Golden Awards

Reactiescore
1.237
#spam
 
Reactiescore
216
Omdat ik sinds kort ook weer ben begonnen hierbij mijn lijstje.


Beste speler: Klaveren Koning, uitleg is niet nodig neem ik aan

Beste stam: Blame, is de stam waar Klaveren Koning in speelt en zal iedereen weg faken.

De beste stam speler: Klaveren Koning, stuurt me gsjes :cool:

Het grootste ego: Meh, Coruscant... Waarom is die nog steeds niet weggeedeld??? :(

Beste leider: Klaveren Koning.

Slechtste leider: Waarschijnlijk ben ik dat.

Meest onderschatte stam: Blame, endgame zullen ze comeback maken en iedereen rekken.

Meest overschatte stam: Stam waar Coruscant in speelt.

Meest overschatte speler: Coruscant, noobjes zijn het :D

Meest onderschatte speler: Ik wou hier Klaveren Koning neerzetten maar die wordt door vele al als beste speler gezien. Verder is iedereen op de wereld noob dus dan nomineer ik iedereen i guess...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Klaveren Koning

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant

Mooiste spelers naam: Klaveren Koning

Mooiste stam naam: Traag, Schildpadden zijn gewoon coole beesten.

Het tofste topic: Alle topic's waar Klaveren Koning post.

Het domste topic: De rest

Favoriete forum poster: Klaveren Koning

Minst favoriete forum poster: Coruscant

Dikste wannabe op het forum: Laurenz!!

Dikste wannabe in het spel: Coruscant

Mooiste profiel foto van spelers: Klaveren Koning, uit het plaatje kan je gelijk zien dat hij op W78 een koning gaat zijn.

Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind het plaatje van de stam MILF wel mooi.

Mooiste actie van de wereld: Dat Klaveren Koning mij een pm terug stuurde :)

Meest belovende speler voor de toekomst: Klaveren Koning, zijn fakes zullen als mega dreigend gezien worden zowel nu als in de toekomst en iedereen op het verkeerde been zetten :cool:
Zie de dorpen die Illy nu verliest en heeft verloren.

Meest belovende stam voor de toekomst: Blame

Grootste blunder: Dat ik mijn tijd weer aan het verdoen ben met TW.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor iedereen die vriendjes is met Klaveren Koning

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Meh, ik ben hier veel te lui voor.

Ik wil graag nog meedelen dat: Meh...
 
Reactiescore
524
Omdat ik sinds kort ook weer ben begonnen hierbij mijn lijstje.


Beste speler: Klaveren Koning, uitleg is niet nodig neem ik aan

Beste stam: Blame, is de stam waar Klaveren Koning in speelt en zal iedereen weg faken.

De beste stam speler: Klaveren Koning, stuurt me gsjes :cool:

Het grootste ego: Meh, Coruscant... Waarom is die nog steeds niet weggeedeld??? :(

Beste leider: Klaveren Koning.

Slechtste leider: Waarschijnlijk ben ik dat.

Meest onderschatte stam: Blame, endgame zullen ze comeback maken en iedereen rekken.

Meest overschatte stam: Stam waar Coruscant in speelt.

Meest overschatte speler: Coruscant, noobjes zijn het :D

Meest onderschatte speler: Ik wou hier Klaveren Koning neerzetten maar die wordt door vele al als beste speler gezien. Verder is iedereen op de wereld noob dus dan nomineer ik iedereen i guess...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Klaveren Koning

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant

Mooiste spelers naam: Klaveren Koning

Mooiste stam naam: Traag, Schildpadden zijn gewoon coole beesten.

Het tofste topic: Alle topic's waar Klaveren Koning post.

Het domste topic: De rest

Favoriete forum poster: Klaveren Koning

Minst favoriete forum poster: Coruscant

Dikste wannabe op het forum: Laurenz!!

Dikste wannabe in het spel: Coruscant

Mooiste profiel foto van spelers: Klaveren Koning, uit het plaatje kan je gelijk zien dat hij op W78 een koning gaat zijn.

Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind het plaatje van de stam MILF wel mooi.

Mooiste actie van de wereld: Dat Klaveren Koning mij een pm terug stuurde :)

Meest belovende speler voor de toekomst: Klaveren Koning, zijn fakes zullen als mega dreigend gezien worden zowel nu als in de toekomst en iedereen op het verkeerde been zetten :cool:
Zie de dorpen die Illy nu verliest en heeft verloren.

Meest belovende stam voor de toekomst: Blame

Grootste blunder: Dat ik mijn tijd weer aan het verdoen ben met TW.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor iedereen die vriendjes is met Klaveren Koning

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Meh, ik ben hier veel te lui voor.

Ik wil graag nog meedelen dat: Meh...


Erg onrealistisch zo goed ben ik niet, graag geef ik alle eer aan mijn beste vrienden van Cacturne die hebben mij gemaakt tot het monster wat ik nu ben. grtjs
 
Reactiescore
1.754
bbblowjob


Omdat ik sinds kort ook weer ben begonnen hierbij mijn lijstje.


Beste speler: Klaveren Koning, uitleg is niet nodig neem ik aan

Beste stam: Blame, is de stam waar Klaveren Koning in speelt en zal iedereen weg faken.

De beste stam speler: Klaveren Koning, stuurt me gsjes :cool:

Het grootste ego: Meh, Coruscant... Waarom is die nog steeds niet weggeedeld??? :(

Beste leider: Klaveren Koning.

Slechtste leider: Waarschijnlijk ben ik dat.

Meest onderschatte stam: Blame, endgame zullen ze comeback maken en iedereen rekken.

Meest overschatte stam: Stam waar Coruscant in speelt.

Meest overschatte speler: Coruscant, noobjes zijn het :D

Meest onderschatte speler: Ik wou hier Klaveren Koning neerzetten maar die wordt door vele al als beste speler gezien. Verder is iedereen op de wereld noob dus dan nomineer ik iedereen i guess...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Klaveren Koning

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant

Mooiste spelers naam: Klaveren Koning

Mooiste stam naam: Traag, Schildpadden zijn gewoon coole beesten.

Het tofste topic: Alle topic's waar Klaveren Koning post.

Het domste topic: De rest

Favoriete forum poster: Klaveren Koning

Minst favoriete forum poster: Coruscant

Dikste wannabe op het forum: Laurenz!!

Dikste wannabe in het spel: Coruscant

Mooiste profiel foto van spelers: Klaveren Koning, uit het plaatje kan je gelijk zien dat hij op W78 een koning gaat zijn.

Mooiste profiel foto van stammen: Ik vind het plaatje van de stam MILF wel mooi.

Mooiste actie van de wereld: Dat Klaveren Koning mij een pm terug stuurde :)

Meest belovende speler voor de toekomst: Klaveren Koning, zijn fakes zullen als mega dreigend gezien worden zowel nu als in de toekomst en iedereen op het verkeerde been zetten :cool:
Zie de dorpen die Illy nu verliest en heeft verloren.

Meest belovende stam voor de toekomst: Blame

Grootste blunder: Dat ik mijn tijd weer aan het verdoen ben met TW.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor iedereen die vriendjes is met Klaveren Koning

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Meh, ik ben hier veel te lui voor.

Ik wil graag nog meedelen dat: Meh...

ah wow das nu ook met tekst?
 
Reactiescore
634
Omdat ik sinds kort ook weer ben begonnen hierbij mijn lijstje.

Het grootste ego: Meh, Coruscant... Waarom is die nog steeds niet weggeedeld??? :(
Meest overschatte stam: Stam waar Coruscant in speelt.
Meest overschatte speler: Coruscant, noobjes zijn het :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant
Minst favoriete forum poster: Coruscant
Dikste wannabe in het spel: Coruscant

<3<3<3
 
Reactiescore
2.878
Van beide spelers heb ik al zeer goede dingen gehoord en nog betere dingen gezien, voornamelijk van Jens dan.

Moet eerlijk zeggen dat ik Jens zijn buikdans skills nog niet gezien heb maar ik zeg je eerlijk: grote schoenen om te vullen.
 
Reactiescore
1.590
Beste speler:
@Kyuka
In dit stadium van de wereld denk ik dat het belangrijk is te kijken naar wat bepaalde accounts gepresteerd hebben. Ik heb nu al een aantal werelden met Melvin samengespeeld en weet dat dit account er alles aan doet om de overwinning binnen te slepen. Kyuka is een actief account met veel inzicht, activiteit en ervaring. De jump die Kyuka gemaakt heeft om de rim te securen was erg gewaagd maar achteraf heeft dit goed uitgepakt, daarnaast was het opgezette massaplan van Melvin vs. Illy een daverend succes, ben erg benieuwd of ze deze lijn vast kunnen houden en waar ze zullen eindigen. Thomas is naast Melvin wel een van de sterkhouders van het account deze wereld, hij heeft al een aantal keren laten zien wat hij in zijn mars heeft, het valt niet altijd op maar hij is de meeste altijd een stapje voor :) hopelijk gaan we meer zien van deze topper!

@United Masters
Persoonlijk ken ik dit account niet heel goed, maar als je de meeste andere lijstjes bekijkt en ziet dat dit account veel geroemd wordt dat dit dan niet zonder reden is. Het account schijnt een goede stam-speler te zijn die andere flink ondersteunt en ook niet vies is van wat rondjes gs sturen, zo hoort het naar mijn mening ook maar in de praktijk valt dat vaak nog wel tegen. ;) Zou graag eens een wereld met jullie spelen om dit zelf te ervaren:)

@LivingDeadSouls
Ik denk dat dit account een beetje vergelijkbaar is aan United Masters. Living is een zeer actief account die in het begin van de wereld eerlijk gezegd wat commentaar kregen over handelingen bij bepaalde acties. Echter vind ik dat zij het tegendeel hebben bewezen en dat ze hebben laten zien dat dit een actief en gedreven account is. Activiteit is top en een rondje clears/deff/gs doneren wordt ook totaal niet moeilijk over gedaan. Op aanvallend vlak ben ik erg benieuwd wat jullie nog meer in huis hebben, ik ben in ieder geval zeer tevreden met jullie als buurman. Ga zo door ^^

De beste stam
Op basis van het huidige verloop van de wereld knal ik hier hier mijn eigen stam, EWS neer. We hebben al een aantal mooie dingen laten zien met name op OLW en vs Illy. Accounts zijn goed bemand, het teamwork is top en er is veel humor aanwezig op de discord. Ik had hier graag nog een andere stam geroemd maar ik let er tbh. ook niet echt op wat de rest doet. Als het bijzonder was dan had ik het wel geweten en het hier benoemd, hopelijk komt dat nog!

De beste stam speler:
Geen flauw idee welke spelers bij de andere stammen de kar trekken dus daar durf ik niet echt een oordeel over te geven. Ik denk dat voor Shock sowieso @United Masters hier wel in thuis hoort, ze zouden ook veel VV draaien binnen de stam, samen met de bovengenoemde punten denk ik dat hun naam hier niet misstaat. Voor Pugna denk ik wel dat Achilleus. de kar trekt. Ik weet dat Sherwin veel VV draait bij andere accounts en natuurlijk veel nachtdekking geeft, daarnaast zag ik dat Achilleus wat deff richting Illy stuurde, al was dit helaas wel wat aan de lante kant wegens een vv block.

Binnen EWS benoem ik @Night Train & @Chameleon, deze accounts draaien enorm veel VV en zijn eigenlijk de hele dag door knetter actief. Chamleon is onderhand aardig dus qua groei dus ik ben benieuwd hoe ver jullie het gaan schoppen. Night is ofc. wat later begonnen, maar met de ervaring en activiteit van dit team weet ik zeker dat dit goed komt.

Kleine shout-out nog naar @Goth Angel, Zidan draait enorm veel VV en springt veel in op andere accounts om te helpen waar nodig. Ga zo door kerel :)

Het grootste ego:
Melvin, Rik, en ik zelf I guess :)

Beste leider:
@Ezra the King ervaar ik als een zeer prettige leider, hij regelt gewoon wat er van hem gevraagd wordt en kan in verhitte situaties (die nog regelmatig voorkomen op onze discord ^^) de rust wel bewaren. Ezra wordt hier en daar wel ondersteunt door een aantal mensen waaronder Melvin maar ik vind dat je het tot nu toe prima doet.

Slechtste leider:
@Narcissistic Illy, ik benoem jullie hier even, ik weet niet zeker of jullie de leiding van Signum waren destijds maar ik vind de manier hoe jullie @Insomnia in de steek hebben gelaten echt not-done, daarmee hebben jullie eigenlijk mijn respect en jullie eigen geloofwaardigheid verloren.

Meest onderschatte stam:
Deze nominatie krijgt de stam Death. van mij. Ik denk dat het heel wat mensen gaat tegenvallen dat deze groep spelers niet 1.2.3. weggespeeld gaat worden, ik ben erg benieuwd hoe deze groep zich gaat weren i.v.m. hun zeer lastige ligging, hopelijk kunnen ze hun tanden laten zien en laten ze zien wat ze waard zijn. Al denk ik wel dat uiteindelijk het kwantiteitverschil simpelweg te groot gaat worden.

Meest overschatte stam:
Pugna.
Ik denk dat iedereen het ermee eens is dat Pugna op deze plek thuishoort. Ondanks dat de massa vs. @Narcissistic Illy zeer moeilijk te deffen was zijn er een aantal flinke fouten gemaakt. Achillieus zou wegens een of andere VV block geen deff hebben kunnen sturen en het ergste vond ik nog dat @Disguised Turtle de dag van de massa een ODS van nog geen 4k had, I mean, Als er iets beter gepre-sniped was dat het voor Illy een stuk dragelijker was geweest om de massa af te weren.

Meest overschatte speler:
@Narcissistic Illy Sorry boys, heb geen haat gevoelens voor jullie maar ik kon niet echt een ander account bedenken die ik hiervoor kon nomineren. Moet zeggen dat jullie de dagen na de massa hebben laten zien dat er zeker wel goed gesniped kan worden en dat het inzicht en de (nacht activiteit) zeker aanwezig is. Echter denk ik dat jullie met de massa wel een aantal fouten hebben gemaakt. Het plaatsen van de stacks, recaps en het proberen om alles te te snipen deed jullie de das om. Daarnaast vind ik wel dat je als account er alles aan moet doen om ervoor te zorgen dat de massa goed afgeweerd wordt, daarbij hoort ook evt. VV zoeken indien Disguised Turtle niks zou kunnen sturen (of het zo is en gegaan is weet ik niet zeker, benoem dit enkel als voorbeeld).

Meest onderschatte speler:
@Coruscant, ook al ben ik het niet altijd eens met hoe je bepaalde zaken aanpakt en aanvliegt denk ik wel dat mensen er te makkelijk over denken dat het account Corus simpelweg met 1 massa weg geknald wordt, ik denk dat ze van de koude kermis thuis komen :) we gaan het zien. Daarnaast Finnvard, zij liggen nog wat achter op de rest maar heb veel goede verhalen over het account gehoord, ben benieuwd! Als laatste benoem ik hier @Chameleon. Het account heeft vs OLW al laten zien wat ze in huis hebben, maar ik zag op het AF dat veel mensen twijfelen over wat Cham kan, dit komt vooral wegens hun relatief lage oda, odd en ods ranks. Succes en bewijs ons allen het tegendeel!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle toppertjes uit EWS, heb het hier goed naar mijn zin en de activiteit is top. Verder @Achilleus. @United Masters @Insomnia @CircusOfInsanity Daniël van The Blacklist. & Finnvard.

Hier wil ik graag even een shout-out geven naar alle floaters en mb's. In het bijzonder: Rik, Mitch, Corné en Combio. Deze heren zijn echt knetter actief binnen EWS en zijn ons van grote waarde. Fijn om jullie erbij te hebben heren, ga zo door.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Geen specifieke naam, ik heb een hekel aan runners, mensen die laks zijn (bijvoorbeeld treintjes gooien als anderen netjes edel spam timen). Daarnaast kan ik totaal niet tegen mensen die lopen te janken over 2/3 dorpjes van de buurman in hun lijn, ik zie het probleem hier vaak niet van in en sta er soms van te kijken hoe zielig het is als spelers daar een discussie over hebben.

Mooiste spelers naam:
Shadows Of Divinity

Mooiste stam naam:
EWS,
ben niet zo van die standaard Latijnse stamnamen enz.

Het tofste topic:
Golden awards

Het domste topic:
N.v.t.

Favoriete forum poster:
Alle mensen die leuke meme's verzinnen en delen, al die boekwerken op het forum over het gejank van een ander interesseert mij niet zo veel, als de rest lekker deze boekdelen leest lach ik wel om de meme's uit de spotprenten.

Minst favoriete forum poster:
@Wow Who, als k dan iemand moet benoemen hier dan krijg jij de nominatie, moest toch een slachtoffer vinden;)

Dikste wannabe op het forum:
@Wow Who als we dan toch bezig zijn.

Dikste wannabe in het spel:
N.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers:
circus.png

Mooiste profiel foto van stammen:
Pugna.png

Mooiste actie van de wereld:
Hier hoort naar mijn mening niks anders te staan dan het grotendeels wegspelen van Illy. De massa was echt goed gepland, we hadden vanaf het begin al aardig vertrouwen totdat Illy Pugna joinde, we waren bang dat het één grote block ok ging worden. Ik denk dat niemand van ons had durven dromen dat we zo ver zouden komen en dat dit resultaat de uitkomst is. Al is dat wel grotendeels te danken aan de nasleep van de massa, 2/3 dagen lang hebben we nog volop door gebeukt wat denk ik voor Illy zelf funest is geweest.

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Night Train @Cacturne @Achilleus. @CircusOfInsanity @LivingDeadSouls Are You Serious?

Meest belovende stam voor de toekomst:
Pugna.
Ben benieuwd of jullie je kunnen herpakken en wat jullie nog in huis hebben.

Grootste blunder:
Mijn persoonlijke grootste blunder was wel een flinke, ik had wat nacht times en wilde de vv graag afschuiven op onze toppers van We like turtles. Ik gaf dus de VV door en ging lekker slapen, totdat Frank mij na een uur liep te spammen op whatsapp en ik vroeg waar die mee bezig was... Toen bleek dus dat de VV van Pvm niet bij We like turtles, maar bij Disguised Turtles had neergezet. Hoe dit voor mekaar kreeg durf ik niet te zeggen, ben alleen wel blij dat Disguised de vv na 1 uur nog niet geaccepteerd had (bewust of onbewust?) en dat er alleen voor mij emotionele schade was :)

Voor wie heb je nu echt respect:
Floaters, mensen met humor, vv draaiers en over het algemeen spelers die zich inzetten voor het groter geheel en die hun eigen belangen aan de kant durven te zetten. Daarnaast een kleine shout-out naar Mathijs van @Insomnia, ik denk dat niet veel mensen hadden verwacht dat je jezelf zo terug kon knokken en je hebt je een paar keer hevig geweerd, tevens ervaar ik je ook als een zeer prettige persoonlijkheid. Hopelijk doe je dat binnenkort wat minder vs ons ;) succes kerel.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mensen die positief zijn, durf een ander eens een compliment te geven voor hun verrichte werk. Indien er iets mis gegaan is probeer dan niet de ander verrot te schelden (ook al doe ik dit zelf ook wel eens ofc.) maar breng het op een dusdanige manier dat er ook iets van geleerd wordt.

Als laatste dan toch een shout-out naar mijn eigen team. Een leuke en gezellige groep waar ik me door de dag heen eigenlijk bescheet van het lachen, maar als er nood aan de man is of er moet serieus gespeeld worden dan staan we er. Ik denk dat we al deels laten zien hebben wat wij kunnen, al is dit nog lang niet alles.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Er meer lijstjes moeten komen, ben benieuwd hoe anderen de wereld momenteel zien.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler:
@Kyuka
In dit stadium van de wereld denk ik dat het belangrijk is te kijken naar wat bepaalde accounts gepresteerd hebben. Ik heb nu al een aantal werelden met Melvin samengespeeld en weet dat dit account er alles aan doet om de overwinning binnen te slepen. Kyuka is een actief account met veel inzicht, activiteit en ervaring. De jump die Kyuka gemaakt heeft om de rim te securen was erg gewaagd maar achteraf heeft dit goed uitgepakt, daarnaast was het opgezette massaplan van Melvin vs. Illy een daverend succes, ben erg benieuwd of ze deze lijn vast kunnen houden en waar ze zullen eindigen.

Thanks Luc, maar vooral Thomas carried de flank hier :).
 
Reactiescore
1.590
Thanks Luc, maar vooral Thomas carried de flank hier :).

Haha ik ben echt letterlijk zojuist naar boven gelopen omdat ik al dacht, shit ben Thomas vergeten te benoemen :p die hoort er zeker bij!
 
Reactiescore
15
Beste speler: livingdeadsouls, sterk account met een team erop die weet wat ze doen

Beste stam: ews, op dit moment toch wel de sterkste stam met een duidelijke doelstelling voor deze wereld :)

De beste stam speler: binnen ews toch even een shout out naar iedereen, iedereen speelt in stambelang.
wel nog respect voor de floaters en onze stamleiding :)

Het grootste ego: rik <3

Beste leider: de leiding van ews (ik weet niet hoe het in andere stammen er aan toe gaat dus klein applausje voor de leiding)

Slechtste leider: niemand, het is een ondankbare job en wat ben ik blij dat ik het niet moet doen

Meest onderschatte stam: venari

Meest overschatte stam: schock

Meest overschatte speler: narcisistic illy (spotprententopic zegt genoeg)

Meest onderschatte speler: united masters, denk dat dit account toch wel een serieuze verrassing kan worden deze wereld

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: qui intus diaboli (jens is toch wel een topper) finnvard, achilleus en natuurlijk iedereen in ews

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ik heb geen haatgevoelens naar iemand ;)

Mooiste spelers naam: surrounded by idiots

Mooiste stam naam: venari

Het tofste topic: spotprenten

Het domste topic: alles over stabs (eerste 2 posts zijn interessant en daarna is het enkel maar gezeik over vorige werelden)

Favoriete forum poster: boy meets world, René zijn spotprenten (zijn met momenten zo slecht dat ze grappig zijn)

Minst favoriete forum poster: toohotforthisplanet

Dikste wannabe op het forum:
iedereen die hier reageert xoxo

Dikste wannabe in het spel: de mannen van King of pvm (gehoord dat er daar enkel maar noobs spelen :eek: )

Mooiste profiel foto van spelers: king of pvm

Mooiste profiel foto van stammen: shock

Mooiste actie van de wereld: de massa op narcisistic illy (mooie samenwerking met de stam)

Meest belovende speler voor de toekomst:
cacturne en kyuka (toch 2 sterke teams die weten wat ze doen)

Meest belovende stam voor de toekomst:
pugna en ews

Grootste blunder:
ik die toch wel 5min heb zitten zoeken op het account voor rooftochten te sturen...

Voor wie heb je nu echt respect:
iedereen die dit spel speelt en zo geen sociaal leven heeft ;)
en natuurlijk mijn team omdat ze er mij bij genomen hebben en mij nog niet beu zijn xx dikke liefde voor hen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
team pvm <3

Ik wil graag nog meedelen dat:
king of pvm toch wel deze wereld zal winnen met ews xoxo
 
Reactiescore
2.386
Meest onderschatte speler:
@Coruscant, ook al ben ik het niet altijd eens met hoe je bepaalde zaken aanpakt en aanvliegt denk ik wel dat mensen er te makkelijk voer denken dat het account Corus simpelweg met 1 massa weg geknald wordt, ik denk dat ze van de koude kermis thuis komen :) we gaan het zien. Daarnaast Finnvard, zij liggen nog wat achter op de rest maar heb veel goede verhalen over het account gehoord, ben benieuwd! Als laatste benoem ik hier @Chameleon. Het account heeft vs OLW al laten zien wat ze in huis hebben, maar ik zag op het AF dat veel mensen twijfelen over wat Cham kan, dit komt vooral wegens hun relatief lage oda, odd en ods ranks. Succes en bewijs ons allen het tegendeel!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle toppertjes uit EWS, heb het hier goed naar mijn zin en de activiteit is top. Verder @Achilleus. @United Masters @Insomnia @CircusOfInsanity Daniël van The Blacklist. & Finnvard.
Thanks Luc :smile:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: qui intus diaboli (jens is toch wel een topper) finnvard, achilleus en natuurlijk iedereen in ews
Jij ook bedankt!
 
Reactiescore
1.237
Het plaatsen van de stacks, recaps en het proberen om alles te te snipen deed jullie de das om.
Hoe had jij het dan anders gedaan? Altijd open voor nuttige feedback. :D
(behalve de stacks want die had ik niet geplaatst en zou ik ook altijd anders gezet hebben)

Meest overschatte speler: narcisistic illy (spotprententopic zegt genoeg)
Ik vind het grappig dat Illy hier overal in iedereen zijn lijstje voorkomt als "meest overschat". Is dit puur door het nat gaan in een massa waar er gigantische overmacht was aan edels en te weinig stam hulp of zijn er nog redenen hiervoor die ik niet weet dan? :p

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: qui intus diaboli (jens is toch wel een topper)
Danku. :D
 
Reactiescore
1.590
Hoe had jij het dan anders gedaan? Altijd open voor nuttige feedback. :D
(behalve de stacks want die had ik niet geplaatst en zou ik ook altijd anders gezet hebben)


Ik vind het grappig dat Illy hier overal in iedereen zijn lijstje voorkomt als "meest overschat". Is dit puur door het nat gaan in een massa waar er gigantische overmacht was aan edels en te weinig stam hulp of zijn er nog redenen hiervoor die ik niet weet dan? :p

Danku. :D

De reden dat Illy als overschat wordt gezet is denk ik omdat het zowat de hele wereld een top 3 account is geweest en zelfs een tijdje op 1 heeft gestaan. Daar hoor je naar mijn mening enkel te staan als je het verdiend en dit ook waar kan maken. Daarnaast heb ik niet echt een ander account om "overschat" te noemen.

En qua deffen, opzich deed illy het decent want vgm was het goed ingeschat dat het front geen target was en dat bleef dus grotendeels (op een paar dorpjes hier en daar na) untstacked, de valkuil was echter dat Kyuka, Turtles en Pvm nog een bak front clears niet in hadden gedeeld en buiten de planning om ieder zo'n 30/40 edels vrij hadden om te te smijten waar ze wilden, dus midden in de massa toen jullie aan het snipen waren kreeg je nog een scoutwave en daarna ook nog short range front incs overal op. Dat was aardig funest.

Wat ik persoonlijk anders had gedaan is om simpelweg al een stuk eerder recaps te zetten. Zowat alle edels waren gwn edelspam en dus net amper begeleiding. Stel je krijgt 5 strakke edels op een half off dorpje van je midden in je cluster, waarom zou je dan tijd wasten met het snipen als je simpelweg gwn een recap kan sturen en dan gelijk 5 edels kunt afwerken. De looptijden van ons waren lang genoeg om het onaantrekkelijk te maken om daarop door te beuken. Dat halve off dorpje gebruik je dan gwn edels als draft of dikke snipe voordat je dorp gepakt wordt ;)

Daarnaast zag ik dat overal edels stonden, op veel plekken zijn allerlei edels en recap kansen gebashed door dodge fouten, persoonlijk stack ik liever gewoon in bepaalde zones wat dorpen met daarin 10/15 edels, zo heb je altijd een veilige plek om je recaps te sturen zonder dat je jezelf zorgen hoeft te maken dat het gebashed wordt. Het blijft ofc. altijd lastig en het verschilt per situatie van de massa hoe je iets aanvliegt.
 
Reactiescore
1.237
En qua deffen, opzich deed illy het decent want vgm was het goed ingeschat dat het front geen target was en dat bleef dus grotendeels (op een paar dorpjes hier en daar na) untstacked, de valkuil was echter dat Kyuka, Turtles en Pvm nog een bak front clears niet in hadden gedeeld en buiten de planning om ieder zo'n 30/40 edels vrij hadden om te te smijten waar ze wilden, dus midden in de massa toen jullie aan het snipen waren kreeg je nog een scoutwave en daarna ook nog short range front incs overal op. Dat was aardig funest.
Dit is net de reden dat je je front wel stacked. :) Het laatste wat je wilt als je aan het snipen bent is een scoutwave krijgen op je front en wetende dat die volledig leeg staat. Aangezien clears achter de hand houden gewoon logisch was en scoutwaves net voor aankomst Kyuka zen stijl is. ^^

Daarnaast zag ik dat overal edels stonden, op veel plekken zijn allerlei edels en recap kansen gebashed door dodge fouten, persoonlijk stack ik liever gewoon in bepaalde zones wat dorpen met daarin 10/15 edels, zo heb je altijd een veilige plek om je recaps te sturen zonder dat je jezelf zorgen hoeft te maken dat het gebashed wordt. Het blijft ofc. altijd lastig en het verschilt per situatie van de massa hoe je iets aanvliegt.
Dat was ook gebeurd, er waren 4dorpen met stacks in die 10edels of meer hadden. :) Alleen zijn die niet gebruikt door, no offense, het feit dat de persoon die de recaps zou regelen volgens mij het overzicht beetje kwijt was en hij veel tags gezet heeft op recap this maar die dan niet allemaal effectief verstuurd heeft. :p

Wat ik persoonlijk anders had gedaan is om simpelweg al een stuk eerder recaps te zetten. Zowat alle edels waren gwn edelspam en dus net amper begeleiding. Stel je krijgt 5 strakke edels op een half off dorpje van je midden in je cluster, waarom zou je dan tijd wasten met het snipen als je simpelweg gwn een recap kan sturen en dan gelijk 5 edels kunt afwerken. De looptijden van ons waren lang genoeg om het onaantrekkelijk te maken om daarop door te beuken. Dat halve off dorpje gebruik je dan gwn edels als draft of dikke snipe voordat je dorp gepakt wordt ;)
Nja ik had ingeschat op 300/400 edels niet op 400/500 edels en die 100 extra edels hebben me best hard genekt. Eveneens werd er vanaf aankomst niets gedodged door degene die dat zou doen waardoor er gewoon 30 tal edels die op CSNIPE this stonden gewoon ineens niet meer te verwerken waren. :p


Hetgene ik gewoon zo van groot belang vind bij dit soort massa's zijn presnipes. Als er hier 10 dorpen gepresniped stonden heb je gewoon al 50/60 edels minder te verwerken. Reken 60 minder snipes samen met 60 edels die op recap staan en actieve dodges en het was totaal anders verlopen. Alleen is dodgen op grote schaal van zo gigantisch belang aangezien je anders mss wel 1 wave overleeft maar je dan wave 2 gewoon troepenloos bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Dit is net de reden dat je je front wel stacked. :) Het laatste wat je wilt als je aan het snipen bent is een scoutwave krijgen op je front en wetende dat die volledig leeg staat. Aangezien clears achter de hand houden gewoon logisch was en scoutwaves net voor aankomst Kyuka zen stijl is. ^^


Dat was ook gebeurd, er waren 4dorpen met stacks in die 10edels of meer hadden. :) Alleen zijn die niet gebruikt door, no offense, het feit dat de persoon die de recaps zou regelen volgens mij het overzicht beetje kwijt was en hij veel tags gezet heeft op recap this maar die dan niet allemaal effectief verstuurd heeft. :p


Nja ik had ingeschat op 300/400 edels niet op 400/500 edels en die 100 extra edels hebben me best hard genekt. Eveneens werd er vanaf aankomst niets gedodged door degene die dat zou doen waardoor er gewoon 30 tal edels die op CSNIPE this stonden gewoon ineens niet meer te verwerken waren. :p


Hetgene ik gewoon zo van groot belang vind bij dit soort massa's zijn presnipes. Als er hier 10 dorpen gepresniped stonden heb je gewoon al 50/60 edels minder te verwerken. Reken 60 minder snipes samen met 60 edels die op recap staan en actieve dodges en het was totaal anders verlopen. Alleen is dodgen op grote schaal van zo gigantisch belang aangezien je anders mss wel 1 wave overleeft maar je dan wave 2 gewoon troepenloos bent.

Dit is dus precies de reden waarom illy overschat is. Jij speelt er niet eens moet je nagaan wat er dan was gebeurd.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Beste speler: Denk dat dit per stam verschilt en als ik hier 1 account neer zou zetten zou dat niet eerlijk zijn. Verder is de vraag wanneer ben je een "beste speler"? Voor mij ben je een beste speler als je gewoon actief bent en je stam op de #1 plek hebt staan. Geen probleem als je vv moet draaien en helpt waar kan.

EWS: Vind hem soms nog wel een een flapdrol, maar denk dat Kyuka hier zijn plekje wel heeft verdient. Bewezen dat ze goed kunnen timen en als ik de verhalen zo hoor doen ze ook veel binnen EWS.

Pugna: Blacklist. Dit omdat de mannen er altijd zijn en zeker niet vies zijn om te helpen waar nodig. Echt een toffe groep spelers daar!

Death: Insomnia heeft tot op het moment het meeste bewezen daar imo. Strijdertjes daar!

Venari: Geen idee, heb nog niet veel van die stam gezien.

Shock: Serenity doet het vaak goed, maar zie nu ook wel dat United Masters ook al flink aan de bak is daar!

Beste stam: EWS. Vol met goed bezette en ervaren accounts die wel weten hoe het spelletje werkt.

De beste stam speler: Zie "Beste speler"

Het grootste ego: Heel EWS op misschien een paar na, de rest zijn allemaal egotrippertjes <3

Beste leider: Leider van EWS. Denk dat ze daar alles wel netjes op orde hebben plus als het nodig is liggen er zo weer goede nieuwe accounts in de rim om de plek op te vullen waar nodig.

Slechtste leider: Leider van pugna. Ik weet het, ik zit zelf in pugna maar wil wel dat mijn lijstje eerlijk is. Ik mis de structuur en ben het ook niet altijd eens met alle acties die genomen/besloten worden.

Meest onderschatte stam: Venari? Enige reden is omdat ik er niet veel van gehoord heb maar denk dat ze stiekem toch wel een sterke stam kunnen zijn. Zie ook spelers zoals RSAM etc in hun rim starten.

Meest overschatte stam: Pugna. enough said.

Meest overschatte speler: Overschat niemand, ga je alleen maar minder je best doen.

Meest onderschatte speler: Insomnia. Dachten hun eventjes snel weg te spelen maar hielden nog goed stand met de massa. Al was het niet de beste massa, hebben ze zich nogsteeds bewezen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: PVM, Blacklist.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen die runt of geen moeite in hun accounts stopt.

Mooiste spelers naam:Henktimmers

Mooiste stam naam: EWS zoals Luc ook al zei, ben dat latijnse bullshit beetje zat. (speelt zelf op Achilleus :p )

Het tofste topic: Golden awards / spotprenten

Het domste topic: de rest

Favoriete forum poster: iedereen die gewoon normaal een post maakt of gewoon iets toevoegd aan een gesprek/onderwerp.

Minst favoriete forum poster: wow who

Dikste wannabe op het forum: wow who

Dikste wannabe in het spel: team pvm. hebben zichzelf HEEUUULLL hoog zitten.

Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity.

Mooiste profiel foto van stammen: Pugna

Mooiste actie van de wereld:Een snoeppot winnen omdat ik beter was in het gokken van het aantal edels op Illy vanuit EWS.

Meest belovende speler voor de toekomst: Denk dat wijzelf als Achilleus nog wel een wat kunnen laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: Venari?

Grootste blunder: Een wereld zonder premade, zonder afspraken gewoon in het wild joinen.

Voor wie heb je nu echt respect: Blacklist, pvm , eigen teampje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn eigen teampje, pvm , en alle positieve spelers die gewoon lekker spelen en willen knallen.

Ik wil graag nog meedelen dat: ik niet goed ben in deze lijstjes dus mijn excuses als het niet helemaal is hoe het moet zijn.
 
Reactiescore
490
Beste speler: Denk dat dit per stam verschilt en als ik hier 1 account neer zou zetten zou dat niet eerlijk zijn. Verder is de vraag wanneer ben je een "beste speler"? Voor mij ben je een beste speler als je gewoon actief bent en je stam op de #1 plek hebt staan. Geen probleem als je vv moet draaien en helpt waar kan.

EWS: Vind hem soms nog wel een een flapdrol, maar denk dat Kyuka hier zijn plekje wel heeft verdient. Bewezen dat ze goed kunnen timen en als ik de verhalen zo hoor doen ze ook veel binnen EWS.

Pugna: Blacklist. Dit omdat de mannen er altijd zijn en zeker niet vies zijn om te helpen waar nodig. Echt een toffe groep spelers daar!

Death: Insomnia heeft tot op het moment het meeste bewezen daar imo. Strijdertjes daar!

Venari: Geen idee, heb nog niet veel van die stam gezien.

Shock: Serenity doet het vaak goed, maar zie nu ook wel dat United Masters ook al flink aan de bak is daar!

Beste stam: EWS. Vol met goed bezette en ervaren accounts die wel weten hoe het spelletje werkt.

De beste stam speler: Zie "Beste speler"

Het grootste ego: Heel EWS op misschien een paar na, de rest zijn allemaal egotrippertjes <3

Beste leider: Leider van EWS. Denk dat ze daar alles wel netjes op orde hebben plus als het nodig is liggen er zo weer goede nieuwe accounts in de rim om de plek op te vullen waar nodig.

Slechtste leider: Leider van pugna. Ik weet het, ik zit zelf in pugna maar wil wel dat mijn lijstje eerlijk is. Ik mis de structuur en ben het ook niet altijd eens met alle acties die genomen/besloten worden.

Meest onderschatte stam: Venari? Enige reden is omdat ik er niet veel van gehoord heb maar denk dat ze stiekem toch wel een sterke stam kunnen zijn. Zie ook spelers zoals RSAM etc in hun rim starten.

Meest overschatte stam: Pugna. enough said.

Meest overschatte speler: Overschat niemand, ga je alleen maar minder je best doen.

Meest onderschatte speler: Insomnia. Dachten hun eventjes snel weg te spelen maar hielden nog goed stand met de massa. Al was het niet de beste massa, hebben ze zich nogsteeds bewezen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: PVM, Blacklist.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen die runt of geen moeite in hun accounts stopt.

Mooiste spelers naam:Henktimmers

Mooiste stam naam: EWS zoals Luc ook al zei, ben dat latijnse bullshit beetje zat. (speelt zelf op Achilleus :p )

Het tofste topic: Golden awards / spotprenten

Het domste topic: de rest

Favoriete forum poster: iedereen die gewoon normaal een post maakt of gewoon iets toevoegd aan een gesprek/onderwerp.

Minst favoriete forum poster: wow who

Dikste wannabe op het forum: wow who

Dikste wannabe in het spel: team pvm. hebben zichzelf HEEUUULLL hoog zitten.

Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity.

Mooiste profiel foto van stammen: Pugna

Mooiste actie van de wereld:Een snoeppot winnen omdat ik beter was in het gokken van het aantal edels op Illy vanuit EWS.

Meest belovende speler voor de toekomst: Denk dat wijzelf als Achilleus nog wel een wat kunnen laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: Venari?

Grootste blunder: Een wereld zonder premade, zonder afspraken gewoon in het wild joinen.

Voor wie heb je nu echt respect: Blacklist, pvm , eigen teampje.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: mijn eigen teampje, pvm , en alle positieve spelers die gewoon lekker spelen en willen knallen.

Ik wil graag nog meedelen dat: ik niet goed ben in deze lijstjes dus mijn excuses als het niet helemaal is hoe het moet zijn.

Leuk lijstje sherwin bedankt voor de veertjes<3
 
Bovenaan