Top/Flopstammen

Reactiescore
1.478
We kunnen ook gewoon een oplossing vinden voor al dit gezeik.
Ik stel voor:

1. Geen rim vv's;
2. Geen main-accounts buiten de stam;
3. Geen allianties met andere stammen;
4. Geen absurde mb's om de afspraken te omzeilen op plekken anders dan je eigen rim;
5. Geen accounts meer spawnen op gebieden om meer terrein te pakken, Snow situatie kunnen we helaas niet terugdraaien dus laten we maar zo;

Fair deal? Spelen we de wereld puur op kwaliteit.
Ik accepteer deze regels en leg ze op aan elke stam op W78. Bij schending krijgt diegene persoonlijk een boos AF-berichtje van mij!
 
Reactiescore
253
Wel grappig dat Shock hier loopt te zeiken over VV's draaien, terwijl UM vv heeft gedraaid tegen Venari in de afkoelperiode.

Iets met een dubbele agenda? En wel non stop om dorpen blijven wenen, die 1 veld over de lijn gepakt zijn met als insteek goed vertrouwen. Een vertrouwen dat achteraf compleet misplaatst was?

Wat durf jij te beweren man? Wij hebben meermaals een akkoord gehad over die dorpen. Eerst ging je ze vorige week geven. Dat ging niet door. Daarna ging je ze op 11/3 (vandaag) geven omdat je niet wou dat we er troepen in maakte + je GS voor munten wou (3-4 dorpen nota bene). Vandaag spreken we je erop aan en krijgen we gewoon geen reactie. Dat vind ik gewoon in en intriest.

En ja ik heb welgeteld 1 uur VV gedaan bij Tycoon omdat hij stage had + er helemaal alleen voorstond (geen stam toen weet je wel? ;)) Dit was puur een vriendendienst omdat hij onze co was op 76 en ik Cay gewoon een chille kerel vind.
 
Reactiescore
2.477
Shock: VV'en buiten de stam kan echt niet
Also Shock: 2 top 5 spelers deffen buiten de stam

:biggrin:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Nog nooit zoveel onzin in 1 post gezien. Asap mbs van corus? Gestabt door corus? Als je leugens gaat droppen, probeer ze dan op zn minst geloofwaardig te maken of zet er liever gewoon bewijzen bij?
847929cb7df958f1f23da03060da219d.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
En ja ik heb welgeteld 1 uur VV gedaan bij Tycoon omdat hij stage had + er helemaal alleen voorstond (geen stam toen weet je wel? ;)) Dit was puur een vriendendienst omdat hij onze co was op 76 en ik Cay gewoon een chille kerel vind.

Ik hou er gewoon niet van als je zaken gaat verbloemen in de vorm van 'we vinden het niet kunnen wat er met Speeder is gebeurd, daarom dat we hem helpen'. Alsof het jou nog maar iets had geboeid wat er met een Speeder gebeurde als die bijvoorbeeld aan de andere kant van de wereld had gelegen. Enkel en alleen omdat je er zelf profijt bij hebt, ben je je daarin gaan mengen. Dan vind ik het lachwekkend als je anders probeert te beweren, that's all.

Lol.png
 
Reactiescore
253

Ben blij dat je mijn bericht vergroot. Ik zou inderdaad wel hetzelfde hebben gedaan moest Tycoon aan de andere kant van de wereld hebben gelegen.

Daarbovenop gaat het in dit geval over een uurtje vv'en (VV logs mogen hier geplaatst worden) wat toch echt wel een wezenlijk verschil is met het systematisch aannemen van vv's om zo de vijand zijn positie te verslechteren.
 
Reactiescore
260
Ooit gehoord van sunk cost fallacy?
 
Reactiescore
260
Ahja want dat is echt van toepassing op tribalwars. Komop zeg :biggrin:
Makkelijk deze regels proberen opstellen nadat je zelf al deze zaken hebt misbruikt

Ja de sunk cost fallacy, is namelijk letterlijk dit. De kosten (lees nadelen ondervonden) zijn al gemaakt, en krijg je niet meer terug hoe dan ook. Vervolgens geen regels willen omdat de kosten al gemaakt zijn is gewoon compleet irrationeel ;)

Source: i study this shit?
 
Reactiescore
1.075

Dat moet je natuurlijk we juist nuanceren. Dit gaat over kingdemoed en meraxess (denk ik , not sure) beide spelers zijn ook rond diezelfde datum geinternt door ons.

De nap is door ons beeindigd rond 20/2.
Beide MBs waren dus ook niet meer aanwezig op het moment van het beeindigen van de nap, noch op het moment van jullie intern. Het slaat dan ook nergens op dat coruscant in dit verhaal betrokken word.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Pugna had 9 leden in hun kamp, een BG met Signum en een GAP met Tycoon960. Internde dorpen achter/in het cluster van Death en heeft momenteel een bg met de rang 7 stam (+ nog altijd een 8ste lid).

Shock legde Snow ver buiten eigen gebied neer en pakte zo erg veel kwantiteit, hebben een absurde mb-stam van 2.5 miljoen (rang 8) en hadden circa één maand een bg met andere top-4 stam Venari om zo op ander front te kunnen focussen en kwantiteit te winnen. Ook draaide ze vv tegen EWS bij Narcissistic Illy en op Tycoon960 tegen Venari.

EWS heeft enkele vv's gedraaid (enkel in de rim van Snow), hun 7-tal compleet gemaakt en wat tricky dorpen gepakt achter stabber Coruscant.

Denk dat de "jullie hebben alles al gedaan en willen nu afspraken" niet helemaal van toepassing is. Als je veel kwantiteit nodig hebt om je gebrek aan kwaliteit te coveren, geef dat dan gewoon toe en stop met zeiken op andere. Als er hier één partij is die daadwerkelijk gevochten heeft voor winsten is het EWS en geen van eerdergenoemde stammen, die rushen enkel kwantiteit en zeiken als iets tegen hen gebeurd om dat plan te verstoren.
 
Reactiescore
2.477
Dat moet je natuurlijk we juist nuanceren. Dit gaat over kingdemoed en meraxess (denk ik , not sure) beide spelers zijn ook rond diezelfde datum geinternt door ons.

De nap is door ons beeindigd rond 20/2.
Beide MBs waren dus ook niet meer aanwezig op het moment van het beeindigen van de nap, noch op het moment van jullie intern. Het slaat dan ook nergens op dat coruscant in dit verhaal betrokken word.
Er kwamen aanvallen alvorens de NAP afliep, al kan ik momenteel niet het bewijs vinden/zoeken
 
Reactiescore
1.918
Teveel gezeik

Ik stel een unirush voor
 
Bovenaan