Golden awards

Reactiescore
1.363
Prima, jij vindt de leiding van House een 0 qua leiderschap en dat vinden wij ook van jou. Dan is de discussie mooi gesloten.
Jullie willen zelf niet praten.
Gaan nog een 2de gap aan met die zuidstam be94, om ons extra te nakken.
Geven 0 antwoord op de vraag iedere keer.
Heb al een hekel om het hier te plaatsen, maar ik krijg maar geen antwoord.
Jacobje kan wss niet anders winnen.
 
Reactiescore
942
Jullie willen zelf niet praten.
Gaan nog een 2de gap aan met die zuidstam be94, om ons extra te nakken.
Geven 0 antwoord op de vraag iedere keer.
Heb al een hekel om het hier te plaatsen, maar ik krijg maar geen antwoord.
Jacobje kan wss niet anders winnen.

Wie is be94 ik heb er echt nog nooit van gehoord :confused2:
 
Reactiescore
69
Beste speler: Vanuit Gaatje nomineer ik Loco Loco Motief. Doen het tot op heden goed, zetten zich goed in voor de stam en zijn niet bang om het voortouw te nemen. Het is bijzonder jammer dat ze tot op heden zo'n klein front hebben maar ben er toch van overtuigd dat dit account zich nog zal kunnen bewijzen in de toekomst.

Wij zijn niet echt heel actief op het algemeen forum maar hiervoor neem ik toch even mijn tijd om te reageren.
Leuk om te zien, geeft ons team ook nog een extra boost bij het lezen hiervan.
Het is voor velen misschien iets kleins, maar om eerlijk te zijn heeft jouw reactie mijn dag gemaakt, bedankt!
 
Reactiescore
760
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Saevus Aquila, TikKiptok & Tidal
En ik me maar afvragen wie de fack je bent :) maarja zou vast wel met oude team tok te maken hebben :)
 
Reactiescore
55
Jullie willen zelf niet praten.
Gaan nog een 2de gap aan met die zuidstam be94, om ons extra te nakken.
Geven 0 antwoord op de vraag iedere keer.
Heb al een hekel om het hier te plaatsen, maar ik krijg maar geen antwoord.
Jacobje kan wss niet anders winnen.

Minst favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks Ook lief, maar kraamt daarentegen veel onzin uit en ikzelf vind hem soms nogal onverstaanbaar lol

Helderziend
 
Reactiescore
6
Jullie willen zelf niet praten.
Gaan nog een 2de gap aan met die zuidstam be94, om ons extra te nakken.
Geven 0 antwoord op de vraag iedere keer.
Heb al een hekel om het hier te plaatsen, maar ik krijg maar geen antwoord.
Jacobje kan wss niet anders winnen.

Wat is het probleem met BE94 ? Want Pixel is ook niet 100% zuiver met ze afspraken naar stammen of spelers toe . 3 dagen NAP en gaat zonder opzeg aanvallen . Met wie werkt TRUMP allemaal niet ? Wel een pre-made wereld maken Maar dan als naam : make tw great again . Jullie helpen er zeker en vast aan Om tw great again te maken .
 
Reactiescore
438
Post de daadwerkelijke afspraken tussen jullie en Pixel maar voor je zulk soort verwijten gaat gooien zonder enige vorm van onderbouwing.
 
Reactiescore
1.363
Wat is het probleem met BE94 ? Want Pixel is ook niet 100% zuiver met ze afspraken naar stammen of spelers toe . 3 dagen NAP en gaat zonder opzeg aanvallen . Met wie werkt TRUMP allemaal niet ? Wel een pre-made wereld maken Maar dan als naam : make tw great again . Jullie helpen er zeker en vast aan Om tw great again te maken .
Wie moet jij überhaupt voorstellen knul?
Jij kijkt wss ook niet verder dan dat jouw neus lang is.
Heb nooit privé klachten gehoord hoor van pixel. Dat team doet super goed hun best bij ons. Daar zijn wij erg blij mee!
Wat er mis mee is meneer, is het feit dat ze dan met gaatje dom n bg/gap aangaan voor een dikke overmacht. Hun kinderachtige cfs niet terug geven. Zich ook niet aan wereldafspraken willen houden. En nu nog omdat ze met een 8m overmacht nog steeds niet zeker zijn van hun zaak. Nog ff in de rug/rim van de vijand zo'n noobstam be94 ff pmen voor hulp om bmu etc in de rug aan te vallen. Sorry hoor als je dat soort dingen niet erg vindt en dan nog over n dom 3 daagse NAP gaat lopen janken. Hou toch aub je waffel en kom met écht wat relevants wat er tot doet. Danku.
 
Reactiescore
942
Wie moet jij überhaupt voorstellen knul?
Jij kijkt wss ook niet verder dan dat jouw neus lang is.
Heb nooit privé klachten gehoord hoor van pixel. Dat team doet super goed hun best bij ons. Daar zijn wij erg blij mee!
Wat er mis mee is meneer, is het feit dat ze dan met gaatje dom n bg/gap aangaan voor een dikke overmacht. Hun kinderachtige cfs niet terug geven. Zich ook niet aan wereldafspraken willen houden. En nu nog omdat ze met een 8m overmacht nog steeds niet zeker zijn van hun zaak. Nog ff in de rug/rim van de vijand zo'n noobstam be94 ff pmen voor hulp om bmu etc in de rug aan te vallen. Sorry hoor als je dat soort dingen niet erg vindt en dan nog over n dom 3 daagse NAP gaat lopen janken. Hou toch aub je waffel en kom met écht wat relevants wat er tot doet. Danku.

:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
470
Wie moet jij überhaupt voorstellen knul?
Jij kijkt wss ook niet verder dan dat jouw neus lang is.
Heb nooit privé klachten gehoord hoor van pixel. Dat team doet super goed hun best bij ons. Daar zijn wij erg blij mee!
Wat er mis mee is meneer, is het feit dat ze dan met gaatje dom n bg/gap aangaan voor een dikke overmacht. Hun kinderachtige cfs niet terug geven. Zich ook niet aan wereldafspraken willen houden. En nu nog omdat ze met een 8m overmacht nog steeds niet zeker zijn van hun zaak. Nog ff in de rug/rim van de vijand zo'n noobstam be94 ff pmen voor hulp om bmu etc in de rug aan te vallen. Sorry hoor als je dat soort dingen niet erg vindt en dan nog over n dom 3 daagse NAP gaat lopen janken. Hou toch aub je waffel en kom met écht wat relevants wat er tot doet. Danku.

Misschien eerst eens opzoeken wat een cf is voor je er over gaat spreken.
Deze "noobstam" is 3x zo klein als een van jullie vele MB stammen. jullie MB stam zouden hun wel het leven zuur mogen maken maar ze mogen niks terug doen? Wat ze hebben gedaan is een prima voorbeeld van een sterk staaltje diplomatiek.
De stam nam contact op met ons en niet andersom, had ze zelf nog niet eens opgemerkt tussen al jullie minnion stammen.

Verder hebben wij gewoon regels van de NAP gerespecteerd en de afkoel periode van 2 weken afgewacht voor we iets ondernamen.
Dus een beetje dubbelzinnig dat je nu ineens vind dat Pixel (mochten er degelijk afspraken zijn gemaakt) zich er niet aan moet houden?
 
Reactiescore
1.363
Misschien eerst eens opzoeken wat een cf is voor je er over gaat spreken.
Deze "noobstam" is 3x zo klein als een van jullie vele MB stammen. jullie MB stam zouden hun wel het leven zuur mogen maken maar ze mogen niks terug doen? Wat ze hebben gedaan is een prima voorbeeld van een sterk staaltje diplomatiek.
De stam nam contact op met ons en niet andersom, had ze zelf nog niet eens opgemerkt tussen al jullie minnion stammen.

Verder hebben wij gewoon regels van de NAP gerespecteerd en de afkoel periode van 2 weken afgewacht voor we iets ondernamen.
Dus een beetje dubbelzinnig dat je nu ineens vind dat Pixel (mochten er degelijk afspraken zijn gemaakt) zich er niet aan moet houden?
Misschien moet jij eens eerst allemaal gaan bekijken wat er afgesproken is, voordat jij gaat praten. Het zijn duidelijke cfs die over de lijnen waren die zij hadden afgesproken.

Jij kunt het diplomatiek noemen, ik bekijk het van een andere kant. Zijn wereldafspraken over gemaakt, waar house zich weer niet aan houdt. Tuurlk al komt het van be's kant, dan zegt house gewoon nee. Wij konden bijv ook met blauw samenwerken in jullie rim. Maar uit respect niet gedaan.. Diplomatiek, of met respect spelen en je aan de regels houden?

Zoals ik al zei: ik heb nooit iets privé gehoord of in de stam over wat dat pixel deed? Dus dan zou het niet relevant zijn i guess. Mb stammen van 1 stam. Of mb stammen van house/gaatje etc.. Ook weer n rare vergelijking. Moest je maar beter leren twen als je in dit stadium door mbs wordt aangevallen.
Weet niet of jij n be94 speler bent of n house speler.. Dusja, zo zit het in elkaar.
 
Reactiescore
470
Misschien moet jij eens eerst allemaal gaan bekijken wat er afgesproken is, voordat jij gaat praten. Het zijn duidelijke cfs die over de lijnen waren die zij hadden afgesproken.

Jij kunt het diplomatiek noemen, ik bekijk het van een andere kant. Zijn wereldafspraken over gemaakt, waar house zich weer niet aan houdt. Tuurlk al komt het van be's kant, dan zegt house gewoon nee. Wij konden bijv ook met blauw samenwerken in jullie rim. Maar uit respect niet gedaan.. Diplomatiek, of met respect spelen en je aan de regels houden?

Zoals ik al zei: ik heb nooit iets privé gehoord of in de stam over wat dat pixel deed? Dus dan zou het niet relevant zijn i guess. Mb stammen van 1 stam. Of mb stammen van house/gaatje etc.. Ook weer n rare vergelijking. Moest je maar beter leren twen als je in dit stadium door mbs wordt aangevallen.
Weet niet of jij n be94 speler bent of n house speler.. Dusja, zo zit het in elkaar.

Ik weet perfect wat er afgesproken is, aan beide kanten is de lijn genegeerd geweest. in het begin was dit allemaal geen probleem tot dat het terug word gedaan, tjah... iets met de bal kaatsen en hem terug verwachten...

Pixel had ook contact op genomen met house, waar verder nooit niks mee gedaan is. waarom zou het niet kunnen dat dit ook is gebeurd met de BE94 stam?
Wat jij nu weer aan het lullen bent over mb stammen van house/gaatje kan ik geen touw aan vast knopen maar dat hebben wel meerdere bij je.

Jah joh, als de hoofdstam nog een miljoen of 6 aan punten in Moraalbreker stammen heeft zitten ligt het aan iemand zijn Tribalwars capaciteiten dat hij aangevallen wordt, goede vergelijking wel.
 
Reactiescore
80
Wie moet jij überhaupt voorstellen knul?
Jij kijkt wss ook niet verder dan dat jouw neus lang is.
Heb nooit privé klachten gehoord hoor van pixel. Dat team doet super goed hun best bij ons. Daar zijn wij erg blij mee!
Wat er mis mee is meneer, is het feit dat ze dan met gaatje dom n bg/gap aangaan voor een dikke overmacht. Hun kinderachtige cfs niet terug geven. Zich ook niet aan wereldafspraken willen houden. En nu nog omdat ze met een 8m overmacht nog steeds niet zeker zijn van hun zaak. Nog ff in de rug/rim van de vijand zo'n noobstam be94 ff pmen voor hulp om bmu etc in de rug aan te vallen. Sorry hoor als je dat soort dingen niet erg vindt en dan nog over n dom 3 daagse NAP gaat lopen janken. Hou toch aub je waffel en kom met écht wat relevants wat er tot doet. Danku.
 
Bovenaan