Top/Flopstammen

Reactiescore
5.701
Is dit nu propoganda richting EWS of zelfverheerlijking Rene:rolleyes2:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
We kunnen ook gewoon een oplossing vinden voor al dit gezeik.
Ik stel voor:

1. Geen rim vv's;
2. Geen main-accounts buiten de stam;
3. Geen allianties met andere stammen;
4. Geen absurde mb's om de afspraken te omzeilen op plekken anders dan je eigen rim;
5. Geen accounts meer spawnen op gebieden om meer terrein te pakken, Snow situatie kunnen we helaas niet terugdraaien dus laten we maar zo;

Fair deal? Spelen we de wereld puur op kwaliteit.
 
Reactiescore
261
Maar ze keurden het wel goed, dat is net het punt. Tegen VV's om kwantiteit te pakken maar het zelf hebben gedaan. Das gewoon ironisch.
Waar hebben we gepolst dan? Als je denkt dat we elk rimaccount pm'en dan benje echt aan het doorslaan hoor haha
Als mystery onze bg was en zij lagen onder vuur, ze hadden nog een respectabele stam, dan had ik alles gedaan om de dorpen binnen die stam te behouden, niet zelf gebruiken om te jumpen.
 
Reactiescore
2.064
Is dit nu propoganda richting EWS of zelfverheerlijking Rene:rolleyes2:

Naja ik sta eigenlijk redelijk neutraal in de situatie. Op w76 in salt hadden we redelijk hoge normen en waarde (naar mijn mening?) en keurde we zoveel mogelijk situaties in grijs gebied af. Iedereen was hier 100% achter en blij mee.

Als ik nu zie hoe EWS dingen aanpakt is dit het tegenovergestelde. Ze profiteren atm van de haat aan Fear (logisch?) maar houden geen rekening met de rest (o.a. Shock) en dat is naar mijn mening totaal niet de bedoeling.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als mystery onze bg was en zij lagen onder vuur, ze hadden nog een respectabele stam, dan had ik alles gedaan om de dorpen binnen die stam te behouden, niet zelf gebruiken om te jumpen.
Hebben we ook gedaan. Tot de troepen op waren LOL
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Naja ik sta eigenlijk redelijk neutraal in de situatie. Op w76 in salt hadden we redelijk hoge normen en waarde (naar mijn mening?) en keurde we zoveel mogelijk situaties in grijs gebied af. Iedereen was hier 100% achter en blij mee.

Als ik nu zie hoe EWS dingen aanpakt is dit het tegenovergestelde. Ze profiteren atm van de haat aan Fear (logisch?) maar houden geen rekening met de rest (o.a. Shock) en dat is naar mijn mening totaal niet de bedoeling.

Je hebt alle afspraken vooraf aan de wereld aan je laars gelapt en komt dan hier verkondigen dat je hoge normen en waarden had?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
We kunnen ook gewoon een oplossing vinden voor al dit gezeik.
Ik stel voor:

1. Geen rim vv's;
2. Geen main-accounts buiten de stam;
3. Geen allianties met andere stammen;
4. Geen absurde mb's om de afspraken te omzeilen op plekken anders dan je eigen rim;
5. Geen accounts meer spawnen op gebieden om meer terrein te pakken, Snow situatie kunnen we helaas niet terugdraaien dus laten we maar zo;

Fair deal? Spelen we de wereld puur op kwaliteit.

Goed, welke moraalridder gaat hier op reageren?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
2.477
Jullie situatie is eerder met alones te vergelijken dan met mystery die al vanaf het begin bij Baken hoorde. Alones had ook een hekel aan tyrant (fear?) en wou zich door ons laten internen. Wij deden dit echter niet!

Idem Waste die wij in de core gedeeltelijk aan Tyrant hebben afgegeven.
Laten we bij het begin beginnen, het account wat geinternd is lag volledig tegen Salt aan en niet tegen Tyrant.
:biggrin:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wel grappig dat Shock hier loopt te zeiken over VV's draaien, terwijl UM vv heeft gedraaid tegen Venari in de afkoelperiode.

Iets met een dubbele agenda? En wel non stop om dorpen blijven wenen, die 1 veld over de lijn gepakt zijn met als insteek goed vertrouwen. Een vertrouwen dat achteraf compleet misplaatst was?

