears liep alleen de bijlstrijders maar de rest blijf gewoon thuis staan.

Nadat er 2 spelers van die stam gerekt waren, boeide die stam inderdaad minder. Maar zijn toch zeker paar massas over en weer gegooid (niet altijd van de beste kwaliteit).

En als volgens jou Jan, Chris en Bas met zen drietjes de nummer 1 en 2 stam kunnen rekken, dan moet speer als nummer 1 stam toch zeker 2 en 3 aankunnen? Waarvan in de nummer 2 stam bovendien een aantal spelers zitten die enkel maar bijlstrijders sturen.
 
Bovenaan