Golden awards

Reactiescore
1.363
Ik weet perfect wat er afgesproken is, aan beide kanten is de lijn genegeerd geweest. in het begin was dit allemaal geen probleem tot dat het terug word gedaan, tjah... iets met de bal kaatsen en hem terug verwachten...

Pixel had ook contact op genomen met house, waar verder nooit niks mee gedaan is. waarom zou het niet kunnen dat dit ook is gebeurd met de BE94 stam?
Wat jij nu weer aan het lullen bent over mb stammen van house/gaatje kan ik geen touw aan vast knopen maar dat hebben wel meerdere bij je.

Jah joh, als de hoofdstam nog een miljoen of 6 aan punten in Moraalbreker stammen heeft zitten ligt het aan iemand zijn Tribalwars capaciteiten dat hij aangevallen wordt, goede vergelijking wel.
Daar ga je de fout in man. Er zou een ruil plaats vinden. Nooit gebeurd, omdat de house leiding 0 gezegd heeft. Hoe komt dat? Was er zelf bij ;).

Dat 2de kan zo. Maar die dingen zijn vast gebeurd voor de wereldafspraken er waren. Als mensen mij niet snappen, vragen ze me t maar. Ik snap dat kinderachtige gedrag bijv ook niet van bepaalde house en gaatje leden ;). Mensen hebben er vaak n hekel aan om met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

6 miljoennnnn POH!!! Dan hebben onze mbs het goed gedaan toch :D. Tuurlijk mbs kunnen te groot zijn, dan intern je ze op den duur toch.. Tegenwoordig heb je ze nodig ivm die domme moraalwerelden. Speel ook liever zonder. Maarja tw is te noob om moraalloze werelden te maken.. Erg zonde. Make Tw Great Again! Geef ons moraalloze werelden fgs...
 
Reactiescore
469
Daar ga je de fout in man. Er zou een ruil plaats vinden. Nooit gebeurd, omdat de house leiding 0 gezegd heeft. Hoe komt dat? Was er zelf bij ;).

Dat 2de kan zo. Maar die dingen zijn vast gebeurd voor de wereldafspraken er waren. Als mensen mij niet snappen, vragen ze me t maar. Ik snap dat kinderachtige gedrag bijv ook niet van bepaalde house en gaatje leden ;). Mensen hebben er vaak n hekel aan om met hun neus op de feiten gedrukt te worden.

6 miljoennnnn POH!!! Dan hebben onze mbs het goed gedaan toch :D. Tuurlijk mbs kunnen te groot zijn, dan intern je ze op den duur toch.. Tegenwoordig heb je ze nodig ivm die domme moraalwerelden. Speel ook liever zonder. Maarja tw is te noob om moraalloze werelden te maken.. Erg zonde. Make Tw Great Again! Geef ons moraalloze werelden fgs...
De House leiding heeft 0 gezegd naar jou, waarom? Omdat je alles interpreteerd zo als je het zelf wil, Tjah dan stoppen de gesprekken, met jou.

Het ergste is nog dat ik die 6milj uit mijn duim heb gezogen omdat ik te lui ben om even te kijken, in werkelijkheid zijn het er meer. Tjah je hele rim recruite als mb en dan interne? Werkt het zo tegenwoordig.

Als je zo graag een wereld zonder moraal wil spelen, mss een keer een classic proberen? Dus een beetje een flut argument om daar over te beginnen. Een wereld waar je volop pp kan abuse en dan geen moraal? Dan is er helemaal geen kans voor de recreatieve tw spelers.
 
Reactiescore
1.363
De House leiding heeft 0 gezegd naar jou, waarom? Omdat je alles interpreteerd zo als je het zelf wil, Tjah dan stoppen de gesprekken, met jou.

Het ergste is nog dat ik die 6milj uit mijn duim heb gezogen omdat ik te lui ben om even te kijken, in werkelijkheid zijn het er meer. Tjah je hele rim recruite als mb en dan interne? Werkt het zo tegenwoordig.

Als je zo graag een wereld zonder moraal wil spelen, mss een keer een classic proberen? Dus een beetje een flut argument om daar over te beginnen. Een wereld waar je volop pp kan abuse en dan geen moraal? Dan is er helemaal geen kans voor de recreatieve tw spelers.

Nee hoor, ik spreek daarin gewoon de waarheid, kom met duidelijke bewijzen, maar dat negeren ze. Dus ik denk dat ze het beter om kunnen draaien.
Ben dan wel benieuwd waarom ik dan in jullie ogen bs praat ;). Je hoort alleen maar gejank, maar 0 redenatie waarom. Ik kom tenminste met feiten.
Jacob kan mij wss niet handelen, dus die gaat janken bij z'n co's en stam wss. (ja ik weet dat hij zo is, deed hij op vorige werelden ook). Tis ook een smerige stabber.
Gio vind ik jammer dat hij stil is, echt geen idee, kon normaliter goed met die jongen.

Alle mb's die wij ongeveer hebben (gok zo'n 70%) kennen wij gewoon vanaf het begin. Mijn eigen mb's kwamen zelf naar mij toe. etcetc.

Classics zijn geen reet aan, gaan me te snel. Heb liever 1tje met snelheden als normale werelden. En ik haalde dat gepraat ook ervandaan, omdat je over mb's zit te janken. Wat gewoon compleet bs is. Moet ik dan ook tegen jou praten in de zin dat jullie een bg/gap hebben met gaatje? Dan zijn jullie mb groepen + kinderachtige bg's velen malen groter dan die van ons hoor.

Vraag me wel af waar jij speelt in house. Jij bent nogal zielig geïnformeerd...
 
Reactiescore
6
Wie moet jij überhaupt voorstellen knul?
Jij kijkt wss ook niet verder dan dat jouw neus lang is.
Heb nooit privé klachten gehoord hoor van pixel. Dat team doet super goed hun best bij ons. Daar zijn wij erg blij mee!
Wat er mis mee is meneer, is het feit dat ze dan met gaatje dom n bg/gap aangaan voor een dikke overmacht. Hun kinderachtige cfs niet terug geven. Zich ook niet aan wereldafspraken willen houden. En nu nog omdat ze met een 8m overmacht nog steeds niet zeker zijn van hun zaak. Nog ff in de rug/rim van de vijand zo'n noobstam be94 ff pmen voor hulp om bmu etc in de rug aan te vallen. Sorry hoor als je dat soort dingen niet erg vindt en dan nog over n dom 3 daagse NAP gaat lopen janken. Hou toch aub je waffel en kom met écht wat relevants wat er tot doet. Danku.


Je vind jou blijkbaar ook wat op elke forum he ;)


Jou verhaal heeft ook niet echt lang geduurd he :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
469
Vrij ironisch op dit moment
Hmm? Ironisch omdat?
Vrij ironisch op dit moment
Ironisch? Omdat?
Enigste wat ironie is is dat er word geklaagd over "cfs", dorpen die over de lijn lagen, wat aan de kant van Trump ook is gebeurd. Daar waren gesprekken over en vervolgens ging men nog meer dorpen eisen van een andere speler die niet eens iets met de afspraken te maken had.

Lijkt me toch niet logisch dat een ex-mad speler zich aan afspraken moet houden die enkel gelden voor ex-clowns leden, aangezien hij toch niet bij de NAP betrokken was.
 
Bovenaan