Dan zal er weinig gesniped zijn als UM vv draait.
 
Reactiescore
1.380
Maak eens een lijstje van waar wij allemaal vv gedraaid hebben dan, want ben wel benieuwd of dat daadwerkelijk 'overal' is?

Dit is niet te controleren en weet jij ook.

Goed, welke moraalridder gaat hier op reageren?

Regels kan je zo omzeilen. Dan log je gewoon tijdje niet kan je zo loggen op ander account. Dit ken jij maar al te goed he ;)
Regels afspreken is een heel gevaarlijk iets heb het gemerkt op W75 hoe moeilijk dit is en hoe snel mensen naar mazen in de wet zoeken.
 
Reactiescore
3.457
Ah joh niet op ingaan op al dat getrol op het af Martijn!
 
Reactiescore
344
Blijft toch vrij ironisch dat Pugna leden klagen over EWS die VV draait terwijl de eerste stammassa op Pugna een VV direct aan Shock werd gegeven :redface: Dan neem je jezelf toch totaal niet serieus?

Dit soort uitingen, wederom slaag je hier de plank mis. Ik klaag niet ik geef iets aan na dat gevraagd word mij toe te lichten waarom ik de post van ews over fair end game etc niet serieeus kan nemen. Tevens de beschuldigingen die geuit worden naar pugna voor de helft geen feiten betreffen. Dus ik klaag niet maar geef een mening waarom - hoe - en wat.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Regels kan je zo omzeilen. Dan log je gewoon tijdje niet kan je zo loggen op ander account. Dit ken jij maar al te goed he ;)
Regels afspreken is een heel gevaarlijk iets heb het gemerkt op W75 hoe moeilijk dit is en hoe snel mensen naar mazen in de wet zoeken.

Bg'tjes en dergelijke zijn prima te controleren. VV kunnen we prima als heren onder elkaar afspreken, is op W76 ook prima gegaan.

Ah joh niet op ingaan op al dat getrol op het af Martijn!

Dit is geen getroll, dit is een keiharde afspraak opstellen die precies in het straatje zou moeten passen van jullie 'fair-play-spelers'. Laten we dat zo doen dan?
 
Reactiescore
1.075
Misschien er ook even bijvermelden dat er een mbke is gerekruteerd uit Alones en volgens mij daarbovenop nog een acc is geinternd?
Over welke stam zijn we heen gejumped door het internen van sommige spelers van Asap? Precies:wink: De stam Asap waren ex-mb's van Corus, ze zijn ook gestabt door hem (iets van een NAP-schennis). Als ze dan naar ons komen omdat ze er klaarmee zijn, VV droppen en zeggen dat we best de dorpen mogen hebben, tsja.

Nog nooit zoveel onzin in 1 post gezien. Asap mbs van corus? Gestabt door corus? Als je leugens gaat droppen, probeer ze dan op zn minst geloofwaardig te maken of zet er liever gewoon bewijzen bij?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
We kunnen ook gewoon een oplossing vinden voor al dit gezeik.
Ik stel voor:

1. Geen rim vv's;
2. Geen main-accounts buiten de stam;
3. Geen allianties met andere stammen;
4. Geen absurde mb's om de afspraken te omzeilen op plekken anders dan je eigen rim;
5. Geen accounts meer spawnen op gebieden om meer terrein te pakken, Snow situatie kunnen we helaas niet terugdraaien dus laten we maar zo;

Fair deal? Spelen we de wereld puur op kwaliteit.

Nou prima, aan elke stam zijn deze afspraken voorgelegd. Volgende keer je eigen leiding/stam blamen en niet EWS.
 
Reactiescore
1.075
We kunnen ook gewoon een oplossing vinden voor al dit gezeik.
Ik stel voor:

1. Geen rim vv's;
2. Geen main-accounts buiten de stam;
3. Geen allianties met andere stammen;
4. Geen absurde mb's om de afspraken te omzeilen op plekken anders dan je eigen rim;
5. Geen accounts meer spawnen op gebieden om meer terrein te pakken, Snow situatie kunnen we helaas niet terugdraaien dus laten we maar zo;

Fair deal? Spelen we de wereld puur op kwaliteit.

Makkelijk deze regels proberen opstellen nadat je zelf al deze zaken hebt misbruikt
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